Mijn verslag van een weekje WJ (Lara)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 21:09

Vorige week vrijdag heeft Julke WJ bij mij gedropt. De hele familie is al 3 keer hier geweest en toch rijdt Julke verkeerd! Koe
Ze belde op via mobieltje en ik heb ze via de telefoon hierheen geloodst.
Ik had aan WJ gevraagt mooi weer mee te nemen, en wat neemt ze mee: EEN HITTEGOLF Verward
WJ heeft zondag en maandag op Koos gereden en de rest van de week niet. Koos is met die hitta na 2 rondjes dood. Huilen
WJ en ik hebben de hele week in de schaduw gezeten. We konden niks doen. We hebben alleen de paarden buiten gezet en de stallen gemest. Ik Knipoog had met Knipoog Julke een hele waslijst met klusjes gemaakt, maarja in die hitte is dat ook eigenlijk best zielig Schijnheilig om iemand zo hard te laten werken. We hebben WJ dus gespaard. WJ heeft nu nog 3 weken vrij om Julke te helpen Haha! Haha! . Daarna gaat ze 4 weken werken.

WJ het was onwijs gezellig, jammer dat je niet zo veel heb kunnen rijden. Maarja de volgende keer beter.
Kusjes en gr. van je pleeg ma en pa

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND



Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:00

HA pleegma,

leuk he die limbo's die niet weten hoe ze goed moeten rijden. Ik vond het ook onwijs gezellig, enne Dat rijden, och ja, zit ik niet zo mee hoor Haha!


groetjes xx je pleegdochter

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lonniejj en 38 bezoekers