Zwemmen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 12:40

Ik ga zo zwemmen met Dennis. Ik heb er onwijze zin in. Ik laat vanavond wel weten hoe het was.
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:41

waar??????

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 17:26

Bij het Nes bos in M'blik.
Het was heel leuk! Dennis moest er eerst ff in liggen en ging toen liggen rollen. Hij snoof ook ff aan het water! Met z'n neus onderwater om precies te zijn! Toen had hij water in z'n neus wat hij er eerst uit moest proesten. Hij wou zelfs zo ver dat hij echt moest zwemmen. Verder wou ik niet gaan maar hij wel.
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 18:25

leuk joh lijkt me echt heerlijk met dit warme weer
was in brabant ook heel veel hadden we daar een meer daar waren ze ook aan het zwemmen met paarden toen zag je elke keer alleen maar een koppie boven water komen van het paardje. Party!! Party!! Party!! Party!!
maar nou vraag ik me af ze hadden een zadel op maar is dat nou niet slecht? dan word het leer toch hard
op de manege hing altijd een bordje (toen ik er nog ree 1 jaar geleden) "water is de vijand van leer"

GRXXJES marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 18:41

Dat is onwijs slecht voor leer. M'n hoofdstel is morgen ook helemaal hard verwacht ik dus dat word morgen ff invetten. Ik rijd dan ook zonder zadel want dat wil ik m'n zadel absoluut niet aan doen(en zonder zadel is het veel leuker Haha! )!
XXX
Ciska
(die nu wel weer wil gaan zwemmen met Dennis!)

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 21:41

jja daarom dat d8 ik dus ook al lekker met je spulletjes ik denk wel dat je effe werk heb weer heel je zadel en hoofdstel in vetten Haha!

GRXXJES MARJOLEIN

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 12:54

Cis is het niet handiger om dan met een halstertje te rijden?? Scheve mond\
Heb je dan gewoon je badpak aan?
Ik stuur je nog ff een berichtje hoor! Pling


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 15:47

Halster was inderdaad handiger geweest maar ik wist dat we langs andere paarden moesten en met een gekke hengst is dat echt feest en alleen het idee dat hij een bitje in z'n mond heeft zegt hem al genoeg. Oke, helemaal rustig is hij dan niet maar hij doet geen stap echt verkeerd alleen wat gedribbel. En ik had geen tijd om een bitje aan z'n halster te vlansen.
Het viel ook wel mee hoe hard z'n hoofdstel was, alleen de teugels een beetje maar daar heeft hij geen last van!
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, Mariett en 41 bezoekers