ff jullie mening over mij en divoza

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 12:55

Ik ben één keer op Divoza geweest en heb daar eerlijk gezegt ook een paar banketstaaf berichjes geplaatst Bloos

Je kent ze wel:
*Mijn buitenbak is zo nat!
-Moet je een binnenbak maken!
e.d.

Daar vragen ze er ook om....

Ben daarna ook nooit meer geweest!
Ook omdat het Forum erg slecht is opgezet!!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:05

WAT?!?!!? BEN JIJ CARMEN????

aaaaahhhh neee!!!

Ik heb echt de allergrootste bloedhekel aan haar.

Sorry hoor, maar je bent een bemoeial en ruziezoeker en als je mn echte naam weet, weet ik zeker dat je hier op Bokt gaat vertellen wat ik op het forum van Divoza heb gezegd.

Dus met dit bericht zoek je ook ruzie, omdat je nare reacties kan verwachten en jij daar weer op in gaat.

Ik heb hier geen zin in, het is hier niet Divoza.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:07

waarom reageer je dan shaienne? niet slim toch?

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:10

ik wil wel eens een kijkje op divoza nemen... Haha!
'mijn buitenbak is zo nat'
hahaha *LOL*

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:11

ja das waar, ik ben zo snel op mn teentjes getrapt.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:12

niet doen joh, zonde..... Haha!

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:14

zonde van je tenen Tong uitsteken

ben jij carmen? gadverdamme Misselijk

haha geintje ik kom nooit op divoza ik kan niet eens je berichtjes vinden Verward
hier vind ik je wel aardig hoor! vink van iedereen trouwens but who cares Haha!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:17

mmmm Malle Babbe, beetje raar dat je dit doet. Als je daar al als bemoeial enzo wordt uitgemaakt dan vinden ze je dus ook niet aardig! Dan hoef je dat toch niet ook hier te gaan vragen?

Beetje vaag....

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:48

Heb net gekeken op Divoza, wat een suf gedoe daar zeg, is geen mens aanwezig!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:29

kijk, er is een verschil tussen Divoza en Bokt. Op Bokt houden we het gezellig. Ik heb net ff op Divoza gekeken. Nou, IK vond er geen ene bal aan eerlijk gezegd!
En so what dat je niet geliefd was op Divoza! Misschien mogen de mensen je hier wel. Ik ken je niet echt, maar ik mag je tot nu toe wel.
Maar ook vind ik dat je iig dit berichie niet had moeten plaatsen! Kijk maar wat voor reacties je hebt gekregen!!! Nu ze weten dat jij duz die Carmen was ben je denk ik niet meer geliefd bij de ook divoza mensen!

xxx so

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:32

Kijk ik vind je hier wel aardig en wat je op divoza doet moet je maar gewoon doen, mij boeid het niet hoor! ma ja er zijn mensen die er natuurlijk anders over kunnen denken

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:34

Ben jij Carmen?! Jij bent dus dat onredelijke meisje dat niet met argumenten kwam tegen mij over manege mensen en alleen maar kon afzeiken terwijl ik wel met goede argumenten kwam? Oeps, ik heb nu een andere kijk gekregen op malle babbe.

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:37

hoe gaat die discussie op divoza dan??? ik wil het wel eens lezen, "over het meisje die divoza terrorriseert" hahaha lijkt me wel grappig. Bij welk forum staat dat dan?

gr linda

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:45

Citaat:
Ben jij Carmen?! Jij bent dus dat onredelijke meisje dat niet met argumenten kwam tegen mij over manege mensen en alleen maar kon afzeiken terwijl ik wel met goede argumenten kwam? Oeps, ik heb nu een andere kijk gekregen op malle babbe.


die laatste zin vind ik heel onredelijk Lips are sealed kan aan mij liggen hoor, maar je kent haar nu zo, dus waarom zou je opeens een andere kijk hebben op mb? Verward
naja ikke niet hoor iig *LOL*

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:51

ik weet niet wat jij allemaal hebt gedaan op divoza, maar hier ben je aardig, dusse.. *LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 15:51

Oke malle babbe, gelukkig ben jij niet die Carmen. Voor de anderen die het niet snappen: ik had een discussie over het rijden van manegemensen en dat dat meestal niet zo goed was als mensen met eigen paarden, eenvoudig omdat je op de manege minder mogelijkheden hebt om het goed te leren, etc. hele argumentatie. MAar die carmen (en een andere dus dan malle babbe) sloeg wat door en reageerde heel vervelend (min of meer schelden) maar ze gaf geen goede argumenten.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 15:58

Als Malle Babbe de Carmen is, die mij heeft weggejaagd bij Divoza, dan heb ik nu ook een andere kijk op haar.

Ik wil niet zeggen waar wij toen een discussie over hadden, omdat wat ik toen gezegd heb dat ik me daar ontzettend voor schaam en dat ik dat ook 1000x heb gezegd dat ik er spijt van had, maar toch doorgaan he!!!

En zelfs een topic plaatsen: WE MOETEN DIE GERDIEN KWIJTRAKEN

Terwijl ik echt spijt had van wat ik gezegd had. Nou, jullie zijn me kwijt en gelukkig ook maar. Bokt is veel en veel leuker en aardiger.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 20:21

dan kan je dat ook vertellen zoals je het nu vertelt en niet meteen gaan schelden en later met het excuus komen dat het gevoelig ligt!!!! tsss Frusty