me tante herhaalt de 10 januari!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

me tante herhaalt de 10 januari!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 20:13

weet niet of jullie dat nog herrinneren maar vorig jaar had ik een topic geplaatst over me tante die een hersenbloeding had gehad!
ze kwam er weer slecht bovenop! moest veel woorden opnieuwd leren en ook de zinnen waren moeilijk voor haar! ze was tijdelijk verlamd
dat was 10 januari 2002, zelfs nu heeft ze nog wat last met praten en is ze soms in de war, voor mijn oom natuurlijk ook vreselijk! ze zouden net verhuizen enz
maar voor de kerst werd ze ziek! ze slikt veel medicijnen voor alles wat is gebeurd door de hersenbloeding!
ze werd steeds zieker en zieker, pillen slikte ze maar kwamen er regelrecht weer uit!
eergister is ze met amulance naar het Ziekenhuis gebracht! het ging zo vreselijk slecht! ze heeft de halve dag op een brancard moeten liggen in Haarlem geloof ik omdat er geen bed vrij was!
het blijkt dat een darmontsteking heeft! daar liep ze dus al 2 weken mee en geen enkele dokter heeft het gezien! het enige wat ze te horen kreeg was, oh je hebt een buikgriepje!
maar de 10 januari komt er weer aan! dus niet leuk voor haar. het gaat dan ook weer slechter omdat ze de medicijnen niet kan binnenhouden!
ze krijgt geneens antibiotica,ze moet maar uitzieken Verward
mijn ouders houden nu dagelijks contact!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 20:18

ach jee, dat klinkt niet zo best!
Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt hoor!
Veel sterkte gewenst aan jou en je familie

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 20:23

ojee, nou wens haar maar heel veel sterkte, en ook voor jouw.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 21:09

Wens haar maar heel erg sterkte, jij en je familie trouwens ook.

jalisco
Berichten: 83
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 18:38

Heel veel sterkte. Het is helemaal nie leuk om zoiets mee te moeten maken en al helemaal niet als het ook nog eens rond de zelfde tijd gebeurt als een eerder voorval. Sterkte er mee