yeah heb een jackrusselpup :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

yeah heb een jackrusselpup :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 20:45

zoals ik laatst al zei mocht ik weer een hondje, maar ik had dus een uitgezocht en die mensen hadden kinderen die er dus mee speelden en precies dat hondje dat ik had uigezocht lieten vallen en die dus overleed, maar heb nu alweer een andere en die heb ik afgelopen maandag opgehaald en ze heet Quinta (ja het is een zij) binnenkort zal ik zien of ik even een paar foto's kan plaatsen, het is echt een skatje!


MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:14

Heel veel plezier van je nieuwe aanwinst !!!

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:49

Leuk zeg!!
Heel veel plezier met haar!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:08

Ja,het is echt een droppie,ben er ook al helemaal verliefd op. Tong uitsteken

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 01:23

Gefeliciteerd!
Ik moet zeggen dat ik het wel een kwalijke zaak vind wat er met je vorige pupje is gebeurd. Een beetje dom van de ouders van die kinderen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 08:43

Ja, dat vind ik ook, het lijkt me dat je kleine kinderen geen puppy's beet laat houden,
Maar, heel veel plezier met je hondje, *LOL*,

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 12:07

Dat is wel zo,ze hadden beter op moeten letten,maar het was natuurlijk niet met opzet,en die mensen voelden zich hardstikke schuldig,en hielpen zoeken naar een andere pup.Dat meisje die de pup heeft laten vallen heeft een paar keer opgebeld en toen wel 100x sorry gezegd.
Stel je ook eens voor hoe schuldig dat meisje zich zal voelen..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 13:18

zo ken ik ook mensen die kinderen hebben die met puppies rondsjouwen en zo is er ook eentje overleden. Liet het kind ze ook vallen. Tsja.... moet kunnen he. Kinderen mag je immers niets ontzeggen. Ook neit als dat het leven kost van een dier.

De hond is de betere mens

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 15:57

Desiree schreef:
zo ken ik ook mensen die kinderen hebben die met puppies rondsjouwen en zo is er ook eentje overleden. Liet het kind ze ook vallen. Tsja.... moet kunnen he. Kinderen mag je immers niets ontzeggen. Ook neit als dat het leven kost van een dier.


dat zeg ik absoluut niet.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 15:59

kewl FOTOS!!!!!!! Tong uitsteken

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:24

er zijn mensen lindy die hun kinderen alles met dieren laten doen. Ze brengen de kinderen absoluut geen respect bij voor dieren. Puppies zijn geen speelgoed, daar moet je kinderen ook niet mee laten leuren.

De hond is de betere mens

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 18:19

Ik ben bij die mensen geweest,en zo waren ze ook helemaal niet,ze dachten er goed om,alleen 1x niet.Het meisje was volgens mij ook al wat ouder.
En ik vind zelf ook dat het natuurlijk niet had mogen gebeuren,en dat heb ik ook gezegd.Maar het is gebeurd,en we kunnen er niks meer aan doen,
dus laten we er verder over ophouden,oke?
We gaan nl een beetje off topic Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 18:40

*zegt heel snel* Ik ben het eens met Desiree!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:30

Leuk!!! Haha! Cool

Wij hebben ook een jack russel, maar dies nie zo lief Hij bijt nogal snel, maar dat komt omdat ie toen ie pup was klappen kreeg (bij de oude mensen nog) en als je nu met je hand naar hem toe gaat, met de stofzuiger/bezem in de buurt komt, of hard naar hem toe loopt bijt hij of loopt hij met staart tussen de benen snel weg. Hij is al bijna 8, maar hij is nog steeds erg bang, maar ja, we krijgen hem (ook na een of andere training) niet meer minder bang, jammer, maar wij weten nu wel hoe we er mee om moeten gaan, om te zorgen dat hij minder doet en we waarschuwen mensen die op visite komen altijd niet te snel bij de hond te komen, of liever helemaal niet bij um in de buurt als het kan en al helemaal niet om hem te aaien!

Obelix is gewoon stoer!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Annash, Annetjuuh, Bengell, Brigitte_D, Clmr, danielle_x, Domi_94, Facebook, Firegirl, Flux, Fly_high, Fris, Kmbrly, Lola25, luuntje, Marigo, Niwla, SANEX, Saskiaa_, Tine1987, Ubermetrics, xChoco, Zick_Zack en 192 bezoekers