Zaterdag superdag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 09:29

Eindelijk kan ik weer even bokken...

Maar goed. Zaterdag heb ik een onderlinge wedstrijd gehad. Mooie oefening voor het kringconcours van de 23e.
Ik had het idee dat de dressuur ontzettend slecht ging... Onzorgvuldig, niet netjes op de letter, zelfs een keer verkeerde galop aangesprongen waar ik dus ook een drie op had. Maar verder liep ze super! Ze was super aan het been, netjes rond en ze liep te dansen! Alle fouten die gemaakt werden waren mijn eigen domme schuld. Al met al ben ik nog derde geworden met 161 punten. Haha!

Met springen was ik foutloos, alleen was een clubgenootje mij in de barrage te snel af. Maar goed, hier ben ik dus ook supertevreden over! Met een witte en een rode rozet ben ik aan het eind van de dag naar huis gegaan.

Toen ik trouwens aan het inrijden was, zag ik aan de andere kant van het hek een blonde meid met een hele schattige fjord met lange manen staan: "Cody" en IJsco.
Tijdens zo'n wedstrijd heb ik mijn handen vol aan mijn superbok (bloedbeestje met temperament en dat is te merken ook...! Extreme duivel )
Maar toen ik Muzefee op de trailer had staan, ben ik even naar hun toegelopen. Grappig, ik herkende ze meteen. Wat een ontzettend rustig en braaf dier zeg! Hij stond gewoon braaf voor zich uit te kijken... ALs ik dat vergelijk met Muzefee, zij kan nog geen minuut rustig stil staan...

Voor zover even mijn verslag van zaterdag!


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 09:46

Leuk dat je zo'n fijne dag gehad hebt, en nog met goede resultaten ook. Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 09:49

Hee gefeliciteerd Kitty! En dat ook nog naast je verhuisdrukte... Geeft mij weer moed voor a.s. weekend, ik rij dan mijn eerste proefje sinds 1989. Bibber... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 10:01

He Kitty, gefeliciteerd! Dus toch 3e in de dressuur, ik vond het er al zo netjes uitzien! Lachen
En wat betreft die rustige IJsco...die was vooral heel erg onder de indruk van al die grote paarden *LOL* Op de terugweg was ze zo gek als een deur, in het bos is ze er een paar keer flink vandoor gevlogen en op ons galoppeer-paadje heeft ze aan een stuk lopen bokken met de oortjes naar voren. Haha!
Ze was dus toch heel erg van slag na het zien van al die dressuur- en springpaarden Tong uitsteken

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 10:10

Hihi... wat grappig. Ik was er juist van onder de indruk dat dat paardje zo rustig en braaf om zich heen stond te kijken.

Karin, als je nou mijn goede voorbeeld volgt Schijnheilig dan gaat het echt wel lukken! Nee serieus, als je er zelf in gelooft, dan lukt het wel. Je gaat toch die pas-de-deux rijden? Succes!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 10:39

Pas-de-deux en een B-proef. Die pas-de-deux gaat wel lukken, we leiden de jury gewoon af van onze rijkunsten door onze superverkleedshow, hihi! Maar dat B-proefje... de laatste keer voor mij is dus echt 12 jaar geleden en de generale repetitie gisteren ging niet zo lekker. Maar goed, eens moet de eerste keer zijn! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 10:48

nou hatstikke goed van je zeg!heel goed dat je die twee wedstrijden zo netjes gereden hebt!klasse

soms is het beter om te zwijgen

Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Re: Zaterdag superdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 10:21

oud topic!!! xxxx


Elsemieke
Berichten: 6198
Geregistreerd: 26-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 11:31

Karin schreef:
Pas-de-deux en een B-proef. Die pas-de-deux gaat wel lukken, we leiden de jury gewoon af van onze rijkunsten door onze superverkleedshow, hihi! Maar dat B-proefje... de laatste keer voor mij is dus echt 12 jaar geleden en de generale repetitie gisteren ging niet zo lekker. Maar goed, eens moet de eerste keer zijn!


Zo dat is wel al een tijdje terug. succes Karin!

OntopicĀ» Mooi hoor, ondanks de drukte toch zo lekker gereden. Gefeliciteerd!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Zaterdag superdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 11:47

Stravero schreef:
oud topic!!! xxxx

Daar heb je helemaal gelijk in, maar je bent zelf degene die het omhoog haalt na dik vier jaar.

Het krijgt iig een slotje.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annuuuhh, Anomien, Articuno, Dido2316, Hobbyhorse, iphyn, Isa_Sofie, Jet, Marlou91, MightyMike, mylittlejoy, Nientsje, Pantykous, Poekkie, Prairy, rocky_1995, shaddy82, Skye93, SylS, Vagabondo en 103 bezoekers