Phoebe mennen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 21:41

Gisteren heeft Bob met Phoebe gemend. Ze hadden al een tijdje geoefend tussen twee lijnen en dat leek ze al te kennen.
Gisteren voor het eerst de les in (bij mijn nieuwe stal elke maandag menles!). Ik weet niet wie er meer voorpret had, maar ik denk Bob (Phoebe wist nog van niets...grijnz). Party!!
Hij helemaal blij naar stal, helaas moesten de jongens vroeg naar bed, dus kon niet kijken. Maar hij heeft echt megalol gehad. Phoebe snapte het eerst niet zo goed, maar na een kwartiertje hadden ze samen echt lol! Party!!
De instructrice had wel instructie gegeven, maar Bob had vooral met Phoebe rondgescheurd.
Hij vond het zo lachen, wilde vandaag meteen weer! Party!!
Sprak vandaag de staleigenaar, die vond het zo leuk dat Bob het zo leuk vond. Ik zei dat het karretje wel gesmeerd moest worden: PIEPEN!!!!. Zegt ie:" Ja, inderdaad, maar we hoorden Bob erbovenuit lachen!" *LOL* *LOL* *LOL*
Het kleinde dragonder is ook weer beter te spreken, we mogen haar alweer brood geven in de wei..hahahaha!!! Party!!

Groetjes Suzanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 21:50

Wat leuk, ik wist helemaal neit dat Phoebe ook in het tuig kon. Dit is trouwens wel een heel goede manier om haar lekker aan het werk te houden want van het mennen krijgen paarden een lekker sterke achterhand!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 22:01

haha leuk man!ja maar mennen is ook echt heel leuk!!!gauw fotootjes maken suzanne,en dan hier neerzetten,kijken of phoebe en tinkie op elkaar lijken in het tuig!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 22:03

Hahahaha Jip, dat wisten zij tot gisteren ook niet....leuk hoor dat Bob zo'n plezier heeft, alleen misschien wil hij helemaal wel niet weg in Oktober....hoeft hij ook geen hond van 750 piek te kopen hahahaha.

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 22:14

Hey,
Wat ontzettend leuk! Ik zie het al helemaal voor me! Wel snel foto's maken he?! Kunnen we allemaal meegenieten!
Groetjes Danielle

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 22:27

Misschien maandag...want dan ga ik absoluut kijken!

Sanderijn, NU lijken ze niet op elkaar, weet ik zeker....Phoebe lijkt nl wel hoogdrachtig, zooooo'n grasbuikie!!! Party!! Party!!
Baggervet is die kleine, dus dat mennen is idd wel goed voor haar. Misschien dat ze over een week of 3 weer wat op Tink lijkt?!?! *LOL* *LOL*
Madam accepteert ons weer in de wei trouwens. Met haast koninklijke hoogdravendheid accepteert ze een boterhammetje. Uitbundig hinneken doet ze nog niet (deed ze dus weLl), denk dat ze toch nog wat meer aandacht wil voordat ze dat weer doet...hihi *LOL* *LOL* *LOL*

Dit was de eerste keer aangespannen Jippie! Tussen de lijnen leek het of ze het al kende, maar dat was waarschijnlijk niet zo, want voor de kar was ze nogal verbaasd Verward
Maar ze vond het prachtig hoor: met knieactie en al door het weiland crossen. Normaal zijn die lessen in de binnenbak (30/60), maar nu dus in een van de weilanden!!!

Groetjes Suzanne Party!! Party!! Party!! Party!!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 22:47

haha vet!!! Jammer dat je niet meer op pampus staat want dan had ik het kunnen zien !!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 23:02

Ha, nog een mede-men-fan!
Ben benieuwd naar een fotootje.

Ineke2

Berichten: 33106
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 09:57

Gaaf!!! Ben benieuwd hoor naar de foto's!!
Nu hebben jullie tenminste wel weer iets om haar bezig te houden, hopelijk word ze daar weer wat vrolijker van! Party!!

Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 19:32

Ik men ook met het paard van mijn moeder, en dat is ook vet leuk!Maar soms ben ik wel wat bang, want dat paard luck is wel heel erg sterk, en als ik en me vader dan een buitenrit voor de menkar maakten, dan ging hij er wel 's vandoor, en dan doet ie zo idioot, dat ik als ik hem weer terug heb, zo in de deuk lig, dat ik dan bijna van de kar af val!!!! *LOL* Haha! Lachen Knipoog Cool