Vechtpartij in trein...en ikke..*update*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Vechtpartij in trein...en ikke..*update*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-03 18:32

Paar daagjes geleden zat ik in de trein toen opeens een reiziger de conducteur begon te slaan. Er werd geschreeuwd over en weer en er werden rake klappen uitgedeeld. heel eng. Opeens stond ik op (mijn benen stonden op, alsof ik buiten mezelf was getreden), ik liep naar ze toe en begon te schreeuwen dat ze op moesten houden, en normaal moesten doen. Ik gaf de dader een duw. Hij stopte met slaan, en ik stond te trillen als een rietje... Er kwam opeens zo'n enorme emotie in me los, dat was best wel heel eng. Normaal ben ik een held op dikke wollen sokken, maar ik werd zo boos toen ik die man de conducteur zag slaan....De conducteur zei daarna dat er nog maar weinig mensen zoals mij in deze maatschappij waren, en toen besefte ik pas wat ik met mn domme hoofd gedaan had.. Er had wel van alles kunnen gebeuren (aldus mijn moeder).. Maar goed..ik stond alle kanten op te shaken van woede, spanning, emotie... Een huilende mevrouw (van rond de 70) kwam vragen of alles goed met me was, zij had een stoot tegen dr hoofd gekregen van de dader...
Mijn moeder was helemaal over de rooie, ze werd min of meer een beetje boos dat ik me ermee bemoeid had, maar zo zie ik t zelf niet zo eigenlijk. Maar goed, heb de schrik nog in de benen...
Laatst bijgewerkt door Misja op 18-01-03 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 18:34

Wat goed van je! Wow! Daar heb ik echt respect voor hoor!
Ik snap wel dat je echt heel erg geschrokken bent, maar een schuldgevoel van 'had ik maar zus of zo gedaan ..... ', zul jij niet krijgen.
Petje af!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 18:56

Hartstikke goed van je dat je ertussen bent gesprongen, had ik nooit gedurfd! Tuurlijk hadden er allemaal dingen kunnen gebeuren maar dat is gelukkig niet gebeurd.
Wat is er eigenlijk gebeurd met degene die aan t slaan was??

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-03 19:01

Jah, een andere conducteur heeft de politie gebeld, en met zn 2-en (conducteurs) hebben hem voor zover dat ging in bedwang gehouden tot de politie kwam..

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:09

Ik vind het goed van je, ik ben dus ook zo, dan maar een klap op mijn kop maar ik kan niet tegen onrecht.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:13

Super, waren er maar meer mensen zoals jij. dan zou er een hoop midner zinloos geweld zijn. petje af voor je

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 20:47

Marjolein schreef:
Super, waren er maar meer mensen zoals jij. dan zou er een hoop midner zinloos geweld zijn. petje af voor je


Helemaal mee eens! Echt dapper

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 21:21

Ik weet niet of ik hetzelfde zou doen, vind het iig wel super dat je het gedaan hebt.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:25

Echt goed van je! Ik weet niet of ik dat zou durven idd je weet maar nooit hoevaak hoor je wel niet dat iemand overhoop gestoken is juist omdat hij ergens tussen kwam.
Tja ik weet niet wat ik zou doen misschien als het echt gebeurd dat je idd helemaal niet meer denkt.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:35

Super goed hoor Lachen!!! Je hweb er goed aangedaan, ik heb er weleens wat van gezegt toen een paar een fietsslot anacdoor zagen waren, je denk er dan helemaal niet bij na, maar goed ook want je helpt ereen heleboel mensen mee!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:52

Heel dapper hoor,
Ik vindat je goed gehandeld hebt,
Want wie weet wat er anders had kunnen gebeuren,
Maar waarschijnl;ijk is de dader zo verrast geweest en is hij gewoon geschrokken, van je plotselinge actie
Als er meer van mensen zoals jou zouden zijn dees, dan zou er heel wat leed voorkom,en worden.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:56

haha beetje raar om te zeggen, maar helemaal trots op je!
vind het super dat je dat deed!
dat zou ik dus echt niet durven!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:11

Goed gedaan meid! Alleen pas wel goed op jezelf, want je moeder heeft ook gelijk. Hij had zo van de conducteur naar jou over kunnen 'stappen'... en dan was het misschien minder goed afgelopen. Gelukkig is alles goedgekomen en ik denk dat er veel mensen zijn die je dankbaar zijn Lachen
Heeft de conducteur trouwens niet je gegevens opgenomen? Misschien voor een bloemetje of weet ik veel? Zou wel eens netjes zijn van de NS...

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:17

sweetieponys"]
[quote="Marjolein schreef:
Super, waren er maar meer mensen zoals jij. dan zou er een hoop midner zinloos geweld zijn. petje af voor je


Helemaal mee eens! Echt dapper
[/quote]

we hebben een superheld-bokker!

Echt super dat je dat hebt gedaan!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131998
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:58

Ik vind dat die conducteur gelijk heeft: waren er maar meer mensen zoals jij !!!
Uiteraard zitten er altijd risico's aan, en ik kan me ook wel indenken dat je moeder erg geschrokken is.
Ik ben in elk geval trots op je, goed gedaan !!!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:46

ik vind dit echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! goed hoor,ik had het ook niet kunnen aanzien
zo,n weerloze man wat denken ze wel niet stelletje gekken ook!!
er was laast nog een meisje die daar mee op tv kwam,en die mocht een singeltje opnemen(was jij dat niet toevallig)

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:48

Ik kan ook niet zeggen dat ik hetzelfde zou doen, ik hoop het!
Maar ik vind dat je het super gedaan hebt! Mijn complimenten!
Je hebt mijn stem als bokkende held van 2003 *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:51

Echt super wat je hebt gedaan.
Ik ben jaren conductrice geweest en ben wel eens helemaal in elkaar geslagen Verdrietig
Er zouden idd meer mensen zoals jij moeten zijn

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 02:23

hartstikke goed, heel goed er zijn idd neit zoveel mensen die dat durven doen en er zou wel een heleboel kunnen gebeuren, maar ja, heel heel goed

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:25

Waar moet dat heen tegenwoordig he, iedereen slaat zomaar elkaar neer. Pfff.. Nou iig goed dat je ertussen durfde te komen hoor!

"What we call human nature, is actually human habit.."

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-03 14:37

Bedankt voor jullie lieve reacties!!
Update: Gisteren zat ik weer in de trein, en wie stapte er opeens in??? JUIST: de 'dader'... Blijkbaar zit het rechtssysteem in Nederland zo in mekaar dat meneer alleen maar een verklaring af hoeft te leggen en meteen weer naar buiten mag???????????? Het engste was..Ik kreeg zo'n benauwd gevoel en keek zo onopvallend mogelijk naar buiten door het raampje. Hij ging echter schuin tegenover me zitten, en keek me de HELE tijd aan, en op wat voor een manier..Kreeg het er koud van. Ik durfde tijdens het rijden niet in een andere coupé te gaan zitten, bang dat ie me zou achtervolgen of wat dan ook, maar bij het eerstvolgende station ben ik opgestaan en aan de andere kant van de trein gaan zitten. Toen ik opstond hoorde ik hem 'bitch' zeggen Scheve mond Hij zal me dus wel degelijk herkend hebben vrees ik zo.. Ben echt bang voor die kerel..tis zo'n dakloos verslaafd achtig type, heel onverzorgd, en een heel eng gezicht met een nog enger litteken.. Zit niet echt meer gerust in de trein

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 15:10

He verdomme, je hebt ook helemaal niets aan dat belachelijke rechtssysteem. Ik durf er op te wedden dat mocht er weer naar zijn kaartje gevraagd worden, dan hij die conducteur ook in elkaar geslagen had. Die mensen horen achter de tralies Misselijk

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 17:32

Jeetje mina wat goed van je zeg!!!!!!!!!!
En ik vindt het belachelijk dat die man zo weer in de trein stapt, die vent heeft wel lef zeg, stomme idioot!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:25

echt dapper!!
de meeste mensen zeggen: als ze zoiets zien dat ze er dan wel eens even de dader tegen houden maar in het echt doen ze niks!
ik had dit echt nooit gedurft!!!!
en echt dom dat die dader zo dezelfde trein (of welke trein dan ook) kan instappen!
maar hij durfte volgens mij niks te doen want hij zei alleen:"bitch"
en hij heeft laten zien dat hij geweld niet verafschuwt!!!!


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:35

Super gedaan hoor! Lijkt me trouwens wel heel eng om hem dan weer tegen te komen...!

Nu kun je ook wel held van het jaar worden *LOL* Kun je meteen door voor een zangcarrière Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Anoukjuuuhh, brennie85, Koekie73, Lestrange01, Lestria, mokkaboon, Saartjuh_b, SemrushBot, Tigress, Typhoon, xMyrth en 199 bezoekers