Intern bij NHB Deurne?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Intern bij NHB Deurne?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 19:16

Ik start komend jaar waarschijnlijk mbo/hbo paardenhouderij op de NHB, en ik kan kiezen of ik intern wil ja of nee. Nou is het voor mij te ver reizen elke dag van huis uit, dus heb ik geen keus. Omdat ik paardenhouderij ga doen, komt er geen paard daar op stal te staan voor mij om te verzorgen.

Nou zie ik het niet echt zitten om met zn tweeen in een ienieminie kamertje te gaan zitten, waar je nooit rust of tijd voor jezelf hebt.

Omdat ik neit weet of het er daar daadwerkelijk zo aan toe gaat, ben ik op zoek naar mensen die daar in die studentenflat zitten. Zou iemand me willen vertellen hoe t daar is...

(Dus niet 'heel verschrikkelijk gezellig', maar of je ooit tijd voor jezelf hebt en hoe t met badkamers zit enzo.)


ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 19:38

Volgens mij moet je zelfs intern Scheve mond
Tenzij je deeltijd gaat doen natuurlijk.
Enne paardehouderij is alleen MBO op deurne, HBO is de sportopleiding.


Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 19:40

Nee, mbo/hbo paardenhouderij is een 6-jarige opleiding waarbij mbo en hbo in elkaar is geweven. 1e 3 jaar in Deurne, laatste 3 jaar in Den Bosch. Ben afgelopen donderdag op de open middag geweest. En alleen bij de sportopleiding MOET je intern.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 19:53

ow dan is het veranderd!
Ik dacht nl dat je altijd intern moest. Knipoog

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 20:35

je moet helemaal niet altijd intern toch?
ja misschien bij de sportopleiding, behalve als je deeltijd doet!

ik werk met verschillende meisjes die allemaal deurne doen/hebben gedaan

2 daarvan hebben intern gezeten, 1tje 8 jaar geleden toen het nog superstreng was, eentje is 1,5 jaar geleden geslaagd voor de 4 jarige sportopelding, ze vonden het alle2 hardstikke leuk daar!

de andere 3 meisjes doen deeltijd, 1tje sportklas, 1tje masterclass en 1tje houderij, die gaan dus 1 dag per week naar school

ik zit er nog weleens aan te denken om daar de sportopleiding te doen, eventueel intern, niet omdat ik zonder deurne geen 'paardenbaan' kan vinden(heb bij manege gewerkt en bij een handelsstal, werk nu fulltime bij springstal)maar gewoon omdat t voor mn rijervaring en voor mn paard heel goed zou zijn om daan een jaartje intern te zitten en als t na dat jaar me niet aanstaat, dat ik dan verder deeltijd doe, maar ja aan de andere kant, ik kan nu ook iedere dag rijden en heb 3x per week les, en werk al de hele dag met paarden, maar t lijkt me toch best leuk.

er gaan veel negatioeve verhalen over deurne, amar t niveau gaat de laatste tijd toch weer wat omhoog, meisje dat nu deeltijd sportopleiding doet moest weer een serieuze intake-test doen, om te kijken of ze wel goed genoeg was, dus t niveau wordt weer wat beter.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 20:39

Ik moet intern omdat het voor mij niet te doen is om elke dag op en neer te reizen van huis uit. Nou wil ik graag weten hoe het er daar aan toe gaat, en als k het niet zie zitten ga ik proberen een kamer te vinden in deurne...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 20:50

er zijn kamer sop deurne zelf, maar ze hebben toch ook een paar flats?waar je met de fiets of bus ofzo naar toe moet, daar heb je geloof ik gewoon een iegen kamrtje, met douche

daar zat dat meisje dat 4 jaar intern sportopleiding heeft gedaan!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 20:52

Ja dat weet ik, maar je zit daar met zn tweeen op een kamertje, en dan heb je ip dus nooit rust. En aangezien je in een flat zit met zn honderd zoveel, lijkt t me erg onwaarschijnlijk dat je na 6 uur op je dooie gemak huiswerk kan maken mocht dat nodig zijn...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Camino_S, Liiesjjj, marte_kandia, Pantykous, Supertje, Telpeva, W1ckedWitch, xDeena_ en 104 bezoekers