NRPS

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 21:49

Hoi,
wie heeft er een plaatje van de hengst Santo Amigo x, van het nrps. Het is een anglo arabier en dat is het enige dat ik van hem weet. Thanx



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 12:36

Sorrie Manon, maar hij zegt me niks, kan je helaas niet helpen! Hamsterdance-fan??????Ilo.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 20:18

Geinig plaatje he? Ik vond een gewone foto zo saai, dus heb ik deze van de hamsterdance gebruikt. O sorry, dit hoort niet echt bij de topic. Clown Party!! Clown Party!! Clown Party!! Clown Party!! Clown

buddy
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 22:34

kun je niet aan iets meer informatie komen? Party!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 10:58

Ik bedoel eigenlijk of iemand een kleuren foto van hem heeft. Ik heb wel een zwartwit foto, maar dat is niet echt duidelijk. Het is een goudvos van 1.67 hoog. Het is een geweldige springer en zijn dit is zijn afstammeling: Saint Erwan x Unicol'or x Florealys

Weet iemand iets meer over Santo Amigo zelf, of over die afstammelingen?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 11:05

Een foto heb ik niet, maar in het NRPS Hengstenboek 2001 staat vast wel wat informatie over hem. Ik heb dat boek, maar het zit nog in een verhuisdoos. Hopelijk komt het volgende week boven water, dan heb ik tijd om die dingen uit te pakken. Stuur me anders ff een PB, ik moet voor iemand anders ook nog info over hengsten opzoeken.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hooi, IASCrawler, maessie en 50 bezoekers