MEGA boktmeeting gehad, bij tante muts Phia

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 22:08

HOi,

(sorry Phia) Ik ben een hele week Bij PHIA en Henk in Spierdijk geweest. JA dat is een plaats in Nederland Haha!

Ik ben vrijdag avond door mijn ma daar gedropt, Frusty . Maar ik kan zeggen, we hebben lekker die avond gechat.

Oke dan krijgen we de zaterdag Gaaaap OW wie wat was ikkke moe. Laat naar bed, en weer vroeg door Phia me nest uit getrommeld Schijnheilig

Nou het is dus zaterdag: wat hebben we zaterdag gedaan, Verward Ik heb me helemaal totallos gewerkt Schijnheilig , Toen ik opstond lag me schort al op me te wachten Haha!

Ik moets verplicht 2 boterhammen eten. met Veeeeel liefde gesmeerd door .... Schijnheilig Henk !
Daarna, verplicht aan de thee Schijnheilig met liefde gezet door ....... alweer Henk Haha!
En ja toen moest het schortje om, om te voorkomen dat ik met cola op mijn kleren zou knoeien Clown

Na normaal gesproken speelde Henki voor watermeisje }> , en deze reis was ik het dus Haha! , Ik kan me herinneren; Heeeeel erg ver weg, dat dat het enige is dat ik echt fanatiek bezig ben geweest Haha! .

uhm, oke dus water gegeven, en daarna de Ezels Extreme duivel van Phia en Henkie naar buiten. Ik had de eer dat ik jopi en sil naar de wei mocht brengen Lovers , en daarna was het verplicht zitten Party!! verplicht cola drinken Tong uitsteken en verplicht tussen de middag boterhammen eten met liefde klaar gemaakt door ...... juist ja HENKIE Party!! Haha! Schijnheilig

En toen was het al weer later, en kwam de Titatovenaar ( ook wel tussen door Erik genoemd Clown ) Na wat hij kan, ik snap het nog steeds niet hoor, ik weet wel dat ik blond ben maar oke Verward

Hij raakte het paard aan, op een drukpunt, en het paard begon me toch te glimmen, echt waar een Cool had je nodig. Wat hij met de paarden doet ik weet het nog niet, maar ik weet wel dat ik hem zeker ook laat komen.

Oke, weer later, paardjes naar binnen, en slapen Slapen

Na de dagen der na waren zo ongeveer wel het zelfde, en ik heb ook eens gereden op Koossie Lovers Lovers , Wau wat een superbak hebben die 2 luitjes in Spierdijk zeg Kwijl
Ben helemaal jaloers. Party!! Lips are sealed

Nou Ik wil echt nog een ding kwijt, nou nee een paar.

1: Het was super leuk Haha!
2: Phia en Henk hardstikke bedankt Haha!
3: waren net 2 pleeg pa en ma *LOL*
4: wat een super lieve paarden Lovers
5: ik mis tim en quinta ( de doggies waardoor ik helemaal onder gelebberd en gekwijlt ben, en dat ik dus de eerste 4 jaar niet meer onder de douche mag van mijn echte ma Haha! )
6: wat een super rare dierenarts heeft dat gehucht Haha!
7: enne IK wil TERUG Verdrietig Huilen

Het was hardstikke LEUK, en Geweldig, Phia en Henkie, THNX Haha! Party!!

Foto's volgen Party!!


groetjes lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 22:14

leuk!!!

ja hebt het maar druk gehad he.

ik w8 met smacht op foto´s Schijnheilig

tja....

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 22:19

Na, het was leuk dus!!!! Knipoog
Honden komen bij, de paarden zijn weer rustig, de kittens kunnen weer slapen, Henk kan weer rustig zappen en ik kan een week werk in halen. Lara is geweest, een waarschuwing voor de volgende waar Lara op bezoek komt. *LOL*
Gr. Je pleegma.
_________________
De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik op stal kijk, staat hij er toch!! Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Phia Bink op 2001-07-06 22:56 ]</font>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 23:34

Hebben ze al een plekje voor je vrij in Vogelenzang Phia??? Haha! Enne, wat heb je die blonde vuurtoren oorgeschoteld...de hele week zelf gemaakte soep en pasta... Vingers aflikken Ik denk dat ik maar eens met Lara en Martine mee moet komen...als ze met de auto komen natuurlijk! Ben niet zo gek dat ik achter op de scooter ga... Schijnheilig Enne...waar zijn de foto's!!! Plaatjesforum al vol gezet... Verward Ik ga voor de zekerheid maar even kijken... Knipoog
Groetjes, Jasja
PS: Ik wil ook naar Spierdijk!!! Haha! Als het dichterbij was geweest...hmmm, dan had Escaal waarschijnlijk niet in Mijdrecht gestaan... Haha!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 08:15

haha dat klinkt echt super!
mag ik ook eens een weekendje spierdijken?
enne was titatovenaar eric laarakkers?

soms is het beter om te zwijgen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 16:50

Nou weet ik dus meteen waar Peter en ik volgend jaar met vakantie heen gaan *LOL* *LOL* *LOL*
Phia, je kunt wel een touristische attractie beginnen?
Hoe is het trouwens met Henk en zijn toekomstige plannetjes allemaal? Veel succes er mee en als je ooit wilt verhuizen en daar de hele zooi verkoopt voor fl.1,75 waarschuw je dan even? *LOL* *LOL* *LOL*
Geniet ze!!!
Liefs, Dorine.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 22:32

Iedereen is welkom hier Lachen , ff een mailtje sturen anders wordt het te druk als iedereen tegelijk komt. Party!!
Erik is niet Erik Laarakkers maar Erik van Beyma. Hij doet heel wat anders.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 23:15

misschien dat ik dan in aug eens langs wil komen bij jullie,wil je nou weleens in het echies zien!!!

soms is het beter om te zwijgen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 16:46

Dan ga ik mee Sanderijn! Gaan we samen tegelijk Pia platknuffelen en daarna Henk en daarna de paarden *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Tja die zomer he.... met dat mooie weer en zo lange tijd nog licht 's avonds, lijkt het alsof ik zeeën van tijd heb.
Valt alleen af en toe vies tegen Frusty . Ik wil ook nog weer eens naar Apeldoorn (Nimber, als die het leuk vindt en tijd heeft) en wie weet dan meteen andere bokkers uit Apeldoorn ontmoeten (hint meeting?).
Tja.... eerst maar eens mijn collega van de radio terug van vakantie: dan kan ik ff weer eens een extra dag vrij nemen!!
Groetjes, Dorine.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 21:32

Gezellig Dor, kom dan wel als Lovers Henk er is. Henk heeft over 2 weken Party!! vakantie.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 21:37

4 aug is al een meeting in soest bij sjuimpje dus misschien daarna kan ik zelf sowieso wel.maar deze maand lukt niet meer,helass,al teveel afspraken en moethet nog rustig aan doen met mijn hoofdpijnen

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Jorissie en 113 bezoekers