Weer te laat ...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Weer te laat ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-03 10:32

Het gebeurt me nog wel eens, zeker in de winter als het koud en donker is. Gisteren had ik me 'lichtelijk' verslapen (2 uur) en vandaag was ik (mede door file) een minuut of 10 te laat.

Naast het gebruikelijke "Goedemiddag!" krijg ik nu ook van mijn baas te horen "Je bent dit jaar nog niet op tijd geweest!" (Wat niet waar is, want ik was 1 van de 3 dagen te vroeg Schijnheilig maar ja, toen was hij vrij) en "Als dit zo door gaat schop ik je er 1 februari uit!" (Ik stop hier 31 januari Lachen ).

Hebben jullie ook altijd zo'n moeite je warme bedje uit te komen en zijn er hier nog meer mensen die steevast te laat op het werk of op school komen?

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.


horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 10:34

Ehm... ik had vandaag een blonde actie. Was er heilig van overtuigd dat ik om 9 uur moest beginnen. Dat bleek dus 10 uur te zijn *bloos*
Gelukkig heeft school puters met internet verbinding staan Tong uitsteken

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 10:36

Om 05.45 gaat mijn wekker (vrijwillig! want ik hoef pas om 07.20 de deur uit...) en meestal stal ik dan om 05.40 naast mijn bedje Haha! (nee...geen typfout Knipoog ) Kortom...ik heb daar niet zo'n last van...

arabiangirl

Berichten: 62
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: zuid limburg(NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 10:48

ik wel!!! kom slecht m`n bed uit en vaak te laat op school!!!! maar juist in het weekeind word ik te vroeg wakker!!

Lachen I love horses 4ever Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 10:51

Te laat komen doe ik niet maar kom niet makkelijk uit mn bed s morgens. Met het gevolg dat ik me s morgens onwijs moet haasten Haha! Maar gelukkig ben ik altijd nog op tijd op t station voor mn trein naar school Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-03 10:52

vikki schreef:
Om 05.45 gaat mijn wekker (vrijwillig! want ik hoef pas om 07.20 de deur uit...) en meestal stal ik dan om 05.40 naast mijn bedje Haha! (nee...geen typfout Knipoog ) Kortom...ik heb daar niet zo'n last van...

In de zomer wil ik ook wel eens vroeger opstaan (wat me er overigens niet van weerhoud om te laat te komen), maar nu lukt me dat echt niet. Ik zet mijn wekker om 7 uur en sla hem dan een stuk of 5 keer uit ... waarna ik me plotseling vreselijk moet haasten.

Ik zit nu op het werk nog steeds te wachten tot ik wakker wordt Gaaaap

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

monty
Berichten: 85
Geregistreerd: 04-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:10

Ik ben nog geen dag op tijd geweest voor college of practicum....Oeps.
Het is toch altijd weer een ritme vinden zo na de feestdagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:19

Dat van die wekker uitslaan komt me bekend voor hoor, dat doe ik ook. Een heleboel collega's hebben flexibele werktijden en ik dus ook, alhoewel mijn tijden nog wel een verrassingsfactor hebben Haha!. Het is ook nog eens zo dat ik vaak nog aan het werk ben als de flexibelen allang weer vertrokken zijn zodra de zoemer is gegaan.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:19

Maxx"]
[ Ik zet mijn wekker om 7 uur en sla hem dan een stuk of 5 keer uit ... waarna ik me plotseling vreselijk moet haasten.
[/quote]
Ooooeeehhhh!
Herkenbaaaar! Bloos

Ik begin altijd om 6 uur,
dan heb ik al ingebouwd dat ik hem 2 keer kan uitslaan, dat zijn dus 10 minuten.
Dan heb ik tijd zat om lekker wakker te worden en te ontbijten met thee.
Maar ik sla hem altijd nog minstens 3 keer uit, en iedere keer moet daar wat tegen over staan.
[quote="Sjuimpje"]
Nog 1 keertje, dan maar niet wakker op werk verschijnen
[/quote]

5 minuten later:
[quote="Sjuimpje"]
Nog een keertje, neem wel geen ontbijt en alleen een bak thee
[/quote]

5 minuten later:
[quote="Sjuimpje"]
Ach, dan neem ik op de zaak wel thee
[/quote]

5 minuten later:
[quote="Sjuimpje schreef:
Uehmmm, kan mij het schelen, ik ga vandaag make-up-loos


En zo kan ik nog wel even doorgaan...
Uiteindelijk sta ik pas om half zeven op, want dan ben ik bij het hoofdstukje tanden poetsen en dat kan ik dus moeilijk laten vallen *LOL*
Ik moet me dan kapot haasten om nog 3 voor 7 op mijn werk te verschijnen.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:29

Ik zet de wekker regelmatig uit i.p.v op "snooze" Ook niet tactisch Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:31

Romkabouter schreef:
Ik zet de wekker regelmatig uit i.p.v op "snooze" Ook niet tactisch Haha!

Ja, dat doe ik wel eens als ik per ongeluk droom dat het zaterdag is Haha!.

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:32

O ja ikkom ook altijd te laat, en hier zijken ze zo enorm erg.
Maar vorige keer was ik op tijd en had iedereen zich verslapen waardoor ik 40 minuten voor de deur in de kou moest wachten

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 12:00

Ja, regelmatig! Mijn bedje is zo warm 's ochtends en de wereld erbuiten zo koud en donker. Ik blijf het opstaan maar uitstellen, nog vijf minuutjes, nog 1 minuutje. Dan ontbijt ik wel in de trein, dan was ik mijn haar vanavond wel, dan fiets ik wel wat harder naar het station, etc. En dan liggen er ook nog twee katten naast me die vroeg opstaan niet zo noodzakelijk vinden. Blijf nog maar lekker even liggen baasje, wij vinden het wel knus hier. Ik ren dus veel te vaak te laat de deur uit. En dan heb ik ook nog te maken met die fantastische NS die precies lijken te weten wanneer ik te laat ben en daar dan hun schema op aanpassen (= flinke vertraging of de trein komt helemaal niet, zoals vanmorgen) Boos!. Gelukkig is mijn baas niet zo moeilijk, ik krijg alleen soms een opmerking. Ik blijf overigens 's avonds wel langer zitten als ik 's ochtends te laat ben. Dus uiteindelijk heb ik alleen mezelf ermee.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 12:01

Ik kan ook absoluut niet opstaan 's ochtends en moet ook zeker geen mensen om me heen hebben die wakker doen en veel geluid maken. Gelukkig geef ik 's avonds veel les en vaak tot heel erg laat dus gaat mijn wekker zelden voor negen. Dromen Heerlijk! Maar ik ben nu mijn bedrijf aan het opdoeken en zal dan tijdelijk werk moeten nemen voor ik op reis ga dus ik vrees het ergste...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 12:49

mij idem. Opstaan is altijd weer een strijd, en nu het zo koud is, is het er bepaald niet gemakkelijker op geworden.............. Die baas van jou moet trouwens niet zo zeiken. Ik zou daar niet tegen kunnen hoor.

De hond is de betere mens

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 13:00

Als de wekker gaat moet ik er meteen uitkomen. Dan gaat het wel. Maar als ik nog even blijf liggen dan is het einde zoek.
Te laat ben ik vrijwel nooit, omdat ik een veilige marge heb ingebouwd. Normaal gesproken kan ik 's ochtends nog een half uurtje bokken voordat ik de deur uit moet!
Maar idd, ook ik heb er in de winter meer moeite mee dan in de zomer.

* To Belg, or not to Belg *

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 13:26

Elke ochtend is het weer een ramp. Wekkers hoor ik meestal niet en dus belt mijn partner mij op in de trein met zijn mobieltje. Uiteindelijk kom ik er dan altijd net iets te laat uit en maak ik mijn dochters steevast wakker met "schiet op, anders komen we te laat".
De jongste is al net zo'n ramp als ik zelf ben en die til ik half slapend uit haar bed en plof haar dan op de bank met een stapeltje kleren in de hoop dat ze die aantrekt terwijl ik brood klaarmaak.

En als we dan uiteindelijk nog op tijd dreigen te komen gebeurt er altijd wel iets waardoor we toch weer te laat de deur uitgaan. Maar meestal redden we het net gelukkig.

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 14:13

Haha, ben dus ook zo'n persoon die echt niet op tijd kan komen Bloos, hoelaat ik ook moet beginnen, het is altijd weer een race tegen de klok!

Gelukkig voor mij heb ik nu een werkgever met flexibele werktijden Haha!! Tussen half 8 en 9 uur moet ik in principe beginnen, maar begin ik om half 10 betekend dat gewoon dat het die dag wat later is als ik naar huis ga (of het een andere dag weer rechttrek Schijnheilig ). Als de 40 uren per week maar gehaald worden!

Voor mij geen gestress meer 's ochtends dus , mijn wekker gaat om 07.05 en ik heb alle tijd om me nog eens lekker om te draaien.. en nog eens.. en nog eens Tong uitsteken!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 14:42

Ik heb de perfecte oplossing!
Ik begin gewoon nooit voor half een Haha!
Eerst begon ik pas om halfzes 's middags maar dat is al gauw veranderd in halfvijf. Nou ja aangezien ik zo laat thuis kwam dat ik 's ochtends tot twaalf uur sliep heb ik dat maar weer aangepast naar half vier.
Tegenwoordig zijn ze niet meer zo flexibel helaas dus half een is het nu.

Maar ik heb sowieso een hekel aan te laat komen!
Als ik moet werken ben ik doorgaans een half uur te vroeg, even bijkletsen met collega's rustig mijn mail lezen nog wat koffie halen.
Want te laat beginnen is bij ons echt notdone!!
Daar zijn al heel wat mensen om ontslagen de laatste tijd.
Denk dat Dimple wel weet wie ik bedoel!
Je moet bij ons echt op tijd ingelogd staan en ook niet te vroeg uitloggen want het wordt allemaal geregistreerd.
Als er mensen teveel zijn dan wordt je er echt op gepakt en terecht natuurlijk!

Misschien moet ik ook maar eens een baan gaan nemen waar het moment dat je binnenkomt ook de tijd is dat je begonnen bent!
Dan maak ik dagen van minimaal negen uur momenteel alleen jammer dat ik er maar 8 betaald krijg.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:20

neuh hoor, ik sta altijd op tijd op, maar dat is omdat me ouders me wakker maken

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:36

Ja, komt bekend voor *LOL*.
Ik kan ik de winter nooit uit bed komen, in de zomer wel.
Maar ik heb een half uur de tijd alles te doen, voor ik op ded fiets moet zitten en naar school moet,.
En dan om half 8 op de fiets zitten en onderweg nog een beetje wakker worden Haha!.
Maar men ouders maken me ook wakker dus, ik ben nog niet verslapen, al 2 jaar niet meer.
Maar terwijl ik op de basisschool weleens de wekker van mijn ouders saboteerde, om lekker uit te kunnen slapen.
Maar dat deed ik maar iets van 1 keer per jaar.

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:44

Ik heb er ook last van en soms wil ik nog wel eens door de wekker heen slapen Haha! ik heb het meestal dat k nooit uit m'n bed te slaan ben en wil ik gerust in de vakantie tot smiddags in mn bed blijven, komt ook nog wel eens voor dat ik te laat bij rooslover ben Knipoog

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:54

Ik ben echt altijd te laat en ik vind het niet leuk
ik ben op school altijd te laat, op m'n werk, als ik met iemand afspreek en ga zo maar door
de mensen die mij dus ook echt kenne spreken altijd een half uur te vroeg af zonder het mij te zeggen want anders staan ze weer te wachten
ookal doe ik nog zo m'n best om optijd te komen dan ben ik nog te laat
zelfs met m'n tentamens van school ben ik vaak te laat.
en als ik geen vertraging heb dan heeft de metro wel weer vertraging en dan ben ik nog te laat Frusty
iemand een idee hoe ik hier vanaf kan komen?

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 19:27

Sta een uur eerder op Verward versnel alles van stand 2 naar stand 5 en ga minstens een kwartier eerder weg.. dan moet het toch wel lukken..?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 19:30

Ik heb wel veel moeite om mijn nest uit te komen, maar meestal ben ik wel op tijd op school. Vanmorgen ook weer laat mn nest uit en toch nog gelopen omdat ik het nog makkelijk redde, anders had ik wel de fiets genomen. Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Snow_White, Amazonbot, Camino_S, douschka, GrapeshotBot, hel1, journee, Joyce_R, Lau07, lillylover, MarleenM, monsterina, roosjenat, Selina, Sourire, ttranch, xRoossie95, xSagan en 196 bezoekers