Vandaag ben ik beschuldigd van mishandeling (ik heb der wel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 18:43

Vandaag was ik op de fiets naar Shadow gegaan *hijg* *puf* na een half uur in die hitte was ik er eindelijk. Ik Shadow uit de wei gehaald en gepoetst (hij liet zijn 'vijfde been' er uit hangen zo lekker vond ie het! *LOL* )

Daarna hoofdstel ingedaan en longeerlijn eraan en lopen maar. Na een paar minuten geef ik het commando draf en hij gaat draven (dus ik belonen met mijn stem) maar hij blijft op een sukkeldrafje lopen en ik had geen longeerzweep bij mij (is zo lastig meenemen op de fiets Lachen ) dus ik geef hem een tikje met het uiteinde van de longeerlijn. Hoor ik opeens van achter het hek: 'Hee joh kun je wel, dat kleine beessie mishandelen!?'
Ik terug geroepen: 'Jij hebt zeker veel verstand van paarden, als je dat al mishandelen noemt?'

Nou volgens haarzelf had ze dus idd verstand van paarden. Dus ik roepen dat zij het dan maar eens moest proberen. (Shadow vind 'vreemden' niet zo heel erg leuk en gaat ze altijd erg uitproberen, niet zo zeer met bokken of bijten, maar ff kijken of tie een loopje met ze kan nemen Haha! )

Zij komt de bak in en ik geef de longeerlijn aan haar...op dat moment ging ze al tweifelen Haha! Draf zegt ze en hij ging weer in een sukkeldrafje...zij zo zie je wel ik krijg het wel voormekaar! Dus ik: jamaar hij valt nu in slaap, toen jij mij beschuldigde van mishandeling was ik juist aan het proberen om hem actiever te krijgen *zucht*
'O oke' Zij roepen naar Shadow om hem actiever te krijgen en rennen (Shadow ging toen zelfs grazen!!)

Ik lach dus helemaal in een deuk!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

'Je wist er toch zoveel van?' zei ik. Zegt ze 'jamaar jij hebt er geen zweep bij, bij longeren hoor een zweep!'

Dus ik ' o dus een tik met een zweep vind jij geen mishandeling, maar een tik met het uiteinde (handvat) van de longeerlijn wel??? Vreemde ideeen hou jij er op na moet ik zeggen...'

En toen was het stil Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Ze werd toen ontzettend rood Bloos en bood toen maar eens der excuses aan. Dat vond ik dan toch nog wel netsjes dat ze der ongelijk kon bekennen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 18:45

wat een muts zeg!!!!

Ik vind dat je het echt goed hebt opgelost!!! Die miep stond meteen goed voor banketstaaf. Haha echt grappig *LOL* !!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 20:07

wat een ontzettende doos zeg!!!! wel mooi dat ze later stil was en toch nog dr excuses aanbood.
ik longeer padro tegenwoordig altijd zonder zweep, sinds een week doe ik dat nu. hij is dan veel rustiger, gaat veel beter. tja er hoort wel een zweep bij maar als t dan juist minder gaat... laat dan maar

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 20:26

haha dat soort spruiten maak ik ook weleens mee!die weten et altijd beter.heb je heeeel goed opgelost:zien ze gelijk dat het vanaf de kantlijn makkelijk roepen is maar zelf doen heeeel wat anders is.goed hoor!

soms is het beter om te zwijgen

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 20:32

toch netjes dat ze d'r ongelijk toegaf dat doen niet veel mensen.
en ook netjes van jou dat je het haar zelf even liet uitvogelen zonder dat het een scheldpartij en wellus nietus werd pluimpje voor jou!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 20:50

hihihihihihihihihihihihihihihiihhihihihihi Pling Pling Pling Pling Zal ie me morgen ook te grazen gaan nemen Verward Cool I'l show him(nicely of corse)

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 21:06

Whaaaaaaaaaaaaaahahahaha wat een muts zeg, stond die ff voor L*L.
maarre, ik heb dat eens gehad, Oscar sprong toen een x-tje bovenop me, dus ik kwaad en ik geef ehm een ram.
Meteen twee jongens: jeeeee dierenbeul, durf je wel, paarden slaan, dierenbeul.
Najaaaaaaaa zeg, ik had zoiets van, dan ga je toch zelf daar lekker in de wei staan met een hengst op je rug, tja als je dat nou leuk vind.....
Maar ik heb ze maar gelaten voor wat ze zijn, ik heb wel meer te doen Cool en eigenlijk heb ik nooit zo'n grote bek Bloos

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 21:09

hihi ja je hebt van die figuren!! maar goed aangepakt hoor top hiih stond ze ff van te kijken
pff hahahaa

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 22:28

Hahaha, das toch helemaal het einde zoiets??!!
Wat een troela!
Sja, soms heb je van die mensen, die vinden alles zielig... Ikkan daar niet zo goed tegen, ik vind het knap van je dat je dat zo mooi opgelost hebt!
*LOL*

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 22:46

Hihi *LOL* , gelijk confronteren zo'n muts!
Goed gereageerd hoor!

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jet, pluklief, SunnyHorse, tienus63 en 42 bezoekers