Vreetbuien!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Vreetbuien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 19:33

Vork Jeetje daar heb ik de laatste dagen wel erg last van:

Gister 1 zak doritos, reep chocola, lion en nog een paar koeken Vingers aflikken en natuurlijk nog gewoon eten.
Vandaag: zit ik hier met een zak m&m voor me, en een zak lays chips heb ik vanmiddag op (voor de helft leeg). en nog een snicker en lion op school Bloos
En in het weekend nog 2 zakken.

Jeetje Scheve mond niet normaal meer, ben ook zie ik net 1 kilo aangekomen Vork haha, hmmz toch best lekker, maar wel vreemd ineens zoveel eten.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 20:38

Jeetje, kunnen we niet voor de helft ruilen?
Ik heb laatste tijd dus helemaal nergens trek in Scheve mond
Nouja, als je niet al teveel aankomt ervan, eet smakelijk dan maar! Knipoog

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 20:47

Pfff eindelijk ben ik niet de enigste.
Ik zit thuis met gescheurde enkelbanden en verveel me dood,
en daar door ga je dus de hele dag door eten.
Pringles, twix, koekjes,spekies, tostie's enz enz enz... Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken
En ik probeer dus af te vallen, nou zo werkt dat dus niet

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 20:51

wuhahaha dat heb ik ook Schijnheilig
Maja ik heb dat haast altijd *LOL*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 20:52

Nee nog niet echt aangekomen dus ik kan nog ff door Vork. Maarja over 1 week walg ik er weer van dus dat houd elkaar goed in evenwicht! Lachen

Ik heb trouwens ook wel trek in princles Vingers aflikken Ach haal ik morgen wel Tong uitsteken Haha!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:53

Had ik vanmiddag ook al last van, heb vandaag 6 mini bolletjes gehad, sausijzenbroodje (weet niet hoe ik het moet schrijven), stuk of 8 crackers met iets erop toen nog een minibolletje en daarna nog een bord boerenkool, heb net dus maar ff extra hard gesport.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 22:56

Bij mij is het eerst weer uit: Misselijk haha Haha! (geintjuh) Ik heb net ook ff flink gerent, mijn vreetbuien zijn nu weer over mag ik hopen. Anders scheur ik dalijk ook nog uit mijn andere paardrijbroek Clown *LOL*

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:57

dat heb ik ook, dus het is wel nodig dat ik maar eens wat vaker moet gaan fitnessen!
krijg echt een buikie, maarja, snoep is zooo lekker!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:58

Angus schreef:
Had ik vanmiddag ook al last van, heb vandaag 6 mini bolletjes gehad, sausijzenbroodje (weet niet hoe ik het moet schrijven), stuk of 8 crackers met iets erop toen nog een minibolletje en daarna nog een bord boerenkool, heb net dus maar ff extra hard gesport.


als je dat veel vind, wat moet je dan wel niet vinden van hoeveel ik eet? Schijnheilig

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 23:45

Angus schreef:
Had ik vanmiddag ook al last van, heb vandaag 6 mini bolletjes gehad, sausijzenbroodje (weet niet hoe ik het moet schrijven), stuk of 8 crackers met iets erop toen nog een minibolletje en daarna nog een bord boerenkool, heb net dus maar ff extra hard gesport.

wat zijn dat allemaal voor gezonde dingen, bahhhhhhhhh! *grapje*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 23:54

hahaha ik eet toch wel wat lekkerders tijdens mijn freetbuien Tong uitsteken haha

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 23:55

Ik heb dat ook, komt door de winter, dan ga ik meer eten.
Maar als ik zoveel eet als jij kom ik echt kilo's aan!!

ruilen? Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 23:58

Voor een paar extra zakken chipje's Vingers aflikken Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 23:59

Is het soms tijd dat je weer ongesteld moet worden? Ik had vroeger even voor mijn ongesteldheid ook van die vreselijke vreetbuien...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 00:02

Nee gelukkig niet pas over 2 weken ofzo Lachen Ojee dalijk gaan ze nog denken dat ik een freetziekte heb Haha! haha
Maar gezond eten heb ik bijna niet op alleen wat ananas/kaas hapje's en 1 schep bami en 1 boterham Haha!

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 01:09

ik pak ook vaak nog ff snel de mac als ik naar huis rij Lachen

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 09:48

Kinta"]
[quote="Angus schreef:
Had ik vanmiddag ook al last van, heb vandaag 6 mini bolletjes gehad, sausijzenbroodje (weet niet hoe ik het moet schrijven), stuk of 8 crackers met iets erop toen nog een minibolletje en daarna nog een bord boerenkool, heb net dus maar ff extra hard gesport.

wat zijn dat allemaal voor gezonde dingen, bahhhhhhhhh! *grapje*
[/quote]

Dat is voor mij niet gezond hoor (weet je wel hoe vet die saucijzenbroodjes van mijn werk zijn Lips are sealed ). Vroeger hield ik het vol om alleen maar 's avonds te eten, maar sinds ik werk ben ik gigantisch aangekomen Verward (komt denk ik doordat ik zittend werk heb). Gewoon wat minder snoepen en meer sporten (he een nieuw voornemen voor het nieuwe jaar Haha! ) dan komt het hoop ik nog goed voor de zomer.

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 11:02

ooow ik denk dat veel mensen zo af en toe zn buien hebben. MIjn moeder heeft het dus al afgeleerd veel lekkers in huis te halen. Ben gelukkig neit de enige mijn broer heeft er ook last van die gaat naar zn kamer en neemt gewoon een zak chips mee die hij opkacheld om daarna beneden bij mij de drop op te eten.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 11:17

Ik ben precies anders om, ik eet al jaren nooit s'morgens, en in de week ook zelden s'middags .... last van bijkomen heb ik duidelijk niet, s'avonds eet ik ook al niet veel. Eigenlijk leef ik van de liefde voor m'n paardjes en m'n kids. Ik kan wel ENORM VEEL eten, maar maak er gewoon geen tijd voor! Het is niet dat ik bijkom ofzo hoor, ik ben als een pannelat zo dun, het kan me ook niets schelen of er iets bij komt, t'is voor mij gewoon weggegooide tijd ... Ben verder zo gezond als een vis, ben hier de minst zieke van allen!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 14:00

Komt waarschijnlijk omdat je behoorlijk in de groei bent. Ik eet nu weer wat minder, maar heb een tijd echt heel erg veel gegeten Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 14:03

Ja maar jij groeide in de lengte Xono dat is niet zo erg, de meeste meiden groeien in de breedte Haha!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:33

hehehe lyd, je wordt nog dik Tong uitsteken neuh hoor, als ik achter de PC zit moet ik ook altijd iets te eten hebben, ik zat laatst nog om 3 AM achter de PC wat doritos en cheeze-its te eten Haha!

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:37

Ik ben anders ook weer al een paar weken goed aan het eten...
Maja wat wil je ook als je heel de tijd voor examens moet leren, 1.5 maand lang Frusty
Daar word je niet alleen karrewiet van maar ook heel hongerig Vork Vork
Enja koekjes, snoepjes, chips, hele bakjes mandarijntjes, .... alles is goed als het maar eten is Haha!
Gevolg: 4 kilo erbij en ik heb nog 2,5 weken te gaan

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 21:46

stitch schreef:
hehehe lyd, je wordt nog dik Tong uitsteken neuh hoor, als ik achter de PC zit moet ik ook altijd iets te eten hebben, ik zat laatst nog om 3 AM achter de PC wat doritos en cheeze-its te eten Haha!


haha me freet buien zijn over *er ligt wel nog een lege zak ships voor me maargoed* *LOL* Hmm doritos zijn echt super lekker.
En hopelijk groei ik niet meer, want dan pas ik niet meer op Bunny of pas ik niet meer in het zadeltje Schijnheilig
Maar gelukkig is het over, ik mag echt niet aankomen, want dan kan ik niet meer op de shet Scheve mond
Maar ik heb net een appeltje op en een broodje gezond vandaag, verder nog een aardappel en andijvie ben toch wel heeeeeel gezond bezig

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:54

ik heb oook enorme vreetbuien (de laatste weken) maar hoef bij lange nog niet ongesteld te worden Haha! En daarbij komt ook nog dat ik 1,5 kilo afgevallen ben in die tijd... terwijl ik meer eet dan anders (ben ook ziek geweest dus dat zal het wel zijn)