Lente in de bol

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-01 10:05

Barbiano had gisteren echt de lente in zijn bol. Ik wilde gisteren opstijgen begint er buiten een paard te hinniken. Barbiano terughinniken. En zo ging het nog een paar keer. Het leek wel of ik op een bommetje moest stappen. Het eerste wat hij deed toen ik goed en wel zat was naar de deur racen. Boos! Wat een ontzettende draak. Hij was zo opgefokt dat hij begon te dribbelen en een beetje te springen. Toen hebben we maar even de longeerlijn gehaald en hem uit laten kuren. Na een minuut of 10 ben ik er weer opgeklommen en liep hij super.Schijnheilig Het bleek dat er meer paardjes hier last van hadden. Ach ja zo blijven we bezig. Groetjes Lisette

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 10:29

Ach wij genieten er toch ook van als het zonnetje weer schijnt. Ik had gister ook weer de lente in mijn hoofd (alleen wordt het vandaag al weer wat minder hihihi) Heb ook echt heerlijk gereden. Door het weer zit jij en je paard lekkerder in zijn vel. Heerlijk laat de lente maar komen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 12:20

Ik zou zo blij zijn als het een beetje warmer wordt. Mijn paard is helemaal chagerijning met dat koude weer. Zelfs nu staat ie nog onder 3 dikke winterdekens. Het lijkt overdreven maar dat is het echt niet.
Laat dat zonnetje maar komen, dan drogen de buitenbanen en de weilanden weer een beetje en als de dagen lengen kan ik op de avonden weer lekker buitenrijden!!
Jippie!!!!! Lachen