ff mn hart luchten!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 15:39

Haaaaai mensen!

Ik ga jullie lekker vervelen door ff mn hart te luchten! Ik moet het echt ff doen hoor!

Nou, ik had al een keertje gereageerd op iets van jongens, maar toch ga ik het nog een keertje vertellen! Er hoort nog een gedeelte bij.
Ik heb duz met 5 jongens gehad, waarvan ik er met 4 ongelooflijk spijt heb gehad. Ze hebben dingen tegen me gezegd die niet kunnen, vreemdgegaan enz, enz, enz. Ach, ik was ook zo dom om er in te trappen terwijl ik het had kunnen verwachten! Maarja, ik dacht ook dat ik ze goed kende, dat ze wel lief vor me waren. Ach, ik keek niet verder dan hun uiterlijk nu ik eraan denk!
Daarom ook een tip voor jullie! Hoe lekker een jongen ook is. Leer hem eerst beter kennen voordat je erin trapt! Uiterlijk is niet alles. Okeey, zoals ieder meisje van 15 wel is kijk je er nog steeds naar. Maar de laatste tijd ben ik alleen maar verliefd geworden op jongens die ik al wat langer ken en weet hoe ze in elkaar zitten!
Jaha, Soraya is alweer verliefd (does it ever stop???) Op het broertje van mn beste vriend zelfs nog. Er is ook maar 1 jongen die ik helemaal vertrouw! En dat is mijn beste vriend. Ik vertel die gast echt alles. Okeey, behalve dat ik zijn broertje leuk vind! Word ik gelijk uitgelachen!
Hij is ook zo ongeveer het vertrouwen kwijt geraakt in meisjes. Niet echt kwijtgeraakt. Hij is ze voorlopig ff zat! Mijn beste vriendin heeft namelijk met hem gehad en hem gewoon ongelooflijk in de grond geduwt! Een te lang verhaal, wat jullie totaal niet boeit!
Maar ik voel me echt gewoon klote de laatste tijd. Heb gisteren ff alles van me af gezopen bij een familiefeest(huh?). Maar het helpt niet echt. SH*T!!!! Ik wil alles gewoon van me afzetten of gewoon deze plek verlaten! Ergens ver weg ofzo!!! I just wanna fly away from here! Kheb ook ruzie thuis enzo. Over dat ik blijf zitten en omdat ik volgens mijn ouders gewoon in de puberteit zit! Haha, jah het is wel zo! Ik wil alleen maar bij mn beste vriend zijn(okeey, mn ouders kennen hem niet eens maarja) of bij mn beste vriendin. Ik kan ze ook niet meer tegelijkertijd zien vanwege een heftige ruzie tussen haar en hem en zijn vrienden. Nu moet ik gewoon een keuze maken. Maar ja, die keuze kan ik gewoon niet maken!
Ze maken me het onwijs moeilijk doordat ik bij hun allebei wil zijn, maar ik kan dat niet meer! We gingen een tijd trug ook met zn allen uit enzo. Naar discotheken. Maar ze willen haar en niet meer bij hebben. Dan krijg je problemen! En ik kan gewoon niet kiezen!!!!!!!!!
Dat is mn hoofdrede dat ik me klote voel. Je moet nu kiezen tussen 2 vrienden. Wie van de 2 word het!!??!!??!!??!! Ik heb allebei goede redenen om ze allebei niet kwijt te raken!

Ik voel me gewoon Verward Huilen Frusty Scheve mond\ Verdrietig !!!!! Allemaal door elkaar! Dat is nou het klote gevoel! En geloof me: het is niet leuk!!!!!!!

Thnx voor het luisteren naar me!

xxx soraya

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 16:38

Tja, volgens mij heeft iedereen dit wel op die leeftijd....

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 16:56

ow vervelend man. Tja, ik kan moeilijk voor je kiezen.
Veel sterkte ermee

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 17:14

leuke vrienden, als die je laten kiezen.. Scheve mond\

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 17:38

kweet dat het gewoon aan mn leeftijd ligt!

En die vrienden zorgen er niet voor dat ik moet kiezen van hun. Het is me niet verplicht. Maar als ik tegen mn vriendin zeg dat ik bij die jongens ga zitten dan gaat het zo van:
nou lekker aardig, ben jij nou mn beste vriendin!?!

En gelukkig kan mn beste vriend het gewoon begrijpen! Maar zij doet alsof ik haar enige vriendin ben. Kmag haar echt heel graag, maar ik heb ook andere vrienden. Als we bijvoorbeeld uitgaan moet ik pas kiezen. Die vriend vraagt of ik met hem meega, terwijl mn vriendin precies hetzelfde vraagt!
Jah, en dan?? Moet je gaan kiezen! Ze kunnen elkaar allemaal niet meer luchten of zien! Vroeger was dat anders. Nu niet meer Scheve mond\

xxx soraya