Rust zacht Easy-Boy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Rust zacht Easy-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 14:57

Gisteravond ben je dan toch vertrokken. Ik hoop dat je op een fijne wei bent gekomen met heel veel paarden met wie je lekker kan stoeien en leuke merries waar je achter aan kan rennen. Ik heb heel veel voor je geduimd en met mij nog een heleboel mensen. Maar helaas.
Ik vond je echt een super grappige en stoere pony.
Je bazinnetje Stephanie hield heel erg veel van je en heeft alles geprobeerd maar dit was de enige keuze


Afbeelding

Easy-Boy was dus toch niet meer op te knappen en gisteravond is hij daarom ingeslapen. Hij was de pony van een goede stalvriendin en een stoeimaatje van Pablo. Die arme Stephanie is haar pony nu dus kwijt. Vanaf het begin dat ik hier sta heb ik een zwak voor hem gehad. dat heb je soms met bepaalde paarden en ik had dat met Boy. Af en toe kon hij ook overdrijven zoals die keer dat hij me kus gaf en meteen mijn bril in mijn neus duwde en vervolgens van mijn gezicht duwde Haha!
Hij was echt super stoer en vond zichzelf ook echt de macho man. Hij heeft de eerste avond op de Uithof ook nog een dierenarts meegesleurd ook al was hij toen al heel ziek.
Weer een paard die veel te jong is moeten inslapen (hij was dacht ik 7 of 8).

[MD] Harde bal in maag
[PP] Als een paard ziek is -machteloos gevoel-
[VMR] Nog iemand naar de Uithof? Geef Easy-Boy een knuf!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-01-03 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:00

Het zit niet mee met de paarden de laatste tijd! Sterkte voor Stephanie, Pablo en jou.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:08

Sterkte Katrien, ook voor Stephanie! Ik kan het me goed voorstellen, ik weet nog heel goed van Passe Partout van Anouk. Verdrietig

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:17

Achozzie, het arme beestje..

Wat oneerlijk is het.. Verdrietig

Sterkte voor jou en zijn baasje, het lijkt me heel erg om op deze manier je maatje te verliezen..

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:56

Het gaat echt niet goed met de boktpaardjes. Heel veel strekt voor Stefanie en ook voor jou. Soms is de beste oplossing zo ontzettend hard.

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 16:29

jeetje verschrikkelijk.....
heeeel veel sterkte ermee!!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 16:52

Gatver, wat is dat toch met al die zieke paarden. Ik kan me goed voorstellen, hoor, dat je er kapot van bent. Je leeft toch al extra mee als het paardje letterlijk zo dicht bij je staat, en Boy stond jou figuurlijk ook nog eens heel na. Begreep ik tenminste uit de andere topics.

Heel veel sterkte voor jou en Stephanie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:48

Gwen schreef:
Gatver, wat is dat toch met al die zieke paarden. Ik kan me goed voorstellen, hoor, dat je er kapot van bent.


Ik leef vooral erg mee met Stephanie. het is vreselijk rot om zo je pony kwijt te raken (altijd kl*te natuurlijk).
Eigenlijk stond ik er niet raar meer van te kijken dat hij is ingeslapen. Met zo'n bal in zijn maag zou hij toch niet fijn kunnen leven denk ik en ze hadden al van alles geprobeerd. Maar het deed me wel even wat toen ik het hoorde. Zo zielig, die gekke Boy is dood, dat is zo'n raar idee. Ik vind het heel erg jammer dat hij niet meer geholpen kon worden maar ik weet dat iedereen wel heel erg zijn best heeft gedaan. Maar vergeten zal ik hem nooit. Ook al is het niet mijn eigen pony, toen ik thuis kwam en binnen was werden mijn ogen toch erg nat.

Ik heb Stephanie nog niet gezien (die zie ik normaal ook alleen maar op de manege) maar die zal er wel helemaal stuk van zijn. Ze heeft al veel pech met hem gehad en het leek juist beter te gaan en dan krijgt hij zoiets.

Ik vraag me af of ze nog sectie hebben verricht om te kijken wat het nu precies was wat in de maag zat. Dat vraag ik me toch wel heel erg af.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-01-03 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:04

Ik hoorde vanochtend van Henk dat Easy Boy is ingeslapen, ik moet zeggen dat iedereen op de praktijk er wel een beetje stil van is. Er is toch van alle kanten flink geknokt voor dit paardje.
Zover ik weet is er (nog) geen sectie verricht, ik weet ook niet of dit wel of niet zal gebeuren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel benieuwd ben wat zo'n bal in de maag kan veroorzaken.
Heel veel sterkte, vooral voor Stephanie natuurlijk.

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 22:17

Heel veel sterkte....

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 12:47

Heel veel sterkte voor jullie allebei.

Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 23:14

Ik kan alleen maar hetzelfde zeggen als bovenstaande bokkers al hebben gedaan. Sterkte

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:05

Weer een veel te jong paard overleden het lijkt wel schering en inslag de laatste tijd! En als ik zoiets lees denk ik ook altijd weer aan Ips.

Veel sterkte