c

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

c

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 12:20

c
Laatst bijgewerkt door janna op 25-02-22 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 12:56

jaaah was heel leuk en die agenda wauw wat een paard zo gevoelig lekker ontspannen en toch heel oplettend van ze gaat wat verzitten welke hulp komt nu etc. dat oren spel ondanks dat ze zich iets druk maakte over het zadel.
echt een geweldig paard om te rijden *zucht*
Moonlight had ook van die stukjes dat ze zo te rijden was.
jammer dat een groninger dat dan net mist dat laatste beetje maar ach.

Toby duurde ff voor ik het knopje vond was ook best lastig omdat ie echt last van z'n tandjes had kun je weer zien wat een braaf paard het is .
en die veulens joh wat een koppie's vooral die van agenda echt een fotomodel!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 13:30

Hee Janna, leuk verslag! En gefeliciteerd met je goede resultaten!

Ik kon inderdaad helaas niet langskomen wegens andere verplichtingen, zou met Zep langskomen maar ook zij kon niet i.v.m. een verplaatste rijles. Nu heb ik dus ook de hengsten gemist...

Maar ik ben blij dat je er een goed gevoel over hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 13:44

Heel goed gedaan Janna, gefeliciteerd!!
Party!! *LOL* Party!!
Helaas kon ik niet komen, de week-enden zijn toch al bijzonder hectisch voor me en mijn mannetje wil me ook nog zo af en toe eens zien zonder paarden Haha!

Seth Boschman had gewonnen? Je bedoeld toch niet in de klasse M Verward Seth rijdt met andere paarden Zware Tour, ik vind dat je als prof. dan niets meer in de basis te zoeken hebt. Ik zal er verder niet op ingaan want het gaat off-topic. Ik start wel eventjes een nieuw topicje.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 13:47

c
Laatst bijgewerkt door janna op 25-02-22 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 13:51

bij vraag maar raak staat een nieuw topic over Profs in de basis. Schijnheilig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jippie op 2001-07-09 13:51 ]</font>

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 16:56

Ik wou ook nog langskomen, maar was de hele middag bij een super lieve fjord (die ik misschien wel wil hebben) en die mensen bleven maar praaaaaten en praaaaten.

Ik ben er nog wel langsgereden, maar toen was het al half 6 ofzo. Er stonden nog wel veel auto;s

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 00:11

Tja, ik wilde er ook heen, maarreh... druk-druk-druk-gèkkenhuis en daarnaast was mijn les verschoven naar zaterdag, dus zat ik om vier uur al weer lekker in de vrachtwagen.
Leuk dat het zo goed ging!! ik lees de verslagen ook nog wel in TCN Magazine denk ik.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 13:29

Klinkt allemaal super! Maar met de verkoopperikelen rondom Muppet was ik toch iets minder gemotiveerd...
Groeten!