onweer schade

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 09:26

Hoi,
Gisteravond heb ik effe gekeken naar de schade hierzo! Bou je weet niet wat je ziet! Er liggen takken die afgescheurd zijn met een breedte van 30 cm of meer! De langste TAK die ik vond was 7,5 meter lang! Er lagen dakpannen overal. Er zijn ook wat ramen kapot gegaan aan rondslingerende takken. Vreemd hoor! Onze boom heeft het er nog goed vanaf gebracht alleen wat blaadjes verloren. Lovers

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 09:32

misschien vervende vraag maar ik ben ook bezorgd..
en de tweede kat?

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 09:36

Ik heb helemaal geen onweer gehoord...
Komt dat misschien omdat wij wat noordelijker zitten of ben ik er gewoon lekker doorheen geslapen?

Dromen Slapen Dromen Slapen Dromen Slapen Slapen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 09:40

Wij hebben niet eens regen gehad Verdrietig

En daar had ik nog zo op gehoopt!!!
Waarschijnlijk was het wel voor mij bedoeld maar waaide het op het laatst gewoon te hard ofzow.

Onze weides beginnen al een beetje geel te worden en de bak kan ik ook niet meer in rijden, tenminste het kan wel... maar dan zie ik geen hand meer voor ogen vanwege het stof...

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 09:40

ze zeiden op het weer dat het Noorden niks zou krijgen.

De 2e kat kwam zeik en zeik nat aangelopen! Frusty Scheve mond\ Lovers Haha! Clown Cool }> Extreme duivel *LOL* Kwijl Tong uitsteken Kusje Party!! Pling Vingers aflikken Knipoog Vork Lachen

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 09:42

he jakkie wat eng! Wij hebben helemaal geen onweer gehad!

Gelukkig maar want ik ben bng voor onweer. Lachen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 10:25

Wij hebben wel onweer gehad, maar meer in de verte om het zo maar te noemen. Toen ik gisteravond ging rijden begon het ongeveer (nouja ongeveer half 8).
Je zag wel veel bliksemschichten zo door de lucht zien, ik heb ook een hele mooie horizontale gezien, maar daar gaat 't nu niet over Knipoog .
Maar bij ons is er niks aan schade ofzoiets. Helemaal niks, misschien wel omdat de onweer niet echt in Spijkenisse was want de donders waren niet zo hard?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 10:37

Bij ons in Utrecht ook niets. Het werd om een uurtje of 8 erg donker in de verte en het begon hard te waaien. Mensen die in de buitenbak aan het rijden waren, kwamen half in paniek naar binnen: 'Het gaat zo onweren!' Ik ben Leys toen gewoon buiten gaan longeren, binnen was het veel te benauwd. Maar binnen een half uurtje was de wind weer gaan liggen en de donkere lucht weggetrokken. Geen spatje gevallen en geen onweer dus bij ons. Maar ik vind het nu al verdacht dicht zitten en ik verwacht dat er ook vanavond bij ons wel het een en ander zal vallen...

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 10:39

Ja bij ons is het nu ook alweer aardig bewolkt, niet echt een onweerluchtje. Maar er is al een beetje regen uitgevallen Boos! . Jaja en het zou vandaag net zo warm als gisteren worden, nou als ik het zo zie weet ik het zo net nog niet! Scheve mond\

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 10:47

bij ons was het gisteravond wel grijs maar het heeft niet eens een beetje geregend! en nu is de lucht weer blij! Cool

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 10:51

Geen onweer, rond een uur of 9 wel rukwinden dus alles opgeruimd buiten want het werd wel heel donker maar nog geen druppeltje... Ik heb dus weer mijn hobby kunnen uitoefenen.. Irritante en bijdehandte wandelaars en fietsers een stofbad geven.... Extreme duivel en vanochtend ging het nog steeds..heeeeel goed.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 12:22

wij hebben nog helemaal geen onweer gehad Verward

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 20:36

ben vandaag bij Ineke geweest en ben op de terug weg allemaal ontwortelde bomen gezien en giga veel grote takken in weilanden enzo. Er is zelfs een koe mee doodgegooid. Ze waren bezig om haar weg te halen. Ook hoorde ik dat in Bergschenhoek een warenhuis zijn dak kwijt is geraakt(waar o waar is ie nou Verward )