ervaring met deze Pad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

ervaring met deze Pad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 19:40

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=22181

Heeft iemand ook zo'n pad en zo ja bevalt die een beetje? Wordt die ook een beetje soepel, en hoe zit het met schoonmaken.

Ik heb nu een vilten pad met neopreen ertussen maar hij blijft zo stug en de haren beschadigen ook(heb geen last van beschadigde haren met mijn southwest pad)



DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:51

Deze ken ik niet persoonlijk. Die ik heb is iets stugger en omdat ze vrij dik zijn heb ik er zelf gaten op de ruggegraat in gemaakt.
Hij zegt in zijn adv nergens dat het een wollen vilt is.
Echt wollen vilt neemt goed vocht op, maar is haast niet schoon te krijgen. Ik zou er een hoes omheen doen, die makkelijk wasbaar is.
Verkoper is wel OK.

Noisy

Berichten: 5392
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:09

ik heb een soortgelijke pad maar dan zonder die op genaaide stukken en ik vind ém super fijn, je propt ém zo in de wasmasjien:)) en hij is weer mooi schoon, hij vormt makkelijk naar de rug van mijn paardje.

Catch My Star B+12 l L1+10 l L2+1 :)
Volg onze avonturen op Instagram

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 23:08

Mijn pad komt ook aardig overeen met deze. Ik heb alleen geen uitgesneden model maar wel vilt/schuim/vilt.
Ik kan hem niet in de wasmachine stoppen maar hij is prima te reinigen met een borstel en water of de hogedrukspuit.

Neem lekker vocht op en draagt het zadel mooi. Verliest ook zijn model. Ik zou niet anders meer willen Haha!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 23:11

Ik heb zo'n complete neoprenen pad. Goed te reinigen en rijdt zalig.....deze van de advertentie lijkt me vrij stug door die vilt. En hoe zou hij shock-absorbatie zijn??

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 01:41

heb niet zo'n pad maar ze lijken wel goed te zijn. heb al een poosje in twijfel gestaan om 1 te kopen van hem. heb alleen net bij een ander 4 air rides gekocht jeeh. verkoper is wel goed. en de porto die hij rekent is zelfs goedkoop. porto is normaal toch wel een stuk hoger.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers