complimentjes..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 19:08

wat is jullie complimentje geweest waar je best wel 'trots' op was of hoe je het noemt?
op pk zeiden ze tegen mij dat ik netjes bleef zitten *LOL* waar ik het mee oneens was, ze vonden dat ik goed reed Verward maar het mooiste complimentje was toen iris zei dat paarden mij graag te vriend hielden omdat ik lief maar toch streng voor ze was. nou ja zal ook wel weet niet wat ze bedoelde maar ik vind het wel leuk dat paarden mijn vriend willen zijn Haha!


Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:21

Ik denk dat het was.... Dat ik zo goed met Shanaia bezig ben want dat srtond bij de Wist u datjes in het clubblad van de manege... Verder weet ik niet echt ......

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:42

Dat mijn instructeur had gezegd, dat ik een pony voor hem heel netjes in had gereden. Ik deed dat samen met hem. En dat hij zei dat Brando een goede galop had voor de cross en dat hij zei dat het springen Brando zo makkelijk af gaat!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:59

paar jaar terug op ponykamp ikke 12 ofzo. hoorde ik later op de film. ja en dat meisje dat boy rijdt rijdt ook goed (boy bokte altijd enzo echt lief ponietje)
en afgelopen jaar vertelde mn moeder dat een meisje langs de kant tegen haar moeder had gezegd dat ze vondt dat ik zo goed kon rijden. vindt zelf juist dat dat meisje leuk rijdt ziet er echt mooi uit (op ons nivo dan)
maar t grootste compliment is wel dat ik show mag rijden

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 20:08

Dat de eigenaar van de pony's tegen mijn vader heeft gezegt (toen ik er niet was) dat de pony's zo goed naar mij luisteren en dat ik een echte doorzetter was!
-Alice-

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 20:16

mijn mooiste compliment?dat mijn instructeur Han tegen mij zei dat ik tinkerbell heel goed had opgevoed.
nou mooier compliment kun je niet krijgen als je van een veulen van 11 maand oud wat heel erg schuw en verwaarloosd was na twee jaar 'opvoeding' zoiets te horen krijgt!

soms is het beter om te zwijgen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 07:53

mijn fijnste compliment kreeg ik vorig jaar na mijn dressuurproefje voor de wagen met Isolda.
De jury vond ons een mooi stel en Isolda liep heel aardig met leuke gangen. Hij zag er wel wat in.
Ik was helemaal dolgelukkig!
Maar dat is toch eigelijk wel het enige.... Krijg niet zoveel complimentjes, iig niet iets bijzonders. Verdrietig
*LOL*

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 08:00

Bij mij is het dat ik het zo goed met Dennis en Tammy doe. Dennis was echt een gekke hengst en Tammy een heel bang, verlegen en absoluut geen knuffel merrie'tje. Dennis kan zich nu gedragen(oke, vreemde merries blijven interesant) en Tammy is een echte knuffel pony geworden die nergens bang voor is en is zelfs een beetje ondeugent geworden. Tammy liep eerst altijd met d'r oren in d'r nek naar mensen toe en nu geniet ze van aandacht. En ik heb in ong 4 maanden Dennis zo ver ingereden dat er beginners op kunnen rijden. Het helpt ook mee dat Dennis helemaal gek is op kleine kinderen en zal geen stap verkeerd zetten, dat doet hij alleen met mij er op Frusty .
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 08:05

Uhm...denk dat mijn leukste complimentje is dat de ex-vrouw van de eerste eigenaar van mijn puk (ze is nog steeds dol op Escaal, ze had haar niet kwijt gewild, maar ja...Scaaltje ging met die man mee he) vind dat Escala gelukkig goed terecht is gekomen. En een tijdje geleden had ze Flaxman (waar haar paard en Scaal gekocht zijn) aan de telefoon (heeft ze nl. nog contact mee) en die zeiden ook dat ze het idee hadden dat Escala wel heel goed terecht was gekomen... Bloos Bloos Bloos Dat vond ik wel heel leuk om te horen hoor! Ik hoop maar dat Escala er ook zo over denkt... Schijnheilig

Lielle

Berichten: 66252
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 08:15

dat zijn er twee:
- afgelopen woensdag in de springles dat ik een moeilijk wending naar een oxer en de sprong zelf professioneel gereden had
- een vriendind die op Chestnut ging zitten nadat ik er een half jara aan gewerkt had en hem niet meeer terug kende omdat hij zo goed aan de hulpen was gekomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 09:31

Ht mooiste compliemnt weet ik zo snel niet. Het grappigste compliment zal ik nooit vergeten.

Een penionklant zei tegen me: "die Lois van jou is ook zo'n lief schattig sulletje". Lois kan af en toe een echt draakje Extreme duivel zijn en dan heb ik mijn handen er vol aan maar ik was super trots op het feit dat zij dat dus niet had gezien tijdens het rijden *LOL*

Pas wanneer iedereen roept dat het met jou paard allemaal vanzelf gaat dan heb je goed werk geleverd want paardrijden moet er mooi en makkelijk uitzien.

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 09:52

Dat mijn oude instructrice belde om te vragen of ik haar paarden wou inrijden... ( terwijl ze zelf een soortr africhtingsstal heeft en super kan rijden) *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 10:36

Euhh.. dat ik veel lef heb (op de manege.. als ik eraf lag en een hersenschudding had.. nee niks aan de hand hoor!! ik stap er wel weer op!! *LOL* ) euhm dat ik een lieve pony heb (duh! Tong uitsteken )
tja ik weet t eigenlijk niet echt.. krijg zo veel complimentjes Knipoog toen ik net hier op sytal stond kreeg ik ook wel eens complimentjes dat ik goed recht zat maar da's volgens mij slechter geworden Scheve mond\

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 15:56

1 ding wat ik wel leuk vond Haha!

toen ree ik voor het eerst op magnifiek toen stonden magnifiek dr baasje (miranda) melanie en me zus te kijken zegt mel zo die rijd dr goed.
jaja vind ik ook wel zij miranda toen dus mel kun je haar niet vaker laten rijden miranda jas ik zat er wel aan te denken zegt me zus hoelang denk je dat ze rijd *mel euhmm 7 jaar ofzo
toen reed ik oas een jaar Haha! Haha!
ennuh ja dat ze zeiden je past echt goed op magnifiek vond ik ook een compliment Party!! Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 16:16

Het mooiste compliment komt van Milena, als we getraind hebben en ik heb haar daarna lekker verzorgd, dan legt ze haar hoofd op m'n schouder (kan ze maar net bij) en dan staat ze met halfdichte oogjes te genieten als ik haar manenkam krauwel..... Lovers ......

Da's me 1000x meer waard dan complimentjes van mensen!

Sonja

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 16:32

ik krijg ook regelmatig complimentjes dat ik zo netjes rijd en dat ik er netjes opzit. En er niet zo gauw naast lig.
Maar het gekke is: ik vind dat zelf helemaal niet.
Bye.


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 16:45

Stasia Cramer (van een ponykamp) zei tegen mij dat ik paarden zo goed kon aanvoelen en ze zo goed kon begrijpen.
Ze zei ook dat ze zeker wist dat ik een paardengek door dik en dun ben (dat zei ze toen ik 15 was) en ze zag in me dat ik nooit zou kunnen leven zonder paarden

en dat is ook zo!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 17:18

Hey Shaienne Stacia Cramer (zoiets) is toch ook schrijfster Verward

Ehhm, mijn mooiste complimentje.. Nou ik ben altijd helemaal blij als iemand zegt dat ik Kenzo goed rijd Lovers Maar dat vind ik zelf niet.

Het is niet echt een compliment maar meer iets net als Sonja. Er was bij ons een nieuwe manegepony gekomen en die was nog zo schuw enzo, ik ben heel vaak bij m gaan kijken en hij is zow lief tegen mij (klinkt zo raar) en toen kwam een vriendin van me en die ging er bij staan en toen stond die helemaal in het hoekje van z'n stal toen ze wat zei en m heel zachtjes over zn neusje aaide. Toen ging ze daarna weer ff naar Bolivia kwam die zo heel voorzichtig en heel lief weer knuffelen Lovers Lovers Lovers Nu issie ook wel wat minder schuw

Maar toen op PK (je bleef trouwens ook netjes zitten op Rosco Pam) toen ik op Rosco had gereden vond ik het ook heel leuk dat ie Spaanse Pas ging doen en dat de instructrice allemaal complimentjes gaf Haha! He Pam

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers