nog 3 maanden en dan onder de palmbomen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

nog 3 maanden en dan onder de palmbomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 17:45

ja, ondanks onze verhuizing in augustus hebben we nog wat centjes gevonden om een tripje naar mexico te gaan maken om ons 5-jarig huwelijksfeestje Lovers te gaan vieren.
wat een heerlijk idee, we zijn al 2 keer eerder in mexico geweest, naar een ander hotel van dezelfde eigenaar.
lekker lui en luxe all inclusive, stapel boeken mee, ja wij redden het daar wel.
nu alleen nog wachten tot april.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 17:49

Whaaaaaaaaaaaaaaaaa wat lekkerrrrrrrr!!!! En wat gemeen dat je dat zomaar even tussen neus en lippen vertelt!!!! Haha!
Heerlijk joh!!!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 18:10

*jaloers*
heb je een grote koffer? wil ik wel stiekem mee in de koffer. veel plezier en t is zo april

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 18:44

Marjolein schreef:
*jaloers*
heb je een grote koffer? wil ik wel stiekem mee in de koffer. veel plezier en t is zo april


tsja, pim heeft al gezegd geen zin te hebben om te slepen en alleen een zwembroek Verward mee te nemen dus als je onder de 20 kilo blijft en je voor een uurtje of 10 kunt opvouwen valt er over te praten Haha!

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 19:52

Nou dit is toch gewoon te asociaal voor woorden, Mexico, lekker hoor! *snik* Ik wil ook op vakantie naar een warm land!

Nee hoor! Alvast heeeeeel veel plezier, maar dat zal wel lukken, en mij niet te veel pesten hiermee he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:29

Ja, maak me maar lekker jaloers! Lijkt me heelrijk zeg en April is het zo!

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 20:39

Chita schreef:
Nou dit is toch gewoon te asociaal voor woorden, Mexico, lekker hoor! *snik* Ik wil ook op vakantie naar een warm land!

Nee hoor! Alvast heeeeeel veel plezier, maar dat zal wel lukken, en mij niet te veel pesten hiermee he?


eh jij ging dan toch voor tommy zorgen ?? Haha!
nee hoor, tegen die tijd staan alle paardjes in het land en mag ook hij genieten Slapen van een welverdiende vakantie, of er melden zich tegen die tijd nog vrijwilligers om hem te verzorgen. .

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:39

Mexico vind ik een heerlijk vakantieland! Jammer dat je in een hotel blijft. Er is genoeg te zien daar.

Ik heb ook net een verhuizing achter de rug en dan ben je best wel aan vakantie toe! Als het mee zit, zit ik rond die tijd ook onder de palmbomen, maar dan aan een andere kant van de wereld. Cool

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 20:40

Katrien schreef:
Ja, maak me maar lekker jaloers! Lijkt me heelrijk zeg en April is het zo!


bedoel je dat het heerlijk is of dat we heelrijk zijn ?

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 20:45

Suzan schreef:
Mexico vind ik een heerlijk vakantieland! Jammer dat je in een hotel blijft. Er is genoeg te zien daar.



wij zijn al 2 keer op cozumel geweest en hebben toen al van alles bezocht, mayatempels, dolfijnen, ecoparken, leuke dorpjes, het binnenland enzovoort.
aangezien ik de vorige zomervakantie vanaf de 2e tot en met de laaste dag ziek ben geweest en meerdere dokters in cuba heb moeten bezoeken en wij gewoon allebei te veel en te hard gewerkt hebben gaan we dus gewoon genieten.
pim zal waarschijnlijk wel weer het grootste deel van de dag onder water te vinden zijn.
veel van onze vakantiefoto's zijn terug te vinden op onze website.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 09:13

MarijkesTommy"]
[quote="Katrien schreef:
Ja, maak me maar lekker jaloers! Lijkt me heelrijk zeg en April is het zo!


bedoel je dat het heerlijk is of dat we heelrijk zijn ?
[/quote]

Haha! Heerlijk bedoel ik Knipoog (maar je voelt je daar vast op vakantie wel heel rijk Tong uitsteken

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 10:03

Ok hebben jullie misschien nog een koffer over waar ik in pas?

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 15:45

hehehe, vertrouw me maar, het is ook weer niet ZO leuk, ik heb NL 14 jaar onder de palmbomen gewoond, aleen maar niet in mexico Haha!