voorkeursbehandeling??????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

voorkeursbehandeling??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-03 09:04

Ik erger mij dus weer behoorlijk als ik de krant lees: Anky mocht weer voor in het ziekenhuis.
Dat vind ik dus zo belachelijk. Alsof die mensen meer zijn dan anderen.
Ook met voetballers. Als die iets hebben krijgen ze een andere bahandeling (of meer begeleiding) dan anderen. Vooral met een meniscus. NOrmaal ben je dan 6 weken uit de running, zij staan met 2 weken weer op het veld. Waarom krijgt niet iedereen zoveel begeleiding?

Ik vind het dus echt niet kunnen, als anderen voorgetrokken worden, dan heeft iedereen het recht om voorgetrokken te wordne. WAt vinden jullie?
de wereld zit krom in elkaar

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 09:18

Tja,
ik kan me er niet zo druk om maken.
Die mensen moeten met dat lijf hun geld verdienen...

Erik Dekker (wielrenner) brak een paar weken na mij zijn bovenbeen, hij werd gelijk naar Nederland gevlogen om door dezelfde chirurg als mij geopereerd te worden.
De volgende dag stonden er al foto's van een revaliderende Dekker in de krant. Hij kreeg een speciaal smal en heel lang bad tot zijn beschikking met speciale leuningen waarin hij op en neer moest lopen.
Dat was wel wat wrang, want ik lag een paar weken eerder in hetzelfde ziekenhuis en kreeg de eerste dagen alleen een opgerolde handdoek Verward (moest ik onder mijn knie leggen en dan moest ik proberen mijn onderbeen op te heffen)

En toch kan ik er wel inkomen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 09:40

Tja, belangrijke mensen, he? Waar vaak ook nog veel geld achter zit...
Niet eerlijk, maar er is weinig aan te doen, denk ik.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 15:17

Vergeet niet dat deze mensen die lichaamsdelen speciaal hebben verzekerd. Want hun lichaam is hun brood.
Dus... de verzekering zal hier zeker mee te maken hebben. Spoed afdwingen met veel geld!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 18:07

Dat denk ik dus ook! Tuurlijk eerlijk is het niet, maar he, is dat niet met zoveel dingen?

Als je geld hebt, heb je meer mogelijkheden, thats life.
Helaas werkt het gewoon zo.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 18:17

Tigger schreef:
Dat denk ik dus ook! Tuurlijk eerlijk is het niet, maar he, is dat niet met zoveel dingen?

Als je geld hebt, heb je meer mogelijkheden, thats life.
Helaas werkt het gewoon zo.

Maar wat denk je dat ze kwijt zijn aan verzekeringspremie? Dat is ook niet niets!

Als ik mijn bovenbeen breek dan krijg ik ziektegeld. Een eigen ondernemer is zijn broodwinning kwijt. Niets geen geld! Dus daar is ie voor verzekerd. En waarschijnlijk ook voor de lichaamsdelen die hem het geld opleveren.
Neem even een profvoetballer bijv. Marco van Basten als voorbeeld. Die man werd in 1 keer arbeidsongeschikt. Ja.. klinkt stom, maar voetbal was wel zijn werk. Dus zijn been was extra verzekerd.