Ik ga misschien een fjordje kopen!!!!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-01 21:38

Hooooi iedereen.

Ik mag nu misschien zelfs de fjord van mn oom overkopen. Alleen is het geld het probleem!!! Als ik werk ga vinden voor de zaterdag kan het zijn dat ik mijn paardje kan kopen!!!!!

Maar waar is er werk voor me?!?!?!?!?!

HEEFT IEMAND EEN IDEE VOOR ME???

Ik woon in Rotterdam(okeey hoogvliet maar het is gemeente rotterdam). Ik ben 15 jaar....en ik moet er met het openbaar vervoer kunnen komen!!!!!!!!!!

Iemand ideeen????????????????

xxx soraya

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 23:18

hoi

alvast cool voor je

maar met geld weet ik geen raad ik heb altijd ( lekker vaag waarschijnlijk) geld over
dus daar kan ik je niet mee helpen, kijk eens of je in de keuken kan werken of zo iets
ik loop kranten ( nu 1 wijk eerst 2) en ik werk bij een restaurant in de bediening, ( ik maakte altijd schoon op een zeilcentrum) jullie hebben toch een SUPER grote haven kijk of je daar kleine klusjes kan doen, schoonmaken koffie brengen enz enz je kan altijd vragen veel suc6!
groetjes heleen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 00:59

Eeeeeh.. probeer het eens bij Horselover. Daar zochten ze laatst nog een zaterdaghulp. Misschien is het wat voor je.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 05:48

Gaaf dat je een fjord mag kopen! Ik wil er ook 1...

Neem 'sochtends een krantenwijk...echt waar ik heb nog nooit zo'n heerlijk baantje gehad.
Lekker op je eigen tempo, geen mensen die je op de vingers kijken. En sochtends is het zo heerlijk! (ik weet niet of dat ook in de winter is)

Je bent om 7 uur weer klaar en dan kan je je bed weer in en heb je de rest van de dag vrij

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 06:47

Hoi!
Voor degenen die werk zoeken, waar dan ook:
Mijn man is bedrijfsleider van Blokker en zegt dat met name de winkels/supermarkten elke keer problemen hebben omdat ze te weinig personeel kunnen krijgen...
Vooral bij supermarkten een probleem. Sommige supermarkten hangen zelfs een blaadje op bij de ingang: personeel gezocht.
Stel dat ze niet een zaterdaghulp zoeken, kun je altijd nog vragen of je toch kan komen elke zaterdag? En als je zegt dat je in de vakantie wel eens een dagje extra wil invallen dan zijn ze al helemaaaaaaal blij Party!! !
Verder nog een tip: ik ben zelf kinderoppas omdat ik afgekeurd ben Verdrietig en weinig anders kan doen, maar dat verdient vaak niet zo veel.
Ook kun je misschien ergens schoonmaakwerk gaan doen?
Nog een tip: ik hoorde van een meisje die in het weekend bij McDonalds werkte, en een ander meisje deed net zoiets bij een pizzeria.
Gewoon met behulp van iemand anders een solicitatiebrief opzetten, en proberen Pling !
Als je werk met paarden zoekt: lukt niet, tenzij je het gratis wil doen. Als het betaald werk is, krijg je er zeer weinig voor en kun je alsnog je pony weg doen... Frusty
Als je een baantje neemt, zorg dan wel dat het voor vast is, in ieder geval dat je het niet gauw kwijt raakt. Bijv. als kinderoppas, dat de ouders over een half jaar al zeggen dat ze je niet meer nodig hebben omdat de kinderopvang ineens een plaatsje vrij heeft Haha! . Niet zo leuk dus.
Heel veel succes en ik hoop dat het lukt!
Groetjes, Dorine.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 07:13

Ik zou gewoon bij winkels proberen. Bij de V&D hadden we ook altijd elke dag een paar tieners die na schooltijd 2 uurtjes kwamen werken. Beetje opruimen, kleren vouwen enzo. Is hardstikke gezellig en het verdient toch best lekker.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 08:11

Leuk zeg voor je dat je misschien een fjordje gaat kopen. Zijn echt te gekke pony's!!! Ik heb zelf bij ons op de manege ook heel veel op de Fjorden gereden, lekker eigenwijze beestjes!!! Maar ja, over het werk, ja, is lastig. Ik ben zelf al vier jaar vakkenvuller in de supermarkt en het verdient wel goed voor mij, is drie avonden in de week en ik kan het net combineren met school en mijn eigen paardje. En ik heb lekker zaterdags vrij.Succes met zoeken! Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 08:20

nou ik weet niks maar met behulp van de bokkers hierboven zijn er al aardig wat ideetjes in je op gekomen denk ik zo.
bah ik moet zo gaan werken in de boomkwekerij van mijn vader, en dat de hele vakantie lang. Misselijk echt verschrikkelijk!! maar ik moet mijn paard afbetalen. 1200 gulden moet ik nog te gaan beeeeeeeeh
maar leuk dat je een fjord gaat kopen mischien, ik hoop egt dat het doorgaat voor je! gr yentl

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 09:58

15 dan mag je nog niet achter de kassa ofzz macD kan je wel proberen daar mag t weer wel. en gewoon langsgaan dan. sollicitatie brieven. doen ze meestal niet aan. hebben een formulier voor je klaarliggen waar je gegevens in moet vullen (intresseert hun echt niet waarom jij graag kassiere wil zijn) hopelijk lukt het om een leuk baantje te zoeken en die fjord te kunnen kopen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 10:19

Heej iedereen, thnx voor de tips.....ik ga waarschijnlijk in de plaatselijke paardenwinkel werken Lachen. Leuk!!!!!! Ennu....ik denk dat na de vakantie ook de foto's klaar zijn van mijn logeerpartijtje bij mn opa! Dan komen de foto's van de paardjes erop (duzz ook de fjord *LOL*)

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:46

Leuk zeg!! Wel gaaf, bij welke winkel ga je werken dan?
Hyporama? Verward Daz toch in Rotterdam?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 13:15

Je moet niet bij Mac gaan werken!! Er veel stress, slecht geregeld en niks aan.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 13:53

het stikt in rotterdam volgens mij van de restaurants.
Kijk eens of je daar als afwashulp kan werken, of misschien in de bediening.
nadeel, meestal wel de avonden

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 15:09

hey soraya
ga je bij stahro werken?
mijn fjordje staat trouwens ook in hoogvliet Haha!
effe off topic waar rij je in hoogvliet?

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 15:53

In de bediening kan ook, krijg je nog fooi ook.
Maar ik denk dat voor jou vakkenvullen wel wat is.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 16:54

vakkenvullen?????????????????????????????

Jahhh......dat nooit!!! Denk je in je vrije tijd te zijn kom je nog de helft van je school tegen in de supermarkt!!!

Voor wendy1: ik ga eerst ff bij Rijo kijken in Spijk of ze nog mensen zoeken en daarna naar Starho....maar een vriend van mij die vroeg onlangs nog of ik bij de bakker in de konmar wou komen werken want dan werd het gezellig(btw..dit is duz de jongen die ik leuk vind Haha! grijpen die kans Haha!)

Duzzz ik kijk nog ff.....

MAAR nu heb ik wel een heeeeeeeleeeee goedkope stalling gevonden. De goedkoopste bij ons in de buurt denk ik wel. Een weiland met grote schuilstal voor 150,- per maand..
valt mee toch???

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 17:08

ik heb ook kranten gelopen!!!
Ben er na een jaar mee gestopt!! Ik verdiende veelste weinig voor de hoeveelheid kranten. En ik moest ze 's middags lopen!! Op de enigste 2 dagen dat ik vroeg uit was! Voor mij was het een hel.
Zware tas....mensen die zeiken dat de gids niet goed is bezorgt...brievenbussen die je niet openkrijgt of andere problemen!! DAT NOOIT MEER!!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 17:23

Hee, als je werk hebt gevonden zeg je dan ff waar? Welke winkel? Dan kom ik bij jouw winkelen }> *LOL*
Bij Ri^Jo is t grappig, daar hebben ze zo'n leuke papagaai! Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 19:38

jep bij hyporama zoeken we nog wel zaterdag hulpen.

zoek ze
en hopelijk gefeliciteerd met je toekomstige paardje Pling
en nee inderdaad 150,- is zeker niet te veel stal geld hoor

tja....

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 23:20

kvika, werk jij bij Hyporama..?
dan heb ik je vast wel 'es ( onbewust)
gezien?
Hoe lang werk je er al en welke dagen, of full-time?..?

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 17:12

werken in een kas verdiend ook goed!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 15:47

hey jet,

bij blokker op keizerswaard zochten ze met spoed helpen!! maarjah keizerswaard is te ver voor jou!

xx Linnie

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 18:49

jeetje wonen jullie allemaal bij elkaar om de hoek? ooh dan heb je vast wel gezien en die winkel en dat
hoe heet de winkel soraya waar je nu gaat werken

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, Tinkermuts, Vagabondo en 42 bezoekers