Help,M'n kast is de klein of ik heb teveel spullen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Help,M'n kast is de klein of ik heb teveel spullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 14:25

Ik kan dus echt niet normaal mijn spulletjes in mijn kastje kwijt. Dat probleem heb ik altijd gehad maar het word steeds lastiger. Ik heb een kastje die vrij diep is, ongeveer een 1mX1mX1mX1m. Maar ik kan echt niks kwijt. Mijn zadel hangt in het midden, met de rug naar de buitenkant. Aan de linkerkant heb ik een plankje met alle potjes en flesjes erop. Aan de rechterkant heb ik allemaal hoofdstelhaken en ook aan het deurtje. Daar hangen halsters, hoofdstellen,hulpteugels,longeerlijn,etcetc aan. Nu heb ik 2 bakken met rommel, bandage's, reserve teugels, longeersingel,hooinet en ga zo maar door.Die staan aan de linker en rechterkant als je het deurtje open doet. Op een van die bakken liggen al mijn dekjes opgevouwen, en mijn bontje en gelpad.Onder mijn zadelsteun staan mijn rijlaarzen en dan mis ik nog ruimte voor mijn cap,poetsbak (die staat nu voor de stal, incl. 3 zweetdekens, 2 voertonnen, (eentje is eigenlijk overbodig, maar vergeet hem elke keer mee te nemen) en mijn peesbeschermers en 2 halsters)) Het is niet normaal wat voor rommel ik heb liggen maari k gebruik het allemaal regelmatig tot vaak en het moet daar gewoon liggen. oh ja voor mijn stal staan ook nog m'n zwepen!
Iemand tips hoe ik mijn kastje beter in kan richten en wel alles kwijt kan ?

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 14:27

hmmm grotere kast kopen??? of spullen wegdoen... of extra plankjes erin maken.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 14:28

misschien een extra doos kopen voor bovenop je kastje? werkt bij mij best goed (blijf wel te veel troep hebben en een te klein kastje) maar mijn dekens liggen nu tenminste opstal en ik heb alles er liggen wat nodig is.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 14:49

Boxen met afsluitbare deksels kopen en die op je kastje zetten.
De boxen in je auto houden.
Trailer gebruiken als opslagplaats.
Een tweede kastje huren

Ik sta per 1 feb op een stal met een kleinere kast. Heb dus hetzelfde probleem, waar laat ik mijn troep. Heb al een grote opruiming gehouden door de dingen die ik niet accuut nodig heb thuis op te slaan. Maar wat ik overhou past zeker weten niet in de nieuwe kast.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:38

Wat al veel scheelt is alle dubbele dingen uitzoeken en alleen datgene in je kastje hebben dat je op dat moment gebruikt. De rest mee naar huis!
Je gebruikt maar 1 halster of hoofdstel tegelijk toch? Hebt maar 1 longeerlijn nodig en 1 halstertouw... Als iets gewassen moet, of gemaakt neem je het mee naar huis, en de volgende keer het spul wat nog heel is mee naar stal... Zomerdeken in de zomer, winterdeken in de winter... Je kunt niet alles in zo'n klein kastje houden. Een kist bovenop is altijd mogelijk... Had ik ook Knipoog

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 16:35

War ik niet nodig heb ligt thuis en ik kan alles makkelijk kwijt in mijn kastje. Er hangt een zadel, hoofdstel, halster, touw, longeerlijn in en 1 koffer met borstels en 1 koffer met smeerseltjes enzo. Mijn cap en mijn zweep passen er ook nog bij. Mijn longeerlijn staat naast mijn kastje en de dekens hangen aan een lijn.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:11

Een tweede kast Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:16

Ik zou vragen om een grotere kast! Ik heb zelf zo'n archiefkast (dus 2.00 x 1.00 x 50 cm) en daar heb ik dan niet mijn zadel en hoofdstel in, die hangen in de zadelkamer.

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 18:53

Dat kan dus niet. Mijn kast zit in een kastenwand.Dus allemaal kastjes naast en boven elkaar. Boven op de kastenwand liggen alle dekens. Kan ook geen 2e kastje erbij vragen want ze hebben precies zoveel kasten als er stallen zijn! Het is best een probleem. Voor de stal heb ik alles mooi opgeruimt. Maar in de kast is het zo'n zooi. Heb al heel veel spullen thuis maar ik heb b.v. 3 hoofdstellen ( 1 longeerhoofdstel, 1 net hoofdstel voor les en 1 boshoofdstel). Ik gebruik ze alle 3 dagelijks en weet ook nooit wanneer ik welke gebruik.

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 19:07

Een tweede kast kopen!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 21:04

ik zie het altijd maar zo: mijn kast is te klein en ik heb niet teveel spullen (of is het nou andersom Schijnheilig ) Ik zou er idd een tweede kast erbij aanschaffen.......

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 21:49

Past er niet zo een tuinkussenkist in je stal onder je voerbak? Paard vriendelijk, muis dicht. Of een andere maat kist in je stal neerzetten?

Fiesta, freiberger, what else?

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:01

Teveel spullen, dus een tweede kast kopen! *LOL* Ik heb ook veelsteveel spullen.. Maar wij hebben per persoon maar 1 kastje beschikbaar op de stal... Dus mentuig ligt in de kar en sommigen spullen moet ik mee naar huis nemen steeds Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fleuribelle, rover_ en 128 bezoekers