Update Big Bad Leroy......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 08:10

die inmiddels niet meer "bad" is! LaNet heeft zijn moter weer aan de praat gekregen! Dressuurmatig zou ik me er niet eens mee in de B durven te vertonen, maar hij bokt en stijgert niet meer, dus dat is voorlopig even het belangrijkste! LaNet rijdt hem in hunter stijl, wat typisch amerikaans is (oftewel, "duik op de voorhand en laat maar slepen die achterbenen" rijstijl). Als ik soms naar de springrubrieken kijk hier dan hou ik m`n hart vast, met rotvaart vliegen ze hier door het parcours, benen afgestoken, veels te lange teugels. Het is dat die volbloeden hier bloedlenig zijn en hun ruiter regelmatig "redden" als een afstand weer eens totaal niet klopt maar anders.... Zegt geloof wel genoeg trouwens dat het van de ruiters niet verder komt dan 90 cm. parcoursen. Maar goed, LaNet springt op hoog niveau dus die zal gerust wel weten waar ze mee bezig is.

Afbeelding
LaNet met Leroy

Laatst was ik weer even bij Leroy wezen kijken. Hij liep achter in de wei met wat andere paarden. Ik riep hem, hij keek op en kwam meteen aanrennen, hij houdt nog van me Lovers (of van mijn wortels? nah, beiden haha Haha! )


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 08:12

Grrrr en natuurlijk doet de foto het niet... Extreme duivel Boos!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 09:51

ah fijn te horen dat ie weer aan de praat is!nou hopelijk komt er voor jou en hem de perfecte oplossing en blijft het toch jou lieveling

soms is het beter om te zwijgen

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 10:36

Gelukkig dat hij zijn leven wat aan het beteren is. En ja, dat het jouw stijl niet is, ik zou ook knarsentandend zitten te kijken, maar ja hij loopt in ieder geval weer, dat is nu het belangrijkste.

Navragen is beter dan afvragen.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 10:49

mooi dat hij zijn leven aan het beteren is.

Kun je die foto ook naar bokt uploaden?
Dan kan ik hem zien. Ben wel heel erg benieuwd naar Big Bad Leroy. Of was het die vos met die brede bles?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 11:55

Heel apart die amerikanen met hun rijstijl. Maar wie weet kan Leroy zich er wel in vinden.
Fijn dat het weer goed gaat met hem!!

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 12:35

Goed om te horen Pril dat Leroy besloten heeft om te luisteren!
Ga je hem nu zelf weer uitbrengen op wedstrijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 15:27

Afbeelding

tof dat t zo goed gaat met lmeroy! yheb geprobeerd ook is te typen mlaar is zeker ni gelukt die foto? is dat die dat op dat ene amerikaanse forum stond?

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:25

Blijkbaar is Big (laten Bad maar weg) Leroy voor deze tak van de sport weggelegd en kan hij zich daar helemaal in vinden.
Ik ben blij voor je dat het nou goed gaat. Pluimpje voor LaNet Party!!
groetjes

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 18:32

Ik hoop dat ie nu gelukt is:

[img]../upload/134/romeo.jpg[/img]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:35

vind dat nog mee valt vanop de voorhand lopen, had erger verwacht Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:37

Erg leuk om die verslage over Leroy te lezen Pril!!! Je hebt blijkbaar echt de juiste keus voor hem gemaakt, ben je vast heel blij mee. Haha! Enne...leuke foto hoor! Houd ons op de hoogte, en oh ja, welke naam hoort er verder nog bij LaNet asl ik vragen mag? Dit is toch zeker wel haar achternaam ofzo he... Schijnheilig

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-01 00:30

LaNet (ja met hoofdletter N) is haar voornaam, Vikki en Johnson haar achternaam. Ik geloof dat het een zweedse naam is ofzo Verward Maar goed, als jullie straks naar Jumping Amsterdam gaan weten jullie in ieder geval welke naam je in de gaten moet houden Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, _RobinA_, Afanaisa91, Celiien, ladynette_x, Larislaatje, Noukie123, nuevo_mien, Rainer, Slmt9, Vagabondo, veerledec, Wopkebrok en 138 bezoekers