Welke prijs Billy Cookzadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Welke prijs Billy Cookzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 11:57

Hallo,
Ivm overlijden haflinger gaan we (waarschijnlijk) ons 3 jaar oude Billy Cook reiningzadel verkopen. Hij past uitstekend op het brede type haflinger, is roodbruin met zwart en in goede staat. (mbv zo'n ruggegraat-meetding van Evelien van euroshop nagemeten), Ik weet niet meer hoeveel inches hij is, maar ik heb zelf een aardig achterwerk dat er toch prima in paste.
Gekocht bij Arthur in Vorstenosch.
Welke prijs kan ik ervoor vragen? We dachten aan 1000 euro.
bedankt voor evt. advies!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 12:25

Een vraagprijs kan je natuurlijk altijd maken wat je zelf wil. Ik heb gewoon een keer een taxatieraport laten maken bij Horseman Outfitter, zij vertellen dan wat een goede vraagprijs zou zijn voor dat zadel en je krijgt het ook zwart op wit mee. Op die manier heb je ook wat meer zekerheid en is het voor de kopers ook wel prettig.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 10:58

bij ons op stal heeft iemand zo'n zelfde soort zadel ook te koop aangeboden voor 1000 euro.... dus dat zal dan wel redelijk zijn......

DubbelFun

Berichten: 88659
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 13:24

Zonder een zadel gezien te hebben is het moeilijk schatten wat ie waard is Knipoog
En denk niet van 'een kennis van mij heeft er net zo één', want er zijn zoveel verschillende types BC's dat je niet vaak dezelfde zult tegenkomen hier.
Als er iemand Euro 1000 voor wil betalen prima Haha! anders zul je met de prijs moeten zakken.

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 13:52

Denk erover een foto te maken, kan ik die naar mensen mailen en kan aanbieden dat ze mogen passen, dus dat ik evt. langs kom, lijkt me wel handig.Zo kom je ook nog eens ergens (nu ik geen paard meer heb).