Kootwijk miniboktmeeting!Maaike!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 16:48

Zondag weer wedstrijd op kootwijk gezellie he???
Ja want er is weer een meeting helaas moet ik ook deze keer weeeeeeeeeeeer tegen Janna (waarom moet ik weer bij haar in de ring *huil*) met haar fries waren we aardig aan elkeer gewaagd omdat de punten niet al te ver uit elkaar lagen maar met dit paard *bibber*
Grappig is dat ik als 3de start en janna als 5de en weet je wie als eerste van de ring start jawel Gerald van Maaike!!!!
met marengo .
Grappig is ook dat het meisje dat als 10de start een paard heeft dat ook ray of light heet Lachen

Matty zou ook starten dus nog een bokker maar die staat niet in het boekej ???
mochten er nog meer mensen zijn die willen meeten Janna en ik starten in ring 3 en 4ik om ongeveer half 11 en 10 voor 11

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 16:51

correctie matty staat er ook en moet in ring 1 en 2 in de L1 tegen 10 uur en 10 voor half 10 haha dus we rijden tegelijk los!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 21:04

heey gaaf dat je in dezelfde ring als gerald start!!!! hij gaat met marengo en gambler, dus misschien zie je die ook nog wel!!! echt jammer dat ik zondag al wegga op vakantie... had zo graag meegewild naar kootwijk!!!
maar ik kan zaterdag wel naar de trakehnerdag, heb ik ff geregeld met mn ouders!! goed he. Gerald moet om half 12 starten met Heidje

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 22:20

Misschien kom ik ook wel even want een vriend van mij is groom van één van de springruiters en zijn collega groom moet zelf rijden. Ik weet alleen niet hoe laat.