Ideetjes voor een leuk en origineel cadeau gevraag

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Ideetjes voor een leuk en origineel cadeau gevraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 14:15

Over anderhalve week wordt m'n vriend 25 (1/4 eeuw!). Ik wil hem een leuk, en origineel cadeau geven, en ik heb geen idee wat.
Het mag ongeveer 50 tot 70 euro kosten.

Het is verder echt een doorsnee kerel, die houdt van voetbal, stappen, auto's, pc's, enz.... Maar ik weet dus écht niet wat ik moet geven aan hem!
Een geurtje ofzo is zo afgezaagd... En ik ben zo slecht in het verzinnen van leuke cadeau's.

Hebben jullie ideeen? Uiteraard krijgt ie s'avonds een cadeautje uit eigen zak Haha!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 14:17

hmmm wat dacht je van een weekendje weg samen? of is dat te duur? dan een dagje weg?

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 14:54

Je zou gezellig met zijn 2-tjes naar de bios kunnen gaan,
Of gezellig naar de efteling.
gewoon een dagje weg.
of een ketting, met een hangertje met daarop jullie namen ofzo.
Veel suc-6 met een kadootje zoeken.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 14:59

mooie agenda, gegraveeerde pen, kaartjes voor het theater,

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 16:31

Weekendje weg wordt toch al snel duurder als 70 euro, en ik ben ook maar een student. Dat wordt dus niet wat. Dagje weg doen we al heel vaak. Bios nog veeeel vaker, dus dat is al zo gewoon. Dagje efteling is misschien wel wat! Daar had ie het al eens over hoe leuk hij dat vond als kind.
Kettinkje plus hangertje, nee... dat vind ik zelf echt totaal niets. Ik hou daar niet zo van.

Lielle, heel goede ideeen, maar ik vrees dat die kerel van mij daar totaal geen type voor is.

Ik dacht zelf ook al aan dagje slipcursus ofzo, of dagje rallyrijden. Maar vrees dat dat toch weer veel duurder zal gaan worden.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:32

mijn vriendje dus wel, het zijn wat dingen die hij de laatste jaren gekregen heeft *LOL*

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:27

Lielle schreef:
mijn vriendje dus wel, het zijn wat dingen die hij de laatste jaren gekregen heeft *LOL*


Dus met al die tips heeft straks de hele bokt-aanhang dezelfde kadootjes. Hahaha. Sorry verder helaas geen tips. Ben zelf net zo onorgineel (dus hou het topic maar in de gaten, je weet nooit waar het goed voor is Knipoog).


marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:53

Een vliegles, vorig jaar nog gedaan voor 120 gulden, vinden de meeste mannen superleuk!
Als je iets materieels geeft komt het al gauw neer op afgezaagde cadeau's, een leuke herinnering lijkt mij veel leuker! Idd Efteling of zoiets is ook leuk!

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 18:46

heeey! Vliegles! Dat lijkt me super voor hem!
Waar kun je dat doen? Adres? Website?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 21:14

Wij waren daarvoor op Texel geweest voor een zweefvliegtuigje. Ehm weet niet meer hoe het daar heet, maar ik zou zeggen tik eens vliegles in bij google en kijk wat daaruit komt. Proeflessen kunnen in prijs nogal verschillen namelijk! En een locatie dichterbij jouw woonplaats is ook handiger.

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 21:30


mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 23:46

manzano"]
[quote="Lielle schreef:
mijn vriendje dus wel, het zijn wat dingen die hij de laatste jaren gekregen heeft *LOL*


Dus met al die tips heeft straks de hele bokt-aanhang dezelfde kadootjes. Hahaha.
[/quote]

Schijnheilig Mijn vriendje heeft deze cadeaus ook allemaal al eens gekregen..

Maar een ander ideetje, meer voor een grappig cadeau: je vriend wordt namelijk ook een halve abraham. (Ik werd met mijn verjaardag 'gepest' met halve sara, vandaar) Je kan hem dus een halve speculaaspop geven (tip: eet hem niet helemaal op net voor de vliegles... Knipoog )



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, Googlebot, IASCrawler en 40 bezoekers