Wat is jullie favoriete merk winterdeken.....??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Wat is jullie favoriete merk winterdeken.....??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-03 14:46

Hebben jullie ook een favo winterdeken? Ik wel voor Pepsi, hij heeft al een aantal winterdekens versleten en die gebruik ik dan voor nu op de wei.... maar sinds ik in november 2001 een winterdeken van ANKY heb gekocht ben ik daar zeer tevreden over!! *LOL*
Ik heb dat ding al vaak gewassen, maar blijft als nieuw, droogt snel en het voornaamste, ik vind dat ie perfect ligt op Pepsi.!! Ook blijft de deken altijd schoner dan de andere...(echt waar!!)
Als ik s'morgens op stal kom ligt de deken nooit scheef of hangen er singels los....ook zit hij als gegoten!!

Kortom voor mij en Pepsi de perfecte deken!!!!! Lovers


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:45

Ik zweer bij Rambo, alleen welke precies weet ik even niet Haha!
Die blauw met wit geruitte.

We hebben die deken nu al iets van 4/5 jaar. Hebben er nu een onderdeken onder omdat ie iets dun geworden is.
En verder blijft altijd goed zitten.

Ben er heel tevreden over....

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:49

Stephany schreef:
Hebben jullie ook een favo winterdeken? Ik wel voor Pepsi, hij heeft al een aantal winterdekens versleten en die gebruik ik dan voor nu op de wei.... maar sinds ik in november 2001 een winterdeken van ANKY heb gekocht ben ik daar zeer tevreden over!! *LOL*
Ik heb dat ding al vaak gewassen, maar blijft als nieuw, droogt snel en het voornaamste, ik vind dat ie perfect ligt op Pepsi.!! Ook blijft de deken altijd schoner dan de andere...(echt waar!!)
Als ik s'morgens op stal kom ligt de deken nooit scheef of hangen er singels los....ook zit hij als gegoten!!

Kortom voor mij en Pepsi de perfecte deken!!!!! Lovers


Ja dat mag ook wel voor die prijs zeg *LOL*

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:55

ik heb een rhino turnout en ben echt mega tevreden erover. ding ziet er niet meer uit, maarja mijn modderbonte geval zoals ze meestal is, blijft lekker droog en warm. hij is z'n prijs dubbel en dwars waard, ook over de hkm die ik er nu onder heb liggen ben ik erg tevreden die sluitingen zijn nog makkelijker dan bij de rhino, en hij past goed.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-03 18:10

Oke, dat is waar, je zou het mogen verwachten voor die prijs!!! Maar toch geldt dat zeker niet altijd, soms betaal je veel voor iets, is het gewoon snertspul...soms betaal je weinig en ben je er toch tevreden over. Lachen

Er zijn heus meer dure dekens, die toch niet echt aan de verwachtingen (prijs) voldoen..maar in het geval van deze ANKY deken vind ik de prijs het dubbel en dwars waard!!!!!! (en niet omdat ie duur is, maar gewoon omdat het de eerste deken van Pepsi is die echt perfect zit en goed schoon blijft!!)

Niets is zo lastig als een deken die niet goed zit/los gaat etc. etc. Knipoog

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:11

op mn werk stond ook een van de paarden onder een Anky deken, lag nooit verkeerd en ik vond m erg fijn Haha! Niet zo zwaar om op en af te doen, handige sluiting bij de borst en die bilriemdingen zijn ook van net wat zachter en elastischer spul gemaakt dan bij de meeste dekens. Ik vond m ideaal Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:13

die van Rambo en buccas echt ideaal maar die van harry's horse vind ik zeker voor die lage prijs niet verkeerd!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:20

Bucas vind ik super. Maar de weather beeta regendeken die ik heb voor mijn paardje heeft zich ook al goed bewezen.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:21

Mijn Wheather beeta en Treadstone dekens (niet zo heel bekend)

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:21

Ik heb de winterdeken van Harry's Horse. Dat ook een waterdichte. Ben er heel tevreden over. Ik heb die vorig jaar moeten kopen omdat dex de vorige alweer eens gemolt had. Ik heb de deken vorig jaar laten reinigen en kreeg een 'nieuwe' terug. Over de prijs/kwaliteitverhouding ben ik zeeeeeer te spreken (ff afkloppen, anders is ie morgen kapot)

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:23

Rambo, gewoon goede kwaliteit, lange levensduur. Lachen En die van Anky liggen ook perfect! Tja en Bucas ook super kwaliteit. Wel over het algemeen erge dure dekens, maar dan heb je ook wat!
Pagony vind daar heb ik het niet zo mee... Overigens is bijna alles van Pagony gewoon languit flut, vind ik persoonlijk..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:24

Ik heb ook Rambo dekens en een Anky deken, en over beide merken ben ik zeer te spreken. Het is wel duur bij aanschaf, maar je merkt echt verschil in de kwaliteit!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:40

Ik heb een antieke waterdichte WeatherBeeta, superding!!
Verder hebben we een paar HH dekens, ook mooi spul.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:42

Horseware! (Rambo)

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 19:17

Ik ook Rambo (en alle andere namen die erbij horen Haha! )
Het zijn gewoon goede dekens die lang meegaan en van hoge kwaliteit.
En hetzelfde wat iedereen eigenlijk hierboven zegt over de Rambo deken.

Siësti van de Rythpluim

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 19:18

Bucas!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 19:37

Mijn favo deken is absoluut een Rambo! Lovers
Maar ik kan voor zomer/voorjaar/najaar ook prima uit de voeten met een harry's horse(hele goede prijs/kwaliteit verhouding). OP dit moment staat hij onder een pagony, want hij heeft het met de Rambo te warm(echt bikkel, hij is geschoren en staat op een buitenstal, maar een 400 grams dek is echt niet nodig...*LOL* ). Over die pagony ben ik minder tevreden...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 19:58

Nimber schreef:
die van Rambo en buccas echt ideaal maar die van harry's horse vind ik zeker voor die lage prijs niet verkeerd!


helemaal mee eens! daarbij komen dominick en wheater breta (als je het zo schrijft)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 20:15

BUCAS

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 20:23

ik heb nu weather beatha en S&K of zo iets, das wel handig voor op stal maar voor buiten eigenlijk niet, want het wordt snel nat en is niet zo dik.
Voor buiten denk ik New-Zeeland (of hoe je het ook schrijft Knipoog )

hiske

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 20:31

ligt aan het paard. Bij de pony die ik nu heb ligt een harry´s horse het fijnst, maar bij mijn vorige paard zaten die juist voor geen meter. Ik had toen kieffer en br meestal

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 22:50

Eskadron voor mij. Ik heb nu de Milennium lijn, ik heb mijn deken al twee jaar, een paar keer gewassen en het blijft nog mooi. Nu ga ik de nieuwe van Eskadron halen (geruite). Supermooi die set, Tica helemaal in ruitjes!

Galactica Wadim X Gemini

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 22:53

ik ben wel heel snel tevreden: pagony, en s & k ook wel

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 23:09

bucas en eskadron. Stevig, zo goed als scheurvast en waterdicht. Ideaal!!!!!!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 10:58

ik heb die van mij bij langeraap gekocht. er staat langeraap op maar volges mij is het een harry's horse en hebben ze er gewoon hun naam over geplakt.
ben er heel tevreden over. schuift niet en de singels zijn nog nooit losgegaan. ze heeft hem 24 uur op en is er 1 keer mee door de prikkeldraad gelopen maar er zit geen scheurtje in.

niet zo duidelijk zo van de voorkant maar dit is hem:

Afbeelding


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0 en 95 bezoekers