Wat vinden jullie? Over bijrijdpaard....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 17:34

In een andere topic had ik het al gehad over een paardje dat ik zou kunnen bijrijden.
Vandaag ben ik er geweest en...

... ik weet het niet.

Van die man mag ik haar rijden, maar...

ik heb er niet echt een goed gevoel bij.
Het is een fantastisch paard dat ontzettend mooi kan lopen en goed kan springen. Ze rijdt erg lekker en het is een heel braaf en lief paard.
TJa, dat lijkt goed. TOch voelt het niet goed.

Die mensen wonen erg achteraf, aan het bos. Die man rook nogal naar zweet en op één of andere manier voelde ik me niet op mijn gemak. Ik kan het niet echt verklaren en het is ook maar een gevoel. Het idee dat ik een beetje kreeg was: Leuk, een leuke, blonde meid die af en toe even op mijn paardje kan rijden en...

Hiernaast is het ook weer een half uur rijden met de auto en ik zocht juist iets wat wat dichterbij was. Dit kost me toch ook steeds weer een half uur aan reistijd.

Wat vinden jullie, wel of niet doen. Ik heb eigenlijk mijn keuze al een beetje gemaakt...

Sandra_H

Berichten: 2715
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 17:38

Hoe jammer het ook is van dat leuke paard: ik zou het niet doen als ik in jouw schoenen zou staan. Ik neem aan dat je er toch een aantal keren per week heen zal moeten, en als je je dan niet op je gemak voelt (al dan niet terecht) ga je er misschien steeds meer tegenop zien. Het is toch de bedoeling dat je er met veel plezier heen gaat lijkt me.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 17:39

Je zegt het zelf al. je hebt je keuze al gemaakt. Je moet natuurlijk naar je gevoel luisteren. Dat moet je echt niet zomaar negeren.


Er komt heus wel weer wat anders. Jammer dat je niet in de buurt woont. Ik kan nog wel wat hulp gebruiken..

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 17:39

Als het niet goed voelt, niet doen. Je weet het natuurlijk nooit zeker maar ik heb al te vaak mijn intuitie weggerationaliseerd om er dan vervolgens hardhandig achter te komen dat mijn gevoel toch juist was. Er zijn meer leuke paardjes, dichter bij huis en zonder enge mannen die je op de koop toe moet nemen.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 17:54

Als ik je verhaal zo hoor zou ik het niet doen.
Nix is zo vervelend als bij mensen rijden die jouw niet mogen of waar je niet mee overweg kunt.

Als ik het verhaal zo hoor is het een vies mannetje dus ik zou het echt niet doen heo fijn en leuk het paard wel niet is!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 18:13

je gevoel zegt al je eigen antwoord:niet doen.

maar sorry heb ik wat gemist,wat is er met muzefee gebeurt?

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 19:18

Met Muzefee is er niks aan de hand, Sanderijn. Zij gaat echter de komende tijd het land in. (13 juli laatste wedstrijd, daarna gaat ze weg). Aangezien ik wat tijd over heb doordat ik nog geen baan heb, ben ik op zoek naar een ander paardje erbij. Deze ook niet om elke dag te rijden, maar juist voor een dag of drie in de week.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 20:29

Niet doen alstjeblieft. Je intuitie is je belangrijkste zintuig! Vertrouw op jezelf. Ik merk altijd dat het klopt en als ik er een keer met mijn verstand tegen in ga dan heb ik altijd spijt.

Of je moet altijd iemand meenemen en dat lijkt me ook niet realistisch.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 21:37

Kan je deze niet in Muzefee's stal zetten als die in de wei staat?
Dan hoef je het terrein bij die man niet op. Zo'n freak *LOL* Ik zou het ook niet doen hoor. Heb rare kerels meegemaakt, en meiden die veel pikken omdat ze zoveel voor hun paardje over hebben dus gewoon niet aan beginnen als je altijd bij hem op het terrein moet zijn.

ikke

Berichten: 37545
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 22:54

Wieberen, als het niet goed voelt, niet doen.