jullie kennen Anne Geddes vast wel!! echt leuk om evente kij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-01 19:35

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Lief he?

groetjes ymke

_________________
Ben niet gek, ik ben een vliegtuig en als je me niet gelooft stap je maar uit!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-03-05 18:39 ]</font>


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 20:24

sorry, maar hier vind ik dus echt helemaal niks aan. Maarja, als jij het leuk vind, mag van mij hoor Knipoog

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 20:40

ANNE GEDDES.... wow, dat is echt gaaf... Vind r super...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 21:07

ik vindt ze zo schattig. je hebt er eentje met een bloempotje
en een zonnebloem op zn koppie die is echt zo lieeef. heb er zelf helemaal geen. maar ja ben niet zo heel erg op hebbe dingetjes vindt ze er wel ontzettend kewl

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 21:57

Sorry, maar ik vind dat echt afschuwelijk.... Maar ik ben dan ook een van die "bruten" (vindt men vaak) die niet van kinderen houden...... Spijt me maar ik heb er echt helemaal niks mee en kom niet aan met verhalen als "ja maar je bent zelf ook klein geweest" want dat was de keuze van mijn ouders en niet van mij.......
Leuk dat jij het leuk vindt trouwens hoor, ik weet inderdaad dat Geddes echt enorm veel fans heeft.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 22:42

GADVER het spijt me zeermaar ik kan dit niet lief of schattig of mooi vinden YEK ieder zijn smaak maarals ik ERG-ENS een hekel aan heb gatsie.. anne geddes Misselijk kweetniet ik hou dr niet van

"Some memories are best forgotten"

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 22:44

pffff ik had al niet gereageerd omdat ik dacht dat ik de enige niet fan was...
Ik hou dus ook helemaal niet van kinderen *grijnz* ben dus niet alleen thanx sonja!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 22:46

bij mij is het nietd at ik kinderen niet leuk vind maarik vind een beetje belachelijk eerlijk gezegd.. maargoed

"Some memories are best forgotten"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 08:08

Ach zolang ze stil zijn soms is grappig zijn en voor de rest braaf spelen en zindelijk zijn vind ik kinderen wel fijn hahaha
geef toe kim zo een klein kinbdje dat zo is meekomt helpen [***] te "kuisen' en zijn pootjes verven hah dat is wel fijn hoor vooral als ie er dan nog is op mag rijden haha

groetjes

pj

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 15:48

Ik hou ook niet van kinderen, durf het af en toe niet hardop te zeggen, maar ik kan er niets aan doen. Overal waar ik arriveer jankt en krijst er wel zo een.

Gelukkig ben ik dus niet de enige, maar er zijn natuurlijk best leuke kinderen (toch??).

Mieke

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 16:55

Ja, ik bijvoorbeeld toen ik jong was Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 17:36

en ik nog steeds *LOL* Schijnheilig

"Some memories are best forgotten"

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:11

Ok, ik haat kinderen omdat mijn zusje er ook een is, maar daar heeft dit toch niets mee te maken? Of zie ik dat verkeerd? Het zijn toch superschattigepoepige... Ok ik kap al... Maar goed, dit is ook niet echt meer kind te noemen, het is gewoon het idee. Een kind in een bonedinges stoppen. Dat is gewoon origineel. En dat heeft niks met kids te maken, volwassenen passen er niet in, en bovendien ziet dat er echt lelijk uit omdat volwassenen *enorme duik* hun best doen leuk op de foto te komen enzo... Volwassenen zijn pas walgelijk! En dat meen ik echt hoor, toen ik 18 werd schaamde ik me vreselijk. Dan ben je opeens 'groot' ofzo... Iek... En dan wordt je geacht redelijke dingen te zeggen, na te denken en inzicht te hebben... BAh, als ik iets haat is het dat wel, dat je dan 'volwassen' enzo moet zijn... Grow up! Gadver Misselijk.. Laat iedereen toch zichzelf zijn... Oh ga ik weer, ik hou m'n mond al..

Lips are sealed Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:14

Ok, grootste probleem dat ik met A.G. heb (en ook met een zooi reclames) is dat ze het hoge cute-heid gehalte van kinders mis/ge-bruikt wordt voor dit soort commercieel spul.

Dus, idee is wel grappig, maar het feit dat hier kinderen voor dit soort dingen (of van die 'schattige' Misselijk reclames) worden gebruikt vind ik dan weer een heel stuk minder.

Maar ik kan het me dus wel voorstellen als mensen wel helemaal weg zijn van A.G. en dat soort spul. Mijn soort leuk is het alleen niet Knipoog

Just my $0.02.

_________________
"It is not enough to succeed. Others must fail." -- Gore Vidal Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-03-06 17:14 ]</font>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:18

Citaat:
Op 2001-03-06 17:14, schreef BartVB:

Just my $0.02.


Huh? ok, ik ben blond, ik ben blond, ehmm, maar toch Bart wat betekend dit?

Pling Knuf Mayo Pling

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:20

ik vind de nutella reclame met ide kunstgebit kindertjes pas erg.... IEEEEK... Dit is gewoon origineel, en het cuteheidgehalte valt wel mee hoor. KEn ze veel erger met die suikerspinjurkjes en sneeuwwitte tandjes ed. Te veel is gewoon niet leuk, het moet ook wel iets toevoegen, en ik geef toe, AG wordt een beetje meer van hetzelfde, maar het blijft wel leuk.

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:22

Just my two cents Lachen

In het NL iets als, "mijn bijdrage aan de discussie." "Mijn mening over dit onderwerp", zoiets dus.

Heb het ff voor je opgezocht op http://www.m-w.com

<blockquote>
<b>two cents worth</b> <b>:</b> an opinion offered on a topic under discussion <each speaker... is getting in his <i>two cents worth</i> -- Dwight Macdonald>
</blockquote>

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:26

Aha! Jongens Bokt is nog leerzaam ook zeg. Hihi. Ok Bart nu snap ik 'em. Wel een leuke uitdrukking.

Pling Knuf Mayo Pling

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:41

Ik snapte 'm ook niet hoor mayo en ik ben niet eens blond....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 20:36

Ik vin'ze wel leuk hoor! Lijkt mij wel leuk, zo'n klein spruitje. Ik kom ook in de leeftijd, ben nu 26. Krijg al van verschillende mensen te horen dat ikniet te lang moet wachten. Maar mijn man en ik hebben zelf zoiets van: geen honden of katten op de flat en bovendien geen kind op de flat. Dus moeten we eesrt van die flat af... We zijn al druk aan het rondkijken (naar een vrijstaand huis met een lap grond) maar wat is alles toch verschrikkelijk duur!
Zo komt dat kind er nooit!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 21:32

Citaat:
Op 2001-03-06 17:41, schreef Nimber:
Ik snapte 'm ook niet hoor mayo en ik ben niet eens blond....


Gelukkig maar. Dan sta ik hierin niet in m'n remi. *grin*

Pling Knuf Mayo Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Britta31, ElSea, Froukje, Hannanasjuh, Heide83, Muronia, Pellelilly, Sica, SteffiiY, Suziiiie, xLauLaUx, xPabloBokt en 129 bezoekers