is Serpacil een middel om mijn pony de rust te geven die hij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Redgold

Berichten: 181
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 19:28

Tijdens het surfen kom ik info over dit middel tegen.
Moet ik dit aan mijn dierenarts vragen om mijn pony die ivm. een peesblesure rust nodig heeft? (zie bericht rust voor hyperactieve pony)



sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 23:16

kijk ook eens bij de paardendrogist,die hebben ook spul voor nerveuse paarden of spul om paarden wat rustiger te houden,terwijl het niet schadelijk is.dit middel wat jij beschrijft ken ik niet

soms is het beter om te zwijgen

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 23:53

Ik weet dat Sedalin goed is, maar dat is pasta en vrij sterk. Ja, hoe die korreltjes heten, stom he maar ik kan er niet opkomen!!!! Ik wil morgen wel voor je kijken op stal hoor, maar je dierenarts moet het ook zeker wel weten, is erg bekend, blauw busje. He sh*t, dat ik nou niet op die naam kan komen.
Je moet hem dan wel op stal zetten hoor. Door de korrels houdt hij waarschijnlijk wel op met weven, en hij gaat er een beetje ongecoordineerd van lopen, zodat hij juist door zijn pees kan zwikken. Dus stalust en begeleide (rechtdoor) beweging. Suc6

Navragen is beter dan afvragen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 00:03

Ventraquil oftewel 'muisjes'

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 00:06

Jaaaaah, Orri en Zep moeten de magnetron delen! Zep stond bij het andere bericht van Redgold.
pfoe, dat scheelt me echt een nacht wakker liggen, kan dan niet uitstaan dat ik het niet weet, muisjes ja, Vetranqil.

Navragen is beter dan afvragen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 19:12

Werken die trouwens goed? die muisjes, heb ze nog nooit gebruikt. Dat spul Easy Going, stinkt ontzettend moet door het voer en mijn paard werd er juist hartstikke knetter van.

Zep mag de magnetron wel houden hoor Haha!
ben al voorzien *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 19:56

Ja bij Jepje werkte het heel goed, ik heb het in dat jaar gelukkig maar 1x hoeven geven, maar werkt echt goed.

Navragen is beter dan afvragen.

geitwolsok

Berichten: 83
Geregistreerd: 13-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 23:53

Ik heb zowel Vetranquil als sedalin gegeven aan mijn paard. Maar na een maand kwam hij zelfs door dat spul heen. Ik heb op aanraden van de veearts de dosis verhoogd tot hij echt niet meer mocht. Ook daar kwam hij na een tijdje doorheen. Toen heeft ie zijn stal verbouwd.
Maar ik denk dat het per paard verschilt. Veel mensen of in dit geval paarden hebben er wel baat bij.
Mijn paard was uberhaupt al slecht te sederen. Volgens de veearts een nogal eigenzinnig karaktertje. Maar je kunt het altijd proberen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 00:35

Ik weet toevallig dat Maaike voor Sarah Sedalin heeft gebruikt voordat de hoefsmid kwam. Misschien dat je haar een PB-tje kunt sturen. Nickname: Maaike van de Vis

Redgold

Berichten: 181
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 10:10

Mijn dierenarts heeft deze middelen afgeraden. Dit is namelijk slecht voor de nieren.
Ik mag hem wel easy going geven.
Maar dat duurt natuurlijk even voor het aanslaat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jenneke1029, Trendiction en 104 bezoekers