Eindelijk weer gereden (Update Ironique)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Eindelijk weer gereden (Update Ironique)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 00:02

Het stelde niet veel voor, maar we gaan weer aan de gang Lachen
Door het slechte weer al met al 4 weken weinig tot niks kunnen doen. Bak was erg slecht ivm met vorst, buitenrijden durfde ik niet aan wegens een iets te groot energie overschot van Ironique Haha!

Verder zit ik nu dus met een zadelprobleem, wat ik tijdelijk gelukkig opgelost heb. Heb een Daaleman dressuurzadel kunnen lenen, en ik denk dat ik dan ff doorspaar en voor een nieuw Daaleman maatzadel ga. Het zit super, de Daaleman die ik nu heb is minstens 15 jaar oud en ook dat zit nog super!

Maar goed, vanavond weer wat gedaan, na zondag de 2e keer. Eindelijk weer wat rustiger en minder kijkerig, nu de rest nog Lachen Wel is ze enorm blij om weer te mogen werken, ze werd (begrijpelijk) echt strontsjaggie van het op stal staan. Verder is ze gelukkig helemaal niets stijf, beentjes doen het prima Lachen

Ik hoop dat het weer een beetje goed blijft zodat ik haar weer beetje fatsoenlijk aan de gang kan krijgen, want Ironique moet natuurlijk mee naar Havelte!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 00:19

Dat is het betere werk! Wij kunnen dan tenminste nog binnen rijden, maar daar wordt Ret ook alleen maar sjacherijnig van. Buiten is veel leuker! Hoop dat je Dirk weer in conditie hebt voor 1 februari, het moet natuurlijk niet gebeuren dat de organiserende partij haar paard noodgedwongen moet thuislaten! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 10:20

lekker joh dat je weer hebt kunnen rijden en dat ze zich een beetje gedroeg Haha! Hopen dat t lukt om dr mee te nemen naar havelte!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:23

oooh ik duim voro je dat het kan naar Havelte.
Ik baal heeeeeeeeeeeeeeeel hard dat ik niet mee kan maarja durf het risico niet te nemen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 20:02

He! Dus ik zie haar iig in actie in dat weekend! Dat is leuk Lachen
Fijn is het he? Om weer fatsoenlijk te rijden. Ik verheug me er nu al op, ik kan zaterdag weer.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 12:15

Het is een ellende met de buitenbak deze winter nu maar hopen dat de rest van de winter zacht blijft.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 17:15

Bij ons op stal ook. Ik heb ook weer gereden!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 17:18

Beter dat je weer kan gaan rijden.
Ik heb al een meer dan een maand niet op Omar gezeten
vorst-ziek-vakantie-vorst-

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, AndreaB, anjali, ardanwan, fleurtjeuh, Jet, Mews, Natasja22, pearlie, Pellelilly, Rijsa, sasja0705, sterregoud, tjee, Wopkebrok en 131 bezoekers