rijondergoed

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25862
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

rijondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 08:57

Hebben jullie speciaal rijondergoed (bijv. van de Divoza voor 35 euro per onderbroek ofzo)? of hebben jullie gewoon hetzelfde aan als altijd?
Ik had altijd de sloggi sport tai (niet speciaal voor het rijden), maar deze wordt niet meer gemaakt.
Nu moet ik dus op zoek naar iets wat goed zit, maar heb nog niets goed gevonden. Ik heb heel snel last van geschuurde liezen, zowel met rijden als met fietsen. Iemand nog tips?


Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 09:50

Ik rij met wat ik op dat moment aanheb, en dat varieert van normaal ondergoed tot meestal een string, heb nergens last van.

Portugal "Here I come"..............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:16

Sloggi. Niet echt opwindend Haha! maar wel goed. 't Zit lekker en blijft ook goed in model enzo. 'k Weet alleen zo uit m'n hoofd de naam van dat model niet, maardat zal ook voor iedereen weer persoonlijk zijn.
Dat ondergoed van Divoza heb ik nog nooit geprobeerd. Ook nietnodig, want ik rij me niet zo snel open.

Miran

Berichten: 4423
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:26

Gewoon mijn normale ondergoed, heb nergens last van (geen strings overigens). Verder rij ik ook gewoon met de beha die ik aan heb, ook geen problemen mee, ik heb niet zoveel Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:57

Ik gebruik van sloggi die lange onderbroeken tot op de knie.
Erg sexy Knipoog

Ik rij me dus sinds een jaar ofzo iets wel door.
En een paar jaar geleden toen ik veel meer paarden reed niet Verward
Zou je er toch eelt op krijgen ? *LOL*

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:00

soft ondergoed van de hema met zo'n brede rand, ik draag hier altijd de strings van maar gewone onderbroeken zitten ook goed.
voor beha's geld dat ik met de meeste wel kan rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:18

Bij de hema hebben ze soms wel modelletjes die geen dikke naad hebben en zacht zijn afgewerkt. Echt fijn is een model van After Eden, dat helemaal geen naden of randen heeft en dus ook niet vervelend zit. Kost maar 30 euro, maar is wel een uitkomst.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:21

Ik zelf gebruik de ondergoed van de Hema. Maar iemand bij mij op stal had ook last van doorgereden plekken en had zo'n speciale onderbroek bij Divoza gekocht. Ze is er laaiend enthousiast over en draagt geen gewone meer. Zelf draag ik die van de Hema zonder naden en randjes.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:26

Ik draag ook gewoon wat ik op dat moment aan heb. maar heb dan ook geen last van doorrijden, natuurljk zit de één wel lekkerder dan de ander. maar dat is ook al het geval zonder dat je rijdt Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Marjolein

Berichten: 11625
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:35

Meestal rij ik in wat ik op dat moment aan heb. Ook in een string zit ik net zo lekker op mn paard, vind het zelfs wel mooier staan in die strakke rijbroeken.
Ook draag ik een gewone beugelbh met een hemdje eroverheen. heb nooit ergens last van.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:36

Van de Vie&Die, Aggostino of zo iets. Het ziet er nit uit. Het zijn broekjes mer pijpjes. Model oud wijf Haha!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:27

draag ook wat ik op het moment aanheb, ook gewoon met strings.. ik heb geen last van doorrijden ofzo

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:57

Grmmbl, DP .
Laatst bijgewerkt door Caritas op 21-01-03 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:59

Ik heb van die broekjes met net ietsjes pijp. Ze zijn superzacht, ik rij er niet mee door, ze kosten weinig en de merknaam is me zojuist ontschoten. En, last but not least, ze zien er ook nog wel redelijk fashionable uit want het is katoen met een soort van fijne satijnachtige glans eroverheen. Heel subtiel. De naam ligt zogezegd op het puntje van mijn tong. Het is een duits merk (?), zo klinkt het tenminste, en het begint met een "s" en volgens mij hebt je een ijsmerk wat hetzelfde heet.
Hmmm, ik geloof dat je echt voor je 30ste last kunt hebben van aderverkalking in je hoofd Verward . Af en toe word ik een beeeeeeeetje simpel van mezelf.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

XxreneexX

Berichten: 660
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 16:00

Cantaor schreef:
Ik rij met wat ik op dat moment aanheb, en dat varieert van normaal ondergoed tot meestal een string, heb nergens last van.

precies ik ook *LOL* Haha!

}>

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 16:11

Tja, ik rij ook gewoon met datgene wat ik op dat moment draag en dat zijn altijd strings. Heb 1 keer met een lange bosrit een gewone onderbroek aangetrokken, maar dat ding ging alle kanten op en het zat vreselijk, dus ik hou het bij mijn normale ondergoed!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 16:26

Roos, je bedoelt misschien Schiesser??? Zoiets als jij beschrijft heb ik ook van Calvin Klein, zit fijn, maar niet zo fijn als wat ik als eerste noemde Haha!.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 16:48

Maar degenen die ik heb kostten maar € 6,00..... en die CK's van jou vast en zeker niet . En de firma Hema kennende zullen ze de 6 euro's niet veel ontlopen.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 18:30

ik rij gewoon met het ondergoed wat ik op dat moment draag, das dus ook een string

als je snel last heb van scheurende liezen zou ik is van die lagere onderbroeken proberen, soort korte broekjes....

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 18:37

meestal gewoon met een string,maar zonder zadel rijden met string doet toch wel pijn na het rijden. Voortaan maar gewoon die onderbroeken met een kleine pijpje. Als je een strakke (rij) broek aan hebt zie je niet dat je geen string draagt. Ik vind het zo'n raar/lelijk gezicht als je de naden v/d normale onderbroeken er doorheen ziet.

Wodan en ik onderweg in de M2

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:29

Ik zou eigenlijk ook speciaal ondergoed moeten hebben, vooral na een uur les, en da het liefst met spons of ander zacht spul opgevuld. Maarrrrr omdat ik mezelf slecht verzorg draag ik strings en geen lekkere onderbroek die Anna Kournikova aanprijst... Verward

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Daan1982

Berichten: 1756
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: loenhout, belgie net onder breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:38

ik rijd ook in mijn gewone ondergoed maar echt geen string, ik heb pas weer een hele voorraad sportbehas gekocht (4 voor 27 euro) dat heb ik echt wel nodig zeker na de geboorte van mijn 2 kinderen (haha)

Ruitershop Bolsterbos: http://www.stalbolsterbos.be
Facebook: Boomloze zadels België
Ruitershop Bolsterbos

KiKaDay 2018 :
Op 2 Juni 2018 organiseren we de 3de editie van KiKaDay bij de Wolfshoeve training in Hoogerheide.
Een paardensportevenement voor het KiKa Kinderkankerfonds.

Een dag vol clinics, workshops, demonstraties, strodorp en de KiKa Battle

http://www.kikaday.com


IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:42

Ik rij ook gewoon met wat ik op dat moment aan heb. Vaak een string. Ga altijd vanuit mijn werk gelijk door naar de boerderij en om dan van onderbroek te wisselen...njjjeee liever niet, van broek wisselen vind ik altijd al zo'n gedoe. Toen we met de paarden op vakantie gingen, wilde ik ook speciaal ondergoed kopen, maar dat is er niet van gekomen. En 3 uur rijden met een string heeft geen problemen gegeven, dus ik laat het maar zo.
Een beetje off-topic...mijn bh bandjes zakken altijd af... dat vind ik wel rot

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 23:31

Ik rij altijd met string. Zodra ik een gewone onderbroek aan doe, welk merk dan ook, heb ik altijd last. Met een string geen centje pijn Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Avanti

Berichten: 13902
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 23:34

Gewoon van hunkemuller een setje, altijd een string zo'n onderbroek rand ik geen gezicht!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: masyo, miezelke, sas27, Trendiction en 32 bezoekers