SCHRIK!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-01 11:27

Pff, dit was schrikken gister. Ik heb vakantie en ging rijden op mijn Hicky. Ze haarde ontzettend uit, dus ik dacht, zal ik haar even een lange bortel beurt geven. Halver wege zat ik bij haar keel. Dus ik daar met mijn handen borstelen, zat ik bij een heel goor wondje. PRECIES DEZELFDE PLEK WAAR DROES OOK ONTSTAAT! En omdat droes in groningen uitgebroken is, tja, dan denk je wel van, dat heeft Hicky ook! Ik kan absoluut niet over bloed, wondjes of iets dergelijks, dus 's avonds ben ik er met Marga heen geweest. Gelukkig had mijn Hicky niks, alleen een wondje. Gelukkig, want anders was de hele manege besmet geweest!

Groetjes, Kim


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 15:25

zeker schrikken gelukkig dat het niets ernstigd was Lachen

esperance

Berichten: 5557
Geregistreerd: 20-12-04
Woonplaats: Weert

Re: SCHRIK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 22:37

dat is zeker schrikken, is er droes in groningen ja?

Een paard galoppeert met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar wint met zijn karakter ..
People were created to be loved. Things were created to be used. The reason the world is in chaos, is because things are being loved, and people are being used.

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Re: SCHRIK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 12:14

Kijk graag even naar de datum van de eerste post, dat is namelijk maart 2001
Ik weet niet hoe dit topic weer naar boven gehengeld is, maar dit lijkt me wel oud genoeg om op slot te gaan...

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cookie2222, Dries1990, kyraalica, Loe_Loe, Myrkvi, Niika, Suusw, Trendiction, wortel115 en 57 bezoekers