speed dieet.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

speed dieet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 19:24

is ze nou helemaal dol geworden??? een vriendin van mij wilde snel afvallen en gind dus een speed dieet doen. en ja dan bedoel ik een drugs dieet. ze heeft het dus echt gedaan!! helemaal gek is ze. ze heeft gewoon gesnoven om af te vallen. en ik moet eerlijk zijn het resultaat MOCHT er wezen. mijn god zeg ze ZAG er echt strak uit!!

maar nu is ze er mee gestopt en binnen 3 weken was ze weer vet.

een andere vriendin van mij doet het nu al 2 jaar, verslaafd dus, en die is van 86 kilo naar 56 kilo gegaan. ze is echt wel heel erg mooi. iedereen kijkt haar na maar als ze de achtergrond weten kijken ze anders...

iemand die meer mensen kent die zo van hun kilo's afkomen


kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:01

He hallo
Nou zo'n dieet werkt dus voor geen meter!
Ten eerste wat je al vertelde zit het er zo aan, en het is niet echt het vet wat er verdwijnt maar ook je spieren!
Ik vind het echt zo'n domme oplossing om af te vallen, ik ben ook te dik Maar ik ga niet aan de drugs om af te vallen.
Maar ja dat moet iedereen voor zichzelf weten !
Groetjes

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:05

Ik ken gelukkig niemand die het idee heeft gehad/nog heeft om een dieet te doen op speed...

Heb er overlaatst wel wat over gelezen, ivm speed-dieting, het schijnt dus idd echt zo te werken, omdat speed de eetlust afremt ofzoiets (je hebt gewoon geen behoefte meer aan eten e.d.)...

Zou er zelf ook nooit aan beginnen..
Ben zo al geen voorstander van drugs...
En om af te vallen moeten er toch gezonder manieren mogelijk zijn, je gewicht is toch niet 'het allerbelangrijkste' dat je er zoveel voor overhebt (kijk maar naar de negatieve gevolgen van speedgebruik).
Je mag dan wel afvallen maar volgens mij help je je hele lichaam naar de haaien... en wat ben je er dan mee, een kapot lichaam maar toch een mooi figuurtje... No thanks, dan liever wat kilo's teveel...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:23

Wat een ontzettend dom idee.....

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 17:41

hahaha, ik denk dat dieet moet ik hebben, maar ik pas denk ik toch maar.

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:42

Zo verstandige vriendin heb jij
Maar goed, binnen 3 weken was ze weer vet? Verward Volgens mij kun je in 3 weken echt niet dermate veel afvallen en aankomen...In ieder geval niet zoveel dat je over dik of dun kunt spreken.

Over extreme verhalen gesproken, ik heb gehoord van een arts dat er in belgie pillen bestonden om af te slanken...hierin zaten lindwormeieren Misselijk Het gaat echt ver voor sommige mensen, dat afvallen.

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:09

ik denk dat ze in een maand of 2 gigantisch veel afgevallen is. en toen ze met de speed stopte zat er na 3 weken alweer mistens de helft aan. verder is het een heel gewoon meisje waar jij het niet van zou denken

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:19

Je kan met speed heel snel heel veel afvallen

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 10:23

Dan maar liever wat te dik, maar hier wil ik niet aan denken. Dure zaak voor je portemonnee en dan alle gevolgen nog die erbij komen kijken. Dan zou ik eerder aan liposuctie denken!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 10:26

Vreselijk, echt heel vreselijk dat mensen zo met hun lichaam omgaan. Scheve mond

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 10:58

Nou, goede manier om je lichaam te verpesten zeg. Wie bedenkt er zoiets, en dan zeker ook nog denken dat je zo weer van de drugs af bent. Hebben haar familie en vrienden daar nooit wat van gezegd? Hele foute actie van die vriendin.
Dan blijf ik liever wat te dik. Alhoewel, mijn sportschool heeft van die trilplaten aangeschaft, waar je dus ook aardig wat centimetertjes mee kwijt zou moeten kunnen raken zonder al te veel moeite. Kijk dat wil ik nu wel eens gaan proberen. Maar dan wel op een heel rustig moment. Want je staat zwaar voor l*l op zo'n ding volgens mij.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:53

joT, jij bedoelt de zogenaamde Powerplates.
Het werkt wel. Maar... ook hierbij geldt weer... alleen de ergste cm's die niet strak zijn raak je kwijt. Alleen door je eetgewoontes en leefstijl aan te passen val je echt af! Hoe moeilijk het ook is!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 14:13

Kleintje schreef:
joT, jij bedoelt de zogenaamde Powerplates.
Het werkt wel. Maar... ook hierbij geldt weer... alleen de ergste cm's die niet strak zijn raak je kwijt. Alleen door je eetgewoontes en leefstijl aan te passen val je echt af! Hoe moeilijk het ook is!


Klopt volgens mij wel ja. En verder train ik al twee keer per week een uur. Nou dan nog een keertje rijden erbij en ik heel veel fietsen. Dan ben ik best wel actief toch? Thuis eet ik vrij gezond en ik snoep ik heel weinig, op m'n werk wel af en toe (snoeppot staat voor mijn neus, erg moeilijk te weerstaan). Probleem is, ik kan trainen wat ik wil maar op sommige plekken willen de speklapjes gewoon geen afscheid nemen. In dieten geloof ik niet, daar val ik alleen maar op de verkeerde plaatsen van af en die trilplaten staan er toch. Baat het niet, dan schaadt het niet denk ik dan maar.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 08:52

Dure bedoening niet echt denk ik, in t artikel wat ik overlaatst las stond dat speed minder kostte dan roken... Maar dan nog, slecht om zo af te willen vallen...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 09:03

Het is misschien wel een van de prettigste manieren om af te vallen Verward

Jemig wat een domme actie. Zoiets zou zelfs ik nog niet doen.

'Paint' it 'Black'

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 16:45

Zo zijn er ook mensen die gaan roken om af te vallen .... domdomdom Boos!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 16:49

In belgie is het echt een rage..... Hier in Nederland had ik het nog niet eerder gehoord.
Tja... dom? Tuurlijk is het dom en ongezond en .... Maar iemand moet zelf weten wat ie met z'n lichaam doet, en je kan er helaas niets aan doen.
Zelf weet ik wel dat ik het nooit zal doen, en ik heb het gelukkig ook niet nodig.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 17:45

Wat een gekken lopen er toch rond zeg. Zo help je jelichaam alleen de vernieling in.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:21

die is echt rijp voor een kliniek!!!!!

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 13:08

carola schreef:
In belgie is het echt een rage..... Hier in Nederland had ik het nog niet eerder gehoord.


een jaar of vijf terug was dit erg populair bij meisjes van rond de 15 jaar!
Ik moet zeggen dat het (tijdelijk) werkt, het is alleen zo jammer adt je lichaam er ontzettend kapot van gaat, darmen die nog maar voor 50% werken waardoor je weer eerder aankomt enz.
Dus tijdelijk zal het werken maar begin er alsjeblieft NIET aan!
want je maakt meer kapot dan dat je er iets goeds mee doet.
En wat betreft de kosten, die vallen vaak erg mee. Het blijkt dat Speed niet heel erg duur is en dat je er maar weinig van nodig hebt.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 14:19

zie bericht hieronder.
Laatst bijgewerkt door SkyMarian op 14-02-03 14:21, in het totaal 2 keer bewerkt

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 14:20

susan schreef:

een jaar of vijf terug was dit erg populair bij meisjes van rond de 15 jaar!
Ik moet zeggen dat het (tijdelijk) werkt, het is alleen zo jammer adt je lichaam er ontzettend kapot van gaat, darmen die nog maar voor 50% werken waardoor je weer eerder aankomt enz.


Het lijkt me erg sterk dat als je darmen nog maar voor 50% functioneren dat je dan snel weer aankomt Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 15:05

idd, in belgie is het een ware rage en het dringt nu ook via brabant binnen.

ikzelf ben helemaal geen type hiervoor maar idd. van die mensen die er alles aan doen om mager te zijn.... dan krijg je van dit soort dingen

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 12:14

sjakie schreef:
[
Het lijkt me erg sterk dat als je darmen nog maar voor 50% functioneren dat je dan snel weer aankomt Verward
[/quote]


Je verteert je voedsel langzamer oid waardoor je lichaam extra voorraden aan gaat leggen. Hoe het precies zit weet ik ook niet.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:59

susan"]
[quote="sjakie schreef:
[
Het lijkt me erg sterk dat als je darmen nog maar voor 50% functioneren dat je dan snel weer aankomt Verward
[/quote]

Je verteert je voedsel langzamer oid waardoor je lichaam extra voorraden aan gaat leggen. Hoe het precies zit weet ik ook niet.


In iedergeval niet zo.
Als je darmen minder gaan funcioneren zal je minder voedingsstoffen opnemen en dus gaan afvallen.

Wat jij waarschijnlijk bedoeld is dat doordat je minder voeding binnenkrijgt en minder voeding absorbeerd je lijf op een langzamer niweua gaat draaien. Je ruststofwisseling wordt lager. En hierdoor kom je als je later weer 'normaal' gaat eten snel aan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers