Af en toe ben ik zo bang....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Af en toe ben ik zo bang....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 12:14

Om misty te verliezen

Op 22 juni is mn verzorgpony Nikkie overleden...( [VvdD] mijn wijffie <snik> I LOVE YOU ). Ze was al 29 jaar, maar er was niks aan haar te merken. En ineens op 22 juni rond 20.00 was er gezien dat ze koliek had, de eigenaar erbij gekomen, dierenarts ook. Het was te erg....En ze was zo gezond en opgewekt, altijd !!! Huilen

Nikkie

Het was zo'n gewoonte om naar de wei te gaan,
vanuit de verte zag ik jullie al staan.
Een bruine pony en een kleine witte, dat was jij,
twee oudjes, vredig grazend in de wei.
Ik ging vaak naar je toe, samen met mijn beste vriendin,
we lieten jullie vaak samen in de paddock, daar hadden jullie altijd zo'n zin in!

Ik weet nog goed, die ene avond dat Misty alleen in de wei stond,
ze liep een beetje treurig in haar eentje rond.
Je was er niet meer, ik kon het niet geloven, jij, lieve Nikkie, waarom nou jij?
Ik kon het niet geloven, nooit meer naar de wei,
en dan die twee oude pony'tjes zien staan, Misty en een kleine witte, dat was jij..


Ik ben nu zo bang om Misty ook te verliezen. Scheve mond Misty is nu alweer 27 jaar en heeft in de zomer ook erge koliek gehad maar is er weer bovenop gekomen. Hoe ouder ze wordt, naarmate er telkens weer een maand voobij gaat hoe banger ik wordt haar te verliezen. Ik weet hoeveel verdriet en pijn ik heb gehad met Nikkie...Ik wil haar gewoon niet kwijt. Huilen


Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 12:39

Het leven is hard en het houden van dieren is heel leuk. Alleen er komt een moment van afscheid nemen. Ook al willen wij dat op dat moment nog niet of zijn er nog niet klaar voor. Deze momenten komen onvermijdelijk en niemand kan er zich op voorbereiden. We zullen er mee moeten leren omgaan, ook al is dat heel moeilijk.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 17:35

Probeer zolang ze er nog is gewoon nog van haar te genieten en er verder niet te veel aan te denken. Sterkte.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 17:47

Maak van al de dagen die je bij haar ben er een feest van! En bedenk dat als ze overlijd dat ze dan in iedergeval een hele toffe maand heeft gehad! groetjes

In de auto van de week, zag ik een wolk die op arafat leek

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 19:51

Homiafortuna schreef:
Het leven is hard en het houden van dieren is heel leuk. Alleen er komt een moment van afscheid nemen. Ook al willen wij dat op dat moment nog niet of zijn er nog niet klaar voor. Deze momenten komen onvermijdelijk en niemand kan er zich op voorbereiden. We zullen er mee moeten leren omgaan, ook al is dat heel moeilijk.


Heel mooi gezegt *LOL*
iid het leven is hard .
Het is moeilijk om een dier of mens te verliezen, maar zo is het leven.
Hopelijk beleef je nog erg veel plezier met je paardje!, en er zijn pony's die ook nog veel ouder worden..

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Doppers, E4D, GoogleAdsense, LaDonna75, Lizenlotte, MariekeS_, marije1109, Mitch_Beauty, Salinah, vikawiek en 91 bezoekers