hebben jullie iets wat je gelukbrengt..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

hebben jullie iets wat je gelukbrengt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:40

en wat dus perse mee moet op concours? (of aan)al mijn vrienden hebben wel iets hier een lijstje

Party!! nades: speciale onderbroek Haha!
Party!! niels: emenempje, een rood M&M popje
Party!! marieke: speciale onderbroek en ik als voorlezer Lachen (alle keren dat ik meeging een wp en andere keren niet, haha)
Party!! rob: losrijden met zijn blauwe bandages
Party!! ik: speciale springzweep (al 12 jaar oud kreeg ik toen ik de eerste keer wedstrijd sprong. ding koste 90 piek weet het nog zo goed is nog heel mooi) en mijn lichblauw klavertje 4

jullie ook iets?

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:47

mijn paardje Haha!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:07

Ik heb altijd een armbandje om wat ik van m'n neef heb gekregen op m'n 16e verjaardag. En als hij een keer kwijt is word hij eerst gezocht al zou ik er gek van worden. Gelukkig ben ik hem nog maar 2x kwijt geweeste en heb hem makkelijk terug kunnen vinden.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:24

ummm, nee niet echt, tenminste niet waar ik nu aan kan denken

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 17:37

.
Laatst bijgewerkt door holly op 13-03-23 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:31

Mijn naam. Betekent: Zij die geluk brengt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:37

Ik heb een paar jaar terug van een vriendin een knuffelbeestje gekregen, in de vorm van een zebra, ong. 10 cm hoog. Ze vertelde erbij dat het was voor als ik later rijk en beroemd zou zijn en met mijn paarden in een hele grote luxe vrahtwagen op concours ging. Dan moest ik dit voor in de cabine zetten, voor geluk. Haha! Het heeft dus heel lang in de cabine van de kleine, wat minder superdeluxe maar o zo knusse Lotmobiel gestaan, totdat ik naar Zweden ging. De Lotmobiel staat te koop en het zebraatje staat, samen met een rode kikker die ik van Jantien gekregen heb, voor in mijn Renault Clio.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:37

BTW vonneke: Rob met de blauwe bandages, is dat dé Rob met dé blauwe bandages en dé glimmende zilveren haarband die ik in Almelooo heb gezien verleden jaar? Haha!

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 22:09

Mijn ketting.
Er hangt een roze steen aan die geluk zou brengen, een paardje (heel mooi) en een roosje of tulp daat ben ik nog niet achter Haha!
Tot nu toe heeft het me niet echt geholpen behalve dat ik Tarzan kreeg!!

Maar voor de rest niet jammer genoeg..

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 00:09

Tja, of het geluk brengt is nog maar de vraag aangezien ik op dit moment geen wedstrijden rijdt en in het verleden er maar een paar heb gereden (met niet daverende successen Lachen ).
Maar toen ik nog wat kleiner was en op de slaapkamer van mijn oma en opa was, zag ik een speld liggen met een paard erop.
Heb er toen ook wat over gezegd tegen mijn oma en/of opa.

Mijn verjaardag nadat mijn opa was overleden, kreeg ik van mijn oma was speciaals: het speldje.
Het was een dasspeld die mijn opa had gekregen van een zoon en schoondochter van hem (oom en tante van mij dus).
Ik gebruik hem als wedstrijdspeld, is wat meer moeite om op mijn blouse te spelden omdat het niet zo speld is, maar een dasspeld, maargoed.
Dus als ik op wedstrijd ga, zit de speld op mijn wedstrijdblouse.

Wat ook heel mooi was, was dat hij ook van paarden hield, heeft er vroeger ook wat mee gedaan ed.
En toen ik een nieuwe pony kreeg, en hij te ziek was om nog te komen, heb ik van alles op de video gezet en hem dat laten zien.
Zo hoefde hij toch niet te komen, maar had hij toch zijn kleindochters eerste echte pony gezien.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 00:11

My Dominique schreef:
mijn paardje Haha!


haha ja als je die niet bij je hebt heb je wel een probleem Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:22

mijn ring! die heb ik van m'n vriend gekregen en als ik die ring om heb heb ik hem ook altijd een beetje bij me...zonder die ring gaat echt alles mis!