AU!!!!! enkel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 23:13

Ik zit nu met een opgezwollen enkel achter de computer, met een icepack er op.
Gister heb ik als "begeleiding" meegelopen met de speurtocht van het ponykamp wat nu bij ons op de manege wordt gehouden. Tijden shet lopen had ik een wondje/of insectenbeet op mijn enkel gekregen. Ik had het wel gezien maar er geen last van. Maar vanmiddag vanaf een uur of 4 begon mijn enkel zeer te doen. Voordat ik naar de manege ging heb ik nog gekeken en het leek een heel klein beetje dik. Tijdens het rijden (Pablo heeft 1 echte hoestbui gehad, SNIK) begon het meer pijn te doen. Ik kon mijn laarzen ook niet aan want deed zeer als ik er aan kwam. Ik heb gewoon doorgereden/gestapt, het deed wel flink zeer maar ik ben zo blij dat ik weer op Pablo mag dat ik dat voor lief nam. Na het verzorgen ben ik eerst eens op het terras gaan zitten met een colaatje. En weer gekeken, mijn enkel was inmiddels niet meer te zien, zo dik was het. Op stal zeiden ze dat ik de huisarts maar moest bellen want er zijn heel veel teken hier en dat is link. Ik ben dus naar huis gefietst en de huisarts gebeld, ik kon meteen komen. Dus met Maurice met de auto er naar toe. Het was niet van een teek gelukkig maar wel flink onstoken, er kwam ook wat pus uit. Ik heb er nu een gaasje met betadine op en moet het flink koelen, als het morgen nog zo dik is moet ik weer naar de huisarts voor een anti-biotica kuur. Het doet echt heel erg pijn, kan bijna niet op de voet staan en als ik het maar iets beweeg doet het echt heel zeer. Ik heb maar een pijnstiller genomen maar ik kan echt nog niet slapen met zo'n zere voet.
Ik zou juist morgenochtend met Iris(je) naar een opheffings uitverkoop van een ruitersportzaak in Maastricht gaan. Ik heb haar maar afgebeld voor morgen want vanaf het station is het nog 15 minuten lopen naar die ruitersportzaak en dat gaat nu echt niet. En ik had juist zo'n zin om daar te gaan snuffelen Frusty

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 23:33

Balen! En dat van zo'n 'simpele' steek... Ik kan zelf nogal heftig reageren op muggen of dazen, vooral als ze in m'n enkels steken, dus ik weet maar al te goed hoe het voelt. Sterkte met je pootje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 23:41

Het is echt stom, ik wordt zo vaak gestoken. Vanavond zat er nog een brutaal exemplaar door mijn sok heen te prikken. Die is nu in de "prikkende beestjes"-hemel Extreme duivel . Daar krijg ik een plakaat van en dat kriebelt vreselijk maar dat ontsteekt niet.
Ik vraag me dus echt af wat voor beest mijn enkel als lekker hapje zag. Het zou ook zomaar een wondje kunnen zijn maar ik weet van niks en het zit ook nog aan de binnenkant van mijn been. Ik ben het nu al meer dan een uur aan het koelen maar het wil niet dunner worden.

_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Als je staart zoek is, heb je het volste recht om te Tobben"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-07-03 23:42 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 23:43

Aha, een plakkaat. Een allergische reactie dus. Gebruik jij ook anti-histamine, Zyrtec of Terfenadine ofzo? Ik had eerst het laatste, maar die mag eigenlijk niet meer voorgeschreven worden. Zyrtec helpt bij mij helaas niet zo goed als die andere.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 23:49

Nee, ik gebruik niks eigenlijk. Volgens mijn oude huisarts was allergie maar onzin...ik nies dus ook gewoon omdat ik een nieserig persoon ben. Die plakaten vind ik niet zo erg, het jeukt wel erg maar ik weet waar het van komt en regelmatig antie-jeukspul er ophelpt best. Maar ik weet dus niet waarom mijnn enkel zo dik is. Het is ook geen plakaat, het is gewoon opgezwollen. Doordat het onstoken is dus maar waarom het onstoken is Verward

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 09:08

zoo zeker balen! Maar ik begrijp iig nog steeds niet hoe het zo dik had kunnen worden. Ja, de dokter zei toch ontstoken? Hmm, het zal wel!

xxx soraya