c

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

c

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 10:48

c
Laatst bijgewerkt door janna op 25-02-22 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 10:53

aaaah wat zielig!! hoe dom kan je wezen..
als het al zo'n moeite is om een hek te openen!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 11:01

c
Laatst bijgewerkt door janna op 25-02-22 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 11:18

tja zelfs na dat tragische nieuws een paar weken geleden doen ze het tóch:DIE ZIJN ECHT STOM STOM STOM en ik snap dat dus gewoon echt niet...............misschien dat ik nu blonT ben maar oke

_________________
zorgen zijn voor later,genieten is voor nu

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-07-09 19:55 ]</font>

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 17:25

Mensen leren het jammergenoeg nooit!! En wie worden er de dupe???? Juist onschuldige dieren...

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 17:34

Hou je dan wel van je paard als je over een wildrooster heen rijd vraag ik me dan af.
Ik bedoel, je gaat het bos in of hei in voor de lol en niet onm je paard misschien wel een levenslang letsel te bezorgen, sommige mensen kan ik echt wel wurgen dan Boos!

Groetjes Melissa

P.s. het paardje van mijn usericon is Browny Lachen mijn forester Lachen

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 17:47

als er geen hek zou zitten zou ik het risico ook niet nemen om er over heen te gaan..
tja zo denk ik erover.. vind het echt super gevaarlijk, en dat is het ook!!

ff offtopic (sorry): ik zie geen plaatje melissa alleen een prachtige kruis.. Lachen

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 17:51

hier in de buurt is volgens mij ook een wildrooster? maar dan met hele kleine gaatjes. Daar kan je toch wel overheen? (nog nooit geprobeerd, maar wil het wel ff weten)
Ongelofelijk STOM van die persoon, en inderdaad, ze leren het nooit.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:02

hoi wilona,

ja ik zag het ook maar nu staat het plaatje er ze staat er te drinken uit de waterbak Lachen en dan kan ze zo lekker kledderen met het water Frusty dan maar hopen dat je niet nat wordt hehe Pling

Groetjes Melissa

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:05

fonnie je kan er beter niet overheen gaan de kans dat je paard er doorheen zakt is er groot, ik denk dat zon wildrooster niet gemaakt is voor een 500 kilo Frusty
Ik denk dat je daar dan ook niet mag rijden als er geen hek staat meestal zijn die hekken er voor de ruiters en honden.
Dus als ik jou was zou ik het risico echt niet nemen Party!!

Groetjes Melissa

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:32

Tijdje terug stond in de krant ook zo'n bericht. Pony door wildrooster gezakt en beide achterbenen gebroken. Kon afgemaakt worden. Zielig.....

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 19:43

Brrr ik durf niet over de veeroosters. behalve dat ze er dus door kunnen zakken (hoewel de meeste wel stevig genoeg zullen zijn) lijken ze mijn knap glad. Bovendien zitter er achter de wildroosters bij ons Fjorden, ook een hengst. lijkt me niet zo'n goed plan met mijn merrie...

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 21:08

Hoi,

ff zeggen dat Browny niet meer als usericon staat anders zouden jullie wel denken *LOL*

Gr Melissa

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 21:11

Ik ken een manege en die gaan ALTIJD over zon rooster als ze buiten rijden...wel stom hoor, of ik weet niet wat een wildroosteris, maar ik denk het wel Scheve mond\

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 22:05

Ik snap het eigenlijk al niet dat die mensen een paard er OVERHEEN krijgen. Ik heb het 1x geprobeerd met mijn paard, maar hij liep er vast niet overheen. Ik doe het ook zeker niet meer. Maarja, die dingen zijn ervoor gemaakt om vee tegen te houden en paarden dus ook...

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 22:06

domme vraag misschien maar hoe ziet zo'n wildrooster er dan precies uit? hier in de buurt is weinig natuur dus hebben we dat niet

mikkel
Berichten: 13
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 22:10

bij ons is er ook eentje met paard en al door een wildrooster gezakt, maar ze hadden geluk, het paard had enkel was schrammen, de amazone had haar been gebroken doordat ze naast het paard viel in het wildrooster. hoe ze het voor elkaar kregen? geen idee!
groetjes laura

geitwolsok

Berichten: 83
Geregistreerd: 13-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 22:30

Op zich groot gelijk dat we allemaal niet over een wildrooster gaan. Alleen op het Wekeromse zand loopt een ruiterroute en er is geen hek. Dus geen hek betekend niet automatisch dat je niet over het rooster mag. Verder als je overal over na gaat denken wat kun je dan nog? Ik ken mensen wiens paard moest worden afgemaakt omdat hij zich verstapte tijdens het draven op de hei. Zijn been brak. En iemand die per ongeluk met zijn paard in een konijnehol terecht kwam en zijn been brak.
Een andere vriendin had haar paard op het land staan en die heeft daar zijn been gebroken. En hoe vaak lees je niet over paarden of veulens die in het land raar doen en dan in het schrikdraad belanden.
Als ik daar allemaal over nadenk dan durf ik niets meer met mijn paard.
En op stal laten staan is ook niet goed. Bovendien verbouwd mijn paard dan de stal en zal hij zo gewond raken.

Mensen die over zo'n rooster gaan denken misschien wat minder na over de consequenties.
Ik zelf ga ook wel eens over het rooster heen (moet ik eerlijk zeggen) maar dat wil niet zeggen dat ik niet om mijn paard geef.