Foto's van t concours

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 13:20

[img]../upload/32/nathalie_en_robin_1.jpg[/img]
[img]../upload/32/nathalie_en_robin_2.jpg[/img]
[img]../upload/32/nathalie_concours.jpg[/img]
[img]../upload/32/nathalie_en_robin_10.jpg[/img]
[img]../upload/32/nathalie_en_robin_11.jpg[/img]
[img]../upload/32/nathalie_en_robin_4.jpg[/img]
[img]../upload/32/nathalie_en_robin_5.jpg[/img]
[img]../upload/32/nathalie_en_robin_6.jpg[/img]
[img]../upload/32/nathalie_en_robin_7.jpg[/img]
[img]../upload/32/nathalie_en_robin_8.jpg[/img]
[img]../upload/32/nathalie_en_robin_9.jpg[/img]
[img]../upload/32/nathalie_met_paardepoep_in_haar_haar.jpg[/img]

Nu had ik nog ff een vraagje.. ik was vanochtend met iemand aan het chatten en zij wilde foto's van Robin zien, dus ik haar ge-emaild. Kreeg ik een mailtje terug dat ik hem mishandelde enzo dus ikke hoe weet jij dat ik hem mishandel?? je hebt me toch nooit iets zien doen ofzo!? Toen zat ze allemaal ja maar je verzorgt hem in ieder geval niet goed want anders glansde hij wel veel meer en je zit ook kei scheef!! UIk vindzelf dat Robin toch best wel glanst hoor!! En zo scheef zit ik toch niet of wel?? ik begon er toch wel een beetje aan te twijfelen.. ik had trouwens wel een 7 voor mijn zit en houding.. oké t kan beter maar zo slecht is dat toch niet dan?? Verward Scheve mond\

_________________
[img]../upload/32/hearts.gif[/img] Me [img]../upload/32/hartju.gif[/img]Bartje!! (he's mine! Afbeelding)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nathalie op 2001-07-06 14:22 ]</font>


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23371
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 13:32

Ik vind hem er best goed uitzien hoor. Volgens mij zorg je prima voor hem.
Wel valt het me een beetje op dat op een aantal foto's die spoor er een beetje 'inzit' maar foto's zijn momentopnames. Toen ik bij een jury zat zei ze dat ze punten aftrok als ze zag dat de ruiter de hele tijd met de sporen tegen het paard zat, af en toe een tikkie kan geen kwaad als ie niet reageert maar verder proberen met je kuiten.

maar nogmaals, ik vind hem er prima uitzien!
Mooi beestje..

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 13:33

Leuke foto's!! en aan je houding kan je werken.. maar zo scheef zit je niet hoor!
Van dat mens moet je nix aan trekken joh, zij kan echt niet weten hoe jij hem verzorgt.. ik vind het nergens op slaan!

ik vind hem er wel goed uitzien hoor...

I love to love!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 13:33

Hij glanst best mooi! Laat dat mens lekkur banketstaaf! Ziet er juist erg netjes uit!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Charmotte op 2001-07-06 14:33 ]</font>

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 13:35

Hoi, hoi,

Leuke foto's hoor!!! Robin is een leuke pony!!
Enne, als ik zo die foto's zie zit je gewoon recht hoor. Maar dan moet ik je in het echt zien rijden om dat te zeggen eigenlijk. Maar als jij een 7 hebt gekregen is dat toch goed of niet dan. En Robin ziet er goed uit hoor. Hij glanst meer dan de pony van m'n zusje en die wordt ook niet mishandelt. Raar kind hoor die dat zegt terwijl ze je helemaal niet kent.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 13:38

Van die sporen erin.. dat lijkt denk ik.. want dat doe ik niet echt.. maar ik heb nogal moeite met mijn hakken uitdrukken als ik laarzen aan heb.. Scheve mond\

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 13:41

Leuke foto's!!
En diegene die dat zei banketstaaf maar wat, dat is helemaal niet waar!
Ik vind een 7 goed hoor! En je zit helemaal niet scheef..

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 13:49

Hoi Nathalie,

Maak je niet druk om wat zulke mensen zeggen. Ik heb je toen ik bij fam. T. stond regelmatig zien rijden en dat lijkt in de verste verte niet op mishandeling!!!

Veel rijplezier verder.

Groetjes
Inge

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 13:55

Citaat:
Op 2001-07-06 14:38, schreef Nathalie:
Van die sporen erin.. dat lijkt denk ik.. want dat doe ik niet echt.. maar ik heb nogal moeite met mijn hakken uitdrukken als ik laarzen aan heb.. :



Ja ik ook, met laarzen gaat dat veel moeilijker Boos! Alleen nu ik geen schoenen heb voor onder mijn chaps moet ik er wel mee rijden, begint al weer een beetje te wennen Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 13:57

wij mogen niet met chaps rijden Verdrietig Maar het zit zo.. dit zijn dus nieuwe laarzen en ze zijn bij e kuit een beetje te groot.. bij de voet nog net goed (heb normaal maat 38/39 en dit is 37!!!) maar nu gaat steeds mijn hak zeg maar een beetje uit de laars dus kan ik hem niet meergoed uitdrukken!! Frusty

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 13:59

Citaat:
Op 2001-07-06 14:49, schreef Smaxie:
Hoi Nathalie,

Maak je niet druk om wat zulke mensen zeggen. Ik heb je toen ik bij fam. T. stond regelmatig zien rijden en dat lijkt in de verste verte niet op mishandeling!!!

Veel rijplezier verder.

Groetjes
Inge



Nee, idd. Ik moet hem juist altijd meer aanpakken bij de les!! Party!!


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 14:01

Ik vind toch dat Robin best wel glanst hoor! Lachen
Laat dat wijf banketstaaf, die is gewoon jaloers! }>
Maar wat ben jij op de laatste foto aan het doen? Verward Je ziet nog net robins hoofdje Lovers

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 14:03

Daar was ik m'n cap weer goed op maat aan 't maken want iemand had hem geleend! Party!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 14:04

leuke foto's!!!!
Even over je houding: Tuurlijk zijn foto's moment opnames, maar even zo vanaf de foto gezien (ik heb je nog nooit zien rijden).
Hander rechtop, je rijdt paard, je bent niet aan het piano spelen Haha!
Hakken naar beneden, tenen naar binnen.
Ik denk dat je beugels een gaatje langer mogen, het lijkt of je erg kort zit.
Verder vind ik Robin er netjes uit zien. Hij is niet meer de jongste, en oudere paarden hebben soms wat problemen met de vacht waardoor ze minder glimmen dan een jong paard.
Maar mij was niet opgevallen dat ie dof is ofzo.
Jij bent gek van je knollie, en daarom ga ik er simpelweg vanuit dat je je best doet voor hem

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 15:35

Lips are sealed Lips are sealed gevorderde ruiter spreekt Lips are sealed zucht

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 15:37

Het lijkt me niet verstandig om bij iemand die zijn/haar hakken op trekt, de beugels langer te maken... Juist kort en dan goed die hakken "uittrappen".... Verward

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 15:45

ik moet gewoon een extra paar sokken aantrekken zodat mijn hakken blijven zitten en ik ze wel uit kan drukken Verward *LOL* *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 15:46

Dit stond er trouwens op m'n startcoupon:

1. Slingeren
4. Meer impuls
6. Actiever en meer buiging
11.Meer galop
13.Meer neerwaarts
16.Actiever
18.Valt stil
21.Meer vrije stap.

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 15:49

Nou ik vind het echt een leuk plaatje en een 7 voor je houding is niks mis mee!
En glans van een paard heeft echt niks met mishandeling te maken dus wat banketstaaf dat mens nou weer Verward
Het ene paard glanst nou eenmaal meer dan het andere daar kan je ook niks aan doen!

=xxx= Rockygirl

-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 15:49

Over je zit hah, ik vind je netjes zitten , ik weet wat een kwelling het is om als anky te moeten zitten, geloof mij ik werk er ook elke dag aan, je handen staan zoals ztef zet idd zoals je piano speelt maar dit kan je teneerste al verhelpen door je lebogen goed aan te sluiten, je hakken uitdrukken ligt aan die laarden dus daar kan je niks aan verhelpen, ik vind wel dat je netjes lichtrijd, netjes met rechte rug ! Vind rocky erg cool maar die vlechtjes tss!! een scheve lijn erin aha mischien heltp t wat dikkere vlechtjes te maken en deze proberen vast te zetten naast de nek . Ik ben ook geen vlechttalent hahah nu dat ik ze zelf moet doen is het meestal een ramp haha , naaien geef ik al helemaal op, en die staart prfffft! klotewerk haha maar ik vind t er erg netjes uitzien, vooral die 2de foto, daar zit je buiten je benen erg netjes en staat ie ook goed op Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 15:52

Citaat:
Op 2001-07-06 16:49, schreef pieterjan:
Over je zit hah, ik vind je netjes zitten , ik weet wat een kwelling het is om als anky te moeten zitten, geloof mij ik werk er ook elke dag aan, je handen staan zoals ztef zet idd zoals je piano speelt maar dit kan je teneerste al verhelpen door je lebogen goed aan te sluiten, je hakken uitdrukken ligt aan die laarden dus daar kan je niks aan verhelpen, ik vind wel dat je netjes lichtrijd, netjes met rechte rug ! Vind rocky
ROBIN
*LOL* erg cool maar die vlechtjes tss!! een scheve lijn erin aha mischien heltp t wat dikkere vlechtjes te maken en deze proberen vast te zetten naast de nek . Ik ben ook geen vlechttalent hahah nu dat ik ze zelf moet doen is het meestal een ramp haha , naaien geef ik al helemaal op, en die staart prfffft! klotewerk haha maar ik vind t er erg netjes uitzien, vooral die 2de foto, daar zit je buiten je benen erg netjes en staat ie ook goed op Haha!


Die vlechtjes.. haha ja ik weet t!! Maar z'n manen zijn veelste dik en trekken lukt niet!!!! Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 15:58

ow robin ,wie zijn pony is dan rocky?

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 16:27

Wow, die 2de foto, da's echt Kwijl Kwijl Kwijl !
Jij je paard mishandelen?!?!? Ik vind dat Robin z'n kont wel hard glanst, ik moest m'n zonnenbril opzetten om naar die foto's te kijken! Cool
Niets van aantrekken, van al dat gelul! Dat meisje is gewoon jaloers op jouw mooie paardje!
Hij heeft trouwens wel een leuke kol op z'n hoofd, echt schattig!
Nog veel succes met Robin en blijf zo maar voortdoen, dat geheel ziet er heel netjes uit!
Groetjes!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 17:16

leuke foto's mishandelen waar haaldf zij dat nou weer vandaan Verward vaag kind zeg ze moet dr bek maar is gaan houden denk ik zo... Schijnheilig

mdie laatste foto vind ik ook wel wat hebben dat jij je cap op maat maakt en robin zo staat te kijken om een hoekje.... leuk hoor Pling


xxxjes marjolein Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 17:24

Dankje.. ik ben helemaal trots op mijn schatje Haha! Lovers Op z'n hals en beetje op z'n schouder heeft hij nog een wintervacht.. echt errug!! Omdattie altijd geschoren is geweest en nu dus niet..maar anders zie je zijn aders zo Kwijl nu ook wel een beetje Kwijl
Ben echt trots op m'n schatje hoor.. helemaal na jullie reacties.. had eerst zo van "***knol!!" maar toch houd ik wel van um Lovers


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers