De knoop door gehakt. Gestopt met de opleiding.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

De knoop door gehakt. Gestopt met de opleiding.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-03 15:00

Aangezien ik de Has echt niet meer zag zitten. En na de praktijkweek in Horst er helemaal de balen in had. Heb ik nu toch de knoop door gehakt.
Ik ben gestopt met de opleiding.

Na allerlei dingen op een rijtje te hebben gezet. Kwam ik er achter dat ik iets heel anders met paarden wil dan boven in een kantoortje te zitten en andere mensen vertellen wat ze moeten doen.
Wat ik wilde was gewoon het MBO of Deurne. Beide waren geen oplossing ( vond ik )

Ik ben z'n persoontje dat heel veel verschillende soorten beroepen leuk vind. Dus daar liep ik weer op vast.
Nu ga ik me dus inschrijven voor operatieassistente, en als ik niet word toegelaten dan zijn er nog 1001 andere dingen die ik leuk vind. Lachen Frusty

Maar goed. NU eerst lekker werken en daarna zie ik wel weer.

Gr Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 15:31

Succes met je keuze! de knoop doorgehakt voor het nieuwe jaar dat is vast een opluchting. En het erg luxe dat je alles kunt/mag kiezen neem daar de tijd voor hopelijk maak je nu de goede keuze.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:22

Nou beter 1001 dingen hebben die je leuk vind dan dat je het helemaal niet weet, zoals ik dus Frusty


Maar succes met je verdere opleiding.
Operatie assistente is wel spannend en altijd anders denk ik.

Caira
Berichten: 26054
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:50


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:22

T komt allemaal wel op zn pootjes terecht. ik weet ook niets wat ik leuk vind.. jij dus het tegenover gestelde. Ja sommige dingen weet iik wel maar niet echt.. succes he!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 21:40

Heej laat je dat nog wel ff horen aan de redactie vd hipperion?? groetjes

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 21:53

Ik ga ook stoppen, weet precies hoe je je voelt! Lekker he? hahaha
Gewoon lekker doen wat je leuk vind!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 15:33

Lastig he? Ik zit ook steeds nog te dubben wat ik doen wil. Echt heel hard op zoek gaan naar werk in de dieren (is erg moeilijk) of terug naar school....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 19:21

irish_lady schreef:
tipje: kijk eens op www.stoas.nl


Ja dit is een zeer goede tip, ik doe zelf ook stoas en het is echt een leuke opleiding...!


peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 19:46

tsja ik vond ook bijna alles leuk, maar je moet gewoon even verder kijken: wil ik later een flexibele of 9 tot 5 baan? Buiten of binnen? binnenland of buitenland? veel geld verdienen of iets doen wat echt leuk is? En gewoon zo'n dik opleidingenboek bij de bieb halen en beetje doorbladeren. Er is ook zoveel te kiezen tegenwoordig! Ik heb er ook last van gehad hoor, dat ik het niet meer wist, ben dus maar wat gaan doen wat lekker breed was en dat bevalt toevallig wel goed. Maar gewoon ff goed om je heen kijken. Succes ermee!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 20:12

Goed dat je nu voor jezelf een keuze hebt kunnen maken. Ook op tijd ivm met de studiefinanciering, toch? Of werkt dat tegenwoordig niet meer zo? Ik moest destijds voor 1 februari stoppen anders moest de studiefinanciering worden terugbetaald...
Wat betreft een andere opleiding: Kijk eens rond op verschillende plaatsten en kies een opleiding die je ziet zitten. Het lukt je vast wel om iets te vinden dat wel bij je past.

* To Belg, or not to Belg *

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 21:59

nou lara jammer dat je weggaat was erg gezellig op school. Ik ga nog maar een tijdje door! Haha!

grtz Jeannette

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 23:14

De stoas lijkt me ook niets. Ik ben niet z;n type die voor de klas gaat staan enzo. Wil lekker bezig kunnen zijn. Iedere dag moet een nieuwe uitdaging zijn.

De tijden maakt me niet uit... ZOlang ik tijd blijf houden voor me paardje Lachen
Idd Gribus het was gezellig. Maar ik kom zekers op bezoek Haha!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 23:55

het is ook echt niet alleen maar voor de klas staan... je kan er nog veel meer kanten mee op... en iedere dag een nieuwe uitdaging? leraar elke dag anders...!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ezranka, Fientj, marinst, Martje80 en 83 bezoekers