tennis toernooi organiseren

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

tennis toernooi organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-03 22:25

wij moeten voor een school een tennis toernooi gaan organiseren, tenminste uitwerken (compleet met banenhuur en sponsors) maar hoeven het niet uit te voeren, wie kan me helpen met informatie en zo? of wie heeft er ervaring?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 22:39

Haha! Tennis toernooi... hmmm je wil een compleet terrein afhuren zeker? Wil je binnen of buiten? Bij ons konden wij binnen altijd banen huren voor 25 GULDEN het uur. Buiten is dat volgens mij 12,50 GULDEN per uur. Maar het hele terrein afhuren weet ik niet... we hadden 6 binnenbanen en 12 buitenbanen.


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 22:53

Hmm, m'n zusje en moeder hebben daar redelijk wat mee gedaan.
IIRC heeft de KNLTB wat leuke info over het organiseren van toernooien e.d. Even bellen/mailen/faxen dus Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 14:44

hehehehe auk, ik zal je wel helpen, ik heb NL 6 jaar tennis gespeeld Lachen maar ja.

je moet dus een stuk of 6 banen hebben maakt niet uit of het binnen of buiten is. het is aangeraden om een bar in de buurt van de banen te hebben. Banen zal je zeker kunnen krijgen door te bellen, email, fax, gewone post, etc. Haha!

Dan moet je alle spelers op een rijtje zetten en ze in groepen van 2 zetten. Jongens en meisjes *duh* en dan moet je iedereen een tegenstander geven.

Dan aan het begin van de dag. Je laat iedereen een uurtje voor dat het toernooi begint komen zodat ze kunnen inschrijven dat je weet wie er wel en niet is, (een uur omdat er wel een paar mensen laat zullen zijn) Dan vul je alle banen, BV, je laat 6 meisjes op 3 banen (2 per baan *duh*) en 6 jongens op de andere 3 (weer 2 per baan Tong uitsteken ) dan als het spel over is, zeg je dat de spelers naar jouw toe moeten komen en zeggen dat ze klaar zijn met de baan. Dan stuur je weer het volgende paar op de baan en zo ga je door totdat je iedereen heb gehad.

snapie? nou ik denk dat ik het goed genoeg heb uitgelegd Haha! dus PB me maar als je meer nodig heb Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-03 19:45

ok nou bedankt in ieder geval voor deze info, heeft iemand misschien nog een handige link van een internet pagina? als je zoekt bij google komt er niet zo heel veel soeps uit

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 21:45

Je hebt ook geen soep nodig kijk eens bij startpagina en dan zoeken met alle zoekpagina's.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Arlette1991, dierenfan, Gianti, haffiefreak, lenaa_tje, Lestria, meniekske, Miesemuisje, Nanu, Nathalie18x, supertammy, Unit, Wescha, XxLMMxX en 48 bezoekers