zo'n héééééle grote bal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 21:27

Wie weet er waar ik zo'n hele grote bal kan kopen om mee te oefenen, ik bedoel er zo een die de bereden politie gebruikt, dus geen skippiebal!

Wat niet is kan nog komen...



fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 22:52

Bedoel je voor jou.. Verward ..of voor de pony... Verward ....

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 22:55

Ik denk een ergonomische bal, die moet je kunnen vinden bij...help eens jongens!!! Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 23:06

Ik weet ook niet waar je ze kunt kopen, maar ik wil er ook één, om met mijn paardje bezigheidstherapie te gaan doen!!! Haha! Haha! Haha! Lijkt me echt gaaf! *LOL* Maar goed, ik ga het wel ff in de gaten houden of iemand het weet. kun je ook goed skippyballen gebruiken om met je paard mee te spelen?????????? Verward Greetzzzz ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 23:12

Moet je bij sportverenigingen zijn, die hebben altijd zo'n krantje van een leverancier, en daar staan die ballen in. ( Daar staan ook trampolines enzo in GAAAAAAAAF....) Wij hebben zelf ook zo'n krantje, mams is secrenogwat. Haha, ik weet alleen niet waar die ligt. Als je echt interesse hebt, stuur dan even een PB.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 00:19

Een skippybal kan ook heel goed hoor, als je paard er niet bang voor is Boos! maar ja de andere paarden op stal hebben er lol mee gehad *LOL* Ze kunnen ze ook optillen aan het handvat en er dan heel hard mee slaan (blijf op veilige afstand *LOL* )

Navragen is beter dan afvragen.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 10:35

als je zon grote ronde bal wilt (eentje die je bijna niet kan vasthouden) dan kan je zo rond de honderd gulden gaan neerleggen, ik ken nl iemand die zon ding heeft, maar skippies zijn goedkoper Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 11:09

Bedoel je een Horseball? Zo'n ding waarmee je in teams tegen elkaar kunt spelen? Ik weet dat de ponyclubs van Wierden en Holten (in het oosten) een paar jaar geleden horseballteams hadden. Je zou eens kunnen informeren bij die rijverenigingen. Ik weet zo geen contactpersonen, maar je zou eens kunnen bellen met het wedstrijdsecretariaat van een van deze clubs. Telefoonnummers vind je in de wedstrijdkalender in de Paard & Sport of op de site van de KNF.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 10:23

Ik weet welke je bedoeld. Deze dingen kan je-als je erg je best doet..- kopen bij een fysiotherapeut. Die gebruikt ze voor mensen met rugklachten, om op te zitten ed, maar een vriendin van me heeft er bij hun een kunnen kopen voor haar paard Folkler. Ik neem aan dat je deze bedoeld.. Ze zijn wel heeel giant hoor..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 11:04

Bedankt Clown , heb je enig idee wat zo'n ding kost Verward

Wat niet is kan nog komen...

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 13:22

zon zitbal (ja, wat navy bedoeld) daar kan je wel 10 skippies voor kopen, niet goedkoop dus!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 13:51

een fysiotherapeutische bal bedoel je. Waar weet ik niet, maar ik zou t via een fysio proberen uit te vinden, koop niet via m, want da's altijd duurder...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 13:52

die hebben ze gewoon in ruitersport zaken.
Bij ons in nuenen (Ruyters voor ruiters) liggen ze voor 80 piek.
Voor Pink heb ik gewoon een skippie bal gekocht, maar hij was er bang van (watje!) dus dat was ook geen succes Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 14:31

Mijne schijt al in dr broek (ehumm.. sorry, stal) als ze zo'n jolly horseball (of zoiets) ziet.. Scheve mond\ Mijn held..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

_PCD_MARLON_
Berichten: 55
Geregistreerd: 23-03-06

Re: zo'n héééééle grote bal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:38

moet je de bereden politie bellen om te vrage waar ze die gekocht hebbe

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:48

Zeer oud topic!
(hoewel wel interessant )
Ik TEM wel even.


Anoniem

Re: zo'n héééééle grote bal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:48

Oud topic --> Slotje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, Brittneyx, Ponylover_11 en 124 bezoekers