Paardenkampen: Frankrijk, tjechie enz.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Paardenkampen: Frankrijk, tjechie enz.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 00:06

Wie weet er een paar goede leuke reisorganisatie's die dit soort kampen doen, aleen dan wel voor de wat oudere jeugd? Lachen
Be neen beejte rond aant zoeken, maar die ik nu heb zit je in een hotel en dat is veeeel te duur.


flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 13:12

Tis geen organisatie maar gewoon een Nederlands koppel in Frankrijk. Is mij 2,5 jaar geleden erg goed bevallen! Kijk maar eens op www.lemartinet.nl

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 13:52

Een adres in Polen met Tinkers heb ik wel voor je. Die mensen hebben een pension, dat is in elk geval minder duur dan een hotel en het zijn Nederlanders dus geen taalproblemen.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 18:43

Nee daar mag ik 100% zeker niet heen van me ouders, Frankrijg vinden ze al zo ver Scheve mond
En thx Fleetie zal gelijk ff kijken!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 10:58

ik krijg altijd zo'n boekje thuis waar allemaal paardenvakanties instaan. wil wel ff kijken hoe het heet, dan kun je het ook bestellen.

Marije_jiplover

Berichten: 25296
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 13:48

Ik ben een keer met Vinea naar TsjechiË geweest ( www.vinea.nl ).
Dit is een jongerenvakantie organisatie met reizen voor jeugd van 7 tot 19 jaar, geloof ik, in betrekkelijk kleine leeftijdsgroepen (12-14, 14-16, etc) Meestal slaap je in een kampeerboerderij op de manege of op bijvoorbeeld een camping vlakbij de manege. Er gaan altijd Nederlandse reisleiders mee. Met deze organisatie ben ik drie of vier keer meegeweest naar een gewoon ponykamp in Nederland en één keer naar Tsjechië. Ik heb altijd waanzinnig genoten van deze vakanties.
Ze organiseren tegenwoordig ook ruitervakanties in België en ook in Frankrijk.
Succes!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 13:58

www.equi-sud.nl

Super! Mooie natuur, geweldige ervaringen die je daar krijgt over wat paarden allemaal niet al kunnen. Bovendien is het goed eten, spreekt de gids engels, zijn de accomodaties gezellig, kortom, je kan daar echt een geweldige vakantie tegemoetgaan.

Er is een groot verschil tussen het hebben van een mening en het vormen van een mening op basis van door anderen ingegeven subjectieve informatie.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-03 18:39

Bedankt rhaie!!!! Lachen en LouLou: graag
Laatst bijgewerkt door Avanti op 16-01-03 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-03 18:40

Marije_jiplover schreef:
Ik ben een keer met Vinea naar TsjechiË geweest ( www.vinea.nl ).
Dit is een jongerenvakantie organisatie met reizen voor jeugd van 7 tot 19 jaar, geloof ik, in betrekkelijk kleine leeftijdsgroepen (12-14, 14-16, etc) Meestal slaap je in een kampeerboerderij op de manege of op bijvoorbeeld een camping vlakbij de manege. Er gaan altijd Nederlandse reisleiders mee. Met deze organisatie ben ik drie of vier keer meegeweest naar een gewoon ponykamp in Nederland en één keer naar Tsjechië. Ik heb altijd waanzinnig genoten van deze vakanties.
Ze organiseren tegenwoordig ook ruitervakanties in België en ook in Frankrijk.
Succes!


OOk heel erg bedankt tjechie lijkt me wel wat! Ga je dan ook nog een paar daagje's de stad in of daar nog uit ofzo?
Kun je er nog iets meer over vertellen, ben best benieuwd!


Daihyo

Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 20:50

Vinea!
Ik ben zelf reisleidster bij deze organisatie. Ik begeleid alleen kampen in Nederland, maar buitenland schijnt ook heel gaaf te zijn.
Vraag gewoon de gratis brochure aan via de site: www.vinea.nl. Daar staat alles in wat je wilt weten.
(Lijkt wel reclame...)

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Marije_jiplover

Berichten: 25296
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 12:01

Ja, we zijn ook een dag naar een 'grote' stad geweest, Ceske Krumlov heette die geloof ik. Dat was echt een belevenis! We gingen daar met de trein naartoe. En we zijn twee of drie keer naar het stadje in de buurt geweest op de mountainbike, was ook heel leuk, alleen wel zwaar, want we zaten daar in de bergen, dus het was steeds heuvel op en heuvel af. Het is inmiddels wel al een poos geleden (7 jaar) dat ik in Tsjechie ben geweest, maar ik denk dat de reizen er eerder beter op zijn geworden. Toen sliepen we nog in tenten, twee kilometer fietsen van de paarden (en de douches) vandaan, tegenwoordig hebben ze volgens mij een kampeerboerderij op het terrein van de 'manege'.
Verder kan ik je echt aanraden om de brochure aan te vragen, daar staat nog veel meer informatie in.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, IASCrawler en 124 bezoekers