Wat voor ondergoed dragen jullie met rijden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-01 01:20

Ik heb namelijk 't probleem dat ik snel m'n bips doorrijd. Met een gewone slip rij ik m'n kont door, precies op die elastieke randjes zeg maar. En met een string rij ik m'n kruis door. En met een boxer rij ik de lijn net onder m'n kont door.

Het is niet zo dat wanneer ik rij, dat automatisch m'n onderste is doorgereden hoor, maar waneer ik lang rij krijg ik toch wel wat irritatie. En aangezien we een bokt-weekend in aanzicht hebben, wil ik daar geen kreupel onderstel aan overhouden.

Nou zei Pris al een soort wielrenbroekje, maar gaat dat dan weer niet irriteren op je bovenbenen?

Sorry, ik weet 't ik ben een zeikerd. Maar ik heb hier toch graag wat tips in.

Thanx alvast.

Pling Knuf Mayo Pling


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 01:56

tja ik heb er geen last van. maar ik heb wel een gelpad voor op het zadel. Die zal ik in ieder geval meenemen. Kan iemand die lenen eventueel.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 08:41

van die elastieke randjes heb ikook last met rijden, ik heb altijd een string aan

"Some memories are best forgotten"

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 09:49

Ik rij altijd met een string. Een hele fijne maar wel keiduur 29.00. Ik heb nooit last van doorrijden sinds ik deze gebruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 10:54

Ik heb ook altijd om de dag een string aan en op de nadere dagen een hele grote katoenen onderbroek zonder frajes en rare randjes (Sloggi, wibra :Chique, Hema).

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 11:04

Naja, ik kan je kamfer spiritus aanraden. Schijnt te helpen. zelf heb ik nergens last van, met string rijd ik sneller mijn gat door. Heel pijnlijk, maar wel te doen op zich... Dus die doe ik alleen aan met dress, hoef ik er niet zo lang op. in het bos heb ik eigenlijk altijd een gewone slip aan zeg maar. Verder heb je nog heel veel smeermiddelen voor op je reet als je doorrijdt. Mijn vader zweert bij kamferspiritus, word je huidje harder van schijnt...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 12:27

Ik rij mezelf ook altijd door waar die elastieken randjes zitten, vooral met 2 paarden rijden per dag.
Ik heb de hoop al opgegeven dat ik daar ooit vanaf kom, ik rij gewoon maar door. Ik smeer er wel van alles op, maar niets helpt.

Dat wordt dus nog afzien op het Boktweekend!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 13:34

Dat wordt heel erg lachen met Mayo ??

Ze heeft in geen tijden meer lang in het zadel gezeten en dan een flinke buitenrit maken Lachen. Ik zou maar even gaan oefenen van te voren. MMMhhh die komt de volgende dag haar bed niet meer uit Coolhi hihihihi.

Jammer dat ik niet meega ik wil dit wel graag zien.

Ik rij trouwens alleen in mijn dressuurzadel door. Ik rij met een gewone onderbroek ik heb ook van alles geprobeerd een goede wielrennerbroek moet ik nog eens proberen. Wat ik er nu opsmeer is gewone Vitamine E creme van de drogist dan geneest het sneller.

Succes Pris

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 13:51

Ik heb geen string vind ik met rijden echt heeeeel erg irri zitten heb een witte rijbroek met een lerenkont dus je ziet niet wat voor'n onderbroek ik aan heb gelukkig maar met rijden dus alles zonder kantjes en het moet strak zitten want anders irriteer ik me dus echt overal aan..

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 13:56

Wat ook helpt: een superzacht endurance zadel... MMMM voor je billetjes.. Een soort zwitsal. Vollie's zadel is echt IDEAAL. Moet ik niet te vaak mijn kontje mee verwennen, anders overleef ik Joop's zadel niet..

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 14:09

Goed passend! Zodra het een oudere is die wat lubbert, heb ik direct een opengeschuurd naadje! Heeeel vervelend. Ook heb ik daar welles last van met een bepaals materiaal dat niet ademt ofzo..
Eigelijk best wel raar, ik heb jaren gewoon gereden, soms wel 6 uren op een dag en nooit ergens last van gehad. En toen ik minder ging rijden had ik ineens een geirriteerde bips!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 14:19

Ik heb ooit gehoord van iemand die zo'n lijnbroek aandeed. Die is namelijk iets dikker en zonder naden. Blijkbaar heb je dan een soort van gelpad aan ofzo.

Ik weet het dus niet maar het klinkt logisch, nietwaar?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 15:52

Ondergoed zonder naadjes en kantjes inderdaad.
EN: stil in je zadel zitten!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-01 15:59

Hmm, ik denk dat ik dat naadloze ondergoed maar 'ns ga proberen. En inderdaad voor 't bokt-weekend ff goed oefenen. Anders ligt EN m'n bips open EN donder ik na een half uur van stijfheid van m'n knol, dus dat kunnen we niet hebben. *grin*

Ik heb ook zinkzalf van natusan, dat helpt ook wel iets. En ik mag van Pris een zadelbontje lenen voor 't bokt-weekend, dus hopelijk helpt dat ook om mijn bipsie te sparen.

Als iemand nog verdere nuttige tips heeft, dan hoor ik ze graag.

Pling Knuf Mayo Pling

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 16:06

Voor degene die meegaat. Mocht Mayo van haar knollie vallen wel een FOTO maken hoor.

Dat moment wil ik niet missen.

Gr Pris

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-01 16:16

Citaat:
Op 2001-03-06 15:06, schreef Prisca:
Voor degene die meegaat. Mocht Mayo van haar knollie vallen wel een FOTO maken hoor.

Dat moment wil ik niet missen.

Gr Pris


Hahaha! Nou als 't goed is doe ik dat dus niet. Maar als ik a.s. donderdag ga rijden zou 't wel 'ns voor kunnen komen, hoop van niet. Maar dan kan je ooggetuige zijn. Ben wel blij als 't alleen donderdag zou gebeuren, dan ben jij ooggetuige en niet de rest van bokt erbij. Hihi. Maar 't was niet de bedoeling om van m'n knollie af te vallen hoor. Ik ben pas 2x in m'n leven van een knollie afgekuukelt, 1x van de slappe lach en 1x met springen (dat was de 1e keer dat ik sprong op eigen kracht). Dus dat valt nog mee, denk ik zo.

Pling Knuf Mayo Pling

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 16:49

Bij onze ruitersportzaak (en bij Divoza ook) heb je speciaal ruiterondergoed te koop. Hartstikke duur, maar het schijnt goed te zijn.

Zelf rijd ik meestal met string of met een goede katoenen. Kantjes en leuke elastiekjes hoef ik niet aan te beginnen.

Vroeger reed ik bij een vrouw die altijd een soort bontje op haar zadel deed tegen het doorzitten. Zat wel erg prettig.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 16:59

Mayo ik heb een digitale camcorder Schijnheilig die neem ik gerust mee. Dan hebben we een filmpje hoe je valt.

Hij kan trouwens ook foto´s maken Party!!.

Ga je as donderdag dan??
Iedereen die zin heeft Mayo gaat as donderdag dan rijden op Zilfia´s Hoeve in Houten. Rest horen jullie nog Haha!

Gr Pris


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-01 17:37

Citaat:
Op 2001-03-06 15:59, schreef Prisca:
Mayo ik heb een digitale camcorder Schijnheilig die neem ik gerust mee. Dan hebben we een filmpje hoe je valt.

Hij kan trouwens ook foto´s maken Party!!.

Ga je as donderdag dan??
Iedereen die zin heeft Mayo gaat as donderdag dan rijden op Zilfia´s Hoeve in Houten. Rest horen jullie nog Haha!

Gr Pris


Hihi, nou ik ga 't dus niet zeggen wanneer ik ga, want dan blijft Pris net zolang met haar cam staan totdat ik van m'n knollie afkukel. Da's niet de bedoeling natuurlijk. Want dan vind ik mezelf binnen de kortste keren in een interessante positie terug op Bokt. Hahahaha!

Pling Knuf Mayo Pling

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 17:44

Hey Pris, gewoon iedereen waarschuwen: als Mayo komt: neem deze camcorder en film haar!
En zo'n bontje, dat is gewoon walgelijk verslavend. Heerlijk, slaapverwekkend zelfs... Mijn pappie heeft er ook een, is echt goed te doen vind ik, maar ja, als ej echt xtreem zielige billetjes hebt, moet je misschien eerder met zwitsal babybilletjesolie gaan werken oid... *grin*

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-01 17:49

Oh help, iedereen spant samen tegen mij *snik*

Hihi, nou ik heb gelukkig geen extreem zielige billetjes, maar ik ga wel voor dat zadelbontje. Lijkt me wel fijn zitten *zwijmel*

Pling Knuf Mayo Pling

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 17:53

Ja geweldig.

en wanneer ga je rijden? We zijn niet nieuwsgierig hoor????


Gr Pris

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-01 17:59

Nananannnaaaaa! Zeg ik lekker niet! lekker puh! Hahahahaha!

Pling Knuf Mayo Pling

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 19:01

Mayo si nu wel erg flauw vinden jullie niet??

gr Pris

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 21:18

Gelukkig heb ik er niet zo'n last van, maar op lange wintertrektochten mag ik graag grootmoeder lange onderbroeken dragen, lekker warm en je rijdt je er niet op door.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, GoogleAdsense, joyce83 en 165 bezoekers