Wat vind jij een echte afknapper?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Wat vind jij een echte afknapper?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 17:40

Dit zal vast ooit wel eens aan bod zijn geweest ( aangezien iemand hier laatst een topic opende over wat als we nu over alles wel gepraat hebben? ) Maar.. Na vanmiddag was ik toch best wel nieuwsgierig..

Ik had al een tijdje een oogje op een jongen, die mij ook wel zag zitten. Nu ben ik er dus achter gekomen.. Dat hij nagels bijt! Whaha ik zag het zo, en jeetje.. dat vind ik echt zo onverzorgd he..!! Of als een jongen rookt, dat vind ik nou ook niet bepaald aantrekkelijk..

Nu mijn vraag: Wat is voor jullie een absolute afknapper (wat een woord eigenlijk.. *LOL* ?

"What we call human nature, is actually human habit.."


Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 17:47

TE veel Haha!

Als hij slordig eet Misselijk
Als hij een buikje blijkt te hebben Scheve mond
Teveel haar op zijn lichaam Scheve mond
Als hij te klef blijkt te zijn en de hele tijd aan je wil zitten

Ik ben te kieskeurig, vind bijna altijd wel iets om op af te knappen, dat schiet natuurlijk niet op he Sigaar


arabiangirl

Berichten: 62
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: zuid limburg(NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 17:50

uehhhhh...... ff denken..!!
slechte manieren *LOL* !!!
Misselijk Misselijk Misselijk
Nerd Misselijk
Misselijk

Lachen I love horses 4ever Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 18:26

Slecht verzorgde tanden!! Yak, als een jongen lacht wil ik wel die wat om mee te lachen heeft!! voor de rest, geen deo gebruiken, stinken (naar oud zweet en gewoon muf). Dat zijn echt dingen die me meteen laten afknappen!! Dan draai ik me echt om!! (en mijn maag ook bijna)

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 18:41

Een slecht verzorgt uiterlijk. Een jongen hoeft echt geen fotomodel te zijn, maar ik vind het wel zo fris als hij zich af en toe wast en zijn haren kamt.
Ook kleding met vlekken en kreukels vind ik niet bepaald aantrekkelijk.

* To Belg, or not to Belg *

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 18:44

stinken, al helemaal uit zijn mond Misselijk
en teveel borsthaar.. Misselijk

verder zijn er niet echt dingen waar ik meteen op afknap Lachen

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 22:13

Een fout uiterlijk, dus foute kleren die neit bijelkaar passen, haar dat fout zit, alles aan het uiterlijk wat me neit aanspreekt. Ook plat praten en stinken is echt fout! Maar bij elkaar moet iemand gewoon aanspreken en dan is het minder erg als er iets fouts is, dat kun je altijd nog afleren Knipoog en zoniet? DUMPEN!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 22:17

Ranzig eten is een absolute afknapper, maar ik kan er nog wel meer bedenken.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 22:48

Roken knap ik meestal ook op af...

E, steef, wat ben jij veeleisend *LOL*. Als ik heb paardgereden(met cap!) dan ligt mijn haar dus helemaal overhoop, opnieuw in een staart doen gaat echt niet, dan is het nog erger, en los laten is verschrikkelijk onhandig en met al die wind ook niet echt leuk Scheve mond.

Maar een jongen meot bij mij toch wel iet of wat kledingsmaak hebben, dus niet 'maar iets uit de kast nemen'.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:00

Haha, ik heb het gewoon over het normale leven, hoe iemand er bij de paarden uitziet maakt me eigenlijk weinig uit al moet het niet heel erg fout zijn!

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:06

Als iemand uit z'n bek stinkt is echt vreselijk! En ook borsthaar teveel dan en dikke buik. Haar dat er niet uit ziet ( ze hebben toch niet voor niks gel uit gevonden) Gewoon onverzorgd eigenlijk. Niet dat iemand er altijd perfect uit hoeft te zien ( Ik loop thuis soms ook als een zwerver rond) Maar over het algemeen moet iemand er toch verzorgd uitzien.
O ja oorbellen afschuwelijk en van die schakelkettingen Misselijk

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:12

als ie overal haar heeft.... Misselijk
dat zag ik op vakantie in frankrijk in de supermarkt!
bleeeeeh, net een aap...gatver Misselijk Misselijk

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:20

youngster schreef:
Slecht verzorgde tanden!! Yak, als een jongen lacht wil ik wel die wat om mee te lachen heeft!! voor de rest, geen deo gebruiken, stinken (naar oud zweet en gewoon muf). Dat zijn echt dingen die me meteen laten afknappen!! Dan draai ik me echt om!! (en mijn maag ook bijna)


Dit is 100% mijn antwoord Haha! !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 00:12

oh jee heb je ff......
ik heb echt een hele
ik ben echt TE kieskeurig.....
maar het ergste zijn van die onverzorgde vieze
lomperikken.... een jongen mag best een beetje netjes zijn,
maar ook weer niet te...

.....

XxreneexX

Berichten: 660
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 00:19

jah naar zweet stinken rotte tanden en ieuw... Misselijk kan zo nog wel heel wat bedenken
maar volgens mij leren de heren op bokt hier ook nog wel iets van Haha! *LOL*

}>

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 00:48

roken Misselijk
onverzorgt

en bezitterig... (over mij dan Knipoog )

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 01:04

Linda250 schreef:
Een slecht verzorgt uiterlijk. Een jongen hoeft echt geen fotomodel te zijn, maar ik vind het wel zo fris als hij zich af en toe wast en zijn haren kamt.
Ook kleding met vlekken en kreukels vind ik niet bepaald aantrekkelijk.


Zoals al eerder werd gezegd, hij moet er ook niet uitzien als 'n aap (zowel qua beharing als de rest Haha!).

Hij moet ook niet slijmerig lachen en natuurlijk 'gewoon' veel slijmen, daar kan ik echt niet tegen. Verder moet hij niet tè zelfverzekerd zijn, niet overdreven geboeid zijn in je verhaal (als je dat hebt Haha!), maar wel normaal luisteren.

Ow ja, ik heb er 'n hekel aan als mensen me laten schrikken Bloos

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:14

Er zijn al aardig wat dingen genoemd waarvan ik denk: Ja dat vind ik ook, zoals: te veel borsthaar, onverzorgd uiterlijk, te bezitterig zijn.

Maar wat ik ook een grote afknapper vind is: Dat jongens vaak anders doen als hun vrienden erbij zijn. Stoer praten en het meisje even helemaal vergeten, terwijl als je met z'n tweeen bent het heel anders is.
Dat heb ik vaak gezien bij vriendinnen van mij... dan had ik echt zoiets van: Wat ben jij een eikel!!!!!! Ineens zijn ze dan heeeeel anders.

Groetjes Linda

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:24

Ik knapte altijd ontzettend snel af, op kleding, schoenen, manier van praten, manier van drinken, manieren van denken, manier van roken, op alles en nog wat. Maar nu heb ik gewoon de perfecte jongen gevonden, die alles in zijn voordeel heeft Knipoog

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:26

Mannen met sieraden!!! Kan er niets aan doen maar als een man meer sieraden heeft dan alleen z'n horloge ben ik weg. Ben ooit ens tot de ongelukkige ontdekking gekomen dan een jongen een kettinkje om had met "iets" erin, bleek een tand van zijn overleden kat te zijn. Verward Nu heb ik dus een trauma voor kettingen. (trouw)ringen en oorbellen. En dan hebben we het nog niet over piercings gehad......
Borsthaar vind ik niet zo'n probleem helemaal niet vind ik ook zo kaal.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:33

snorren en van die ringbaardjes enzo Misselijk

eeeeuuuuwww wat ik echt walgelijk vind zijn van diejongens met zo'n 3-kwartbroek en van die platte gympies en (blote enkels dus Misselijk ) en zon strak tshirtje en dan zo'n stomme ketting om en die jongens hebben ook altijd een fout kapsel.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:44

Shaienne schreef:

eeeeuuuuwww wat ik echt walgelijk vind zijn van diejongens met zo'n 3-kwartbroek en van die platte gympies en (blote enkels dus Misselijk ) en zon strak tshirtje en dan zo'n stomme ketting om en die jongens hebben ook altijd een fout kapsel.


En dat zijn juist vaak de leuksten!! Lovers Haha!

Ik weet niet eens echt waar ik op afknap. Stinken sowieso . Maar verder moet gewoon heel de persoon me aanspreken, dat ene minpuntje meer of minder maakt dan niet echt veel uit. Maar ik ben wel kieskeurig hoor! *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:48

Waar ik soms op af kan knappen is de manier en het soort van praten van iemand. En de houding die ze er bij hebben.

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:54

Een echte afknapper weet ik wel, maar ik heb gelukkig nooit meegemaakt dat ik daar later pas achterkwam. Ik selecteer nogal vroeg, dus als ik iemand ontmoet die erbij loopt als een zwerver maakt die weinig kans mijn hart ooit nog te veroveren. Aan uiterlijke verzorging kun je best veel afleiden, iemand die er netjes uitziet, zal niet zo snel eten als een boer en rotte tanden hebben. Zo'n persoon geeft dan toch wat meer om zijn uiterlijke verzorging.
Wat bij mij voorop staat is toch een beetje verstand, als je met iemand samenleeft is het toch wel zo prettig om op hetzelfde niveau te zitten.

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:56

wat ik heel erg vind (en ik ben een man) is vrouwen die shag roken en te korte rokjes met cowboylaarsen eronder, en vrouwen die het vrouw zijn gebruiken om iets gedaan te krijgen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, cinniz123, Dorella_L, Exorcizamus, Googlebot, GrapeshotBot, Lestrange01, Mars, meniekske, Mo_86, paardje2013, Plus_en_Min, Roosch, saltshaker23, Temeraire, TinkerTreas, YandexBot en 217 bezoekers