Abonnement, welke en prijs?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Abonnement, welke en prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 23:53

Ik heb besloten dat ik een abonnement wil voor mijn foon.
Gooi ik mijn kaart mooi weg, heb ik ook geen last meer van ongewenste smsjes (zie ander topic) Haha!

Wat vinden jullie een goed abonnement?
Hier zoek ik naar:

* Redelijke berijkbaarheid
* Aantal belminuten inbegrepen
* Aantal smsjes inbegrepen
* Zonder telefoon (heb zelf een goeie)

Iemand tips?
De prijs niet aso hoog, ik kocht namelijk ook niet super vaak beltegoed, dus het moet niet al te gek worden Lachen.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 01:03

Voor hoeveel zou je ongeveer een abonnement willen?
Je hebt tot en met morgen nog leuke aanbiedingen via dutchtone lopen.
Ik weet helaas even niet meer uit mijn hoofd welke exact.
Je hebt in ieder geval aanbiedingen met een losse simkaart.
1 weet ik er zo uit mijn hoofd en dat is een €30 abonnement voor 1 jaar en dan de eerste zes maanden gratis!
Welke er nog meer zijn weet ik zo niet zeker.
Volgens mij heb je ook nog aanbiedingen lopen dat je een 40 euro abo voor 1 jaar afsluit en dat je dan elke maand 20 euro korting krijgt.
Je betaald dus maar 20 euro per maand maar je mag voor 40 euro verbellen of sms'en hiernaast krijg je dan een digitale camera cadeau.

Ik weet zo niet of er ook aanbiedingen lopen voor een €15 abonnement.
Wel met een toestel in ieder geval maar zonder weet ik het niet.
Het principe van de abonnementen is dat je abonnementskosten hetzelfde zijn als het bedrag dat je dan vrij kunt verbellen/sms'en.
Je koopt dus je eigen belbundel in het werkt dus eigenlijk hetzelfde als prepaid alleen je hebt dan de standaard vaste abonnementskosten per maand. Bel je meer dan betaal je het extra bedrag bij en bel je minder dan blijft dat bedrag gewoon staan tot je het wel gebruikt.

Voor meer info kun je me altijd pb'en, en mocht je specifieke informatie willen over wat de mogelijkheden zijn van onze actieperiode (loopt dus tot en met 31 dec.) dan kun je ook altijd het gratis informatienummer bellen hiervoor: 0800-0550.
Wat ze bij andere providers aanbieden weet ik helaas zo niet.
Maar ja via internet kun je daar ook vast nog wel wat info over krijgen!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 03:49

ik zou gewoon een kaart nemen als ik jouw was hoor, is veel handiger, vind ik Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 08:25

Als je weinig belt dan denk ik dat een abbo weggegooit geld is. Ik doe bijna alles via mijn mobiel en heb een KPN abbo met 300 eenheden (belminuten en/of sms-jes), maar dat zal voor jou veel te veel zijn. Ik betaal daarvoor 29.50 euro per maand en kreeg er een gratis toestel bij.
Ik zou gewoon naar de winkel gaan en kijken wat ze je kunnen aanbieden.

* To Belg, or not to Belg *

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-02 12:40

Bedankt Lachen
Ik ga even kijken of ik het vandaag haal om naar dutchtone te rijden maar ik vrees van niet...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 12:51

De aanbiedingen die ik bedoel zijn telefonisch af te sluiten!
In de winkels hebben ze weer andere aanbiedingen.
Maar deze telefonische actie eindigt vandaag.
Ik werk zelf op de afdeling die deze actie afwikkelt en toevallig dat ik gisteren een bestandje moest maken van welke acties nog doorlopen en dat zijn er maar een paar.
Als je wilt kan ik wel even een collega mailen wat de mogelijkheden zijn met een 15euro abonnement en alleen een simkaart.
Het handige van deze actie is dat je telefonisch al je gegevens door kunt geven en dat je dan later alles thuisgestuurd krijgt.
Hoef je niet naar de winkel Haha!


tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 13:07

o2 los abbo krijg je genoeg

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 14:23

je kan even op www.gsmweb.nl kijken... staat info over abbonnementen en aanbiedingen enzo voor abbo+foon Lachen

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 14:54

Ik zou in ieder geval KPN of Vodafone nemen, die hebben het beste bereik, een andere begin ik nooit meer aan, als je hem echt nodig hebt heb je geen bereik Frusty

Ik heb zelf een Hi Profile 30 abbo, 200 belminuten of smsjes, denk alleen neit dat ik er genoeg aanheb, kost E30,- in de maand, en elke minuut/smsje dat erbijkomt kost E0.22,- Je hebt ook Hi profile20, E20,- in de maand en dan heb je 100 belminuten/smsjes. Het is iig een heel stuk goedkoper als met beltegoed, het scheelt bij mij ongeveer de helft!s

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 14:59

neem geen abbonnement van ben, o2, en uhhmmmm....nog een paar die zijn nl. falliet en stoppen er binnenkort mee.
hun werden gesponsort door kpn maar ze draaiden te weinig winst dus ze moeten er nu mee stoppen
heb ik gehoord

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 15:22

IcePrincess schreef:
neem geen abbonnement van ben, o2, en uhhmmmm....nog een paar die zijn nl. falliet en stoppen er binnenkort mee.
hun werden gesponsort door kpn maar ze draaiden te weinig winst dus ze moeten er nu mee stoppen
heb ik gehoord


Ja en weet je dat degene die dit heeft verkondigd een topman bij de kpn was.
Ze hebben beweerd dat Ben en Dutchtone het moeilijk zouden krijgen omdat france telecom (moederbedrijf dutchtone) en deutsche telecom (bedrijf verwant met Ben) momenteel behoorlijke schulden hebben.

Het is echter helemaal niet waar dat dutchtone ermee zou stoppen!
Wel worden we nog binnen een paar maanden orange dit veranderd echter de naam en heeft niets te maken met onze klanten.
Hoe het met Ben zit weet ik niet maar ik ga ervan uit dat dit ook niet klopt.
En dat Kpn geld heeft gestoken in andere maatschappijen??
I don't think so. Kpn bestaat zelf alleen nog maar door de overheidssubsidie! Over O2 kan ik ook niets zeggen ik weet wel dat ze klanten aannemen die bij ons niet door de creditcheck heen komen en dat lijkt me niet slim maar goed (kpn/vodafone/dutchtone en ben werken samen met een zwarte lijst van wanbetalers, iemand die bij kpn dus een slecht betalingsverleden heeft kan ook bij dutchtone geen abonnement meer afsluiten O2 doet hier niet aan mee)

En Steef over de bereikbaarheid van andere netwerken dan Vodafone en Kpn gesproken: hoe lang is het geleden dat je andere netwerken hebt geprobeerd dan?
Ik heb in het begin een keer gehad (in 1999 of zo) dat ik met een dutchtone mobiel geen bereik had op plaatsen waar ik nu probleemloos kan bellen. Maar aangezien er de afgelopen twee jaar erg veel geld gestoken is in het netwerk (minimaal 3 masten per dag erbij) is dit nu natuurlijk stukken beter dan in de begintijd.
Ik heb nog weleens mijn kpn en mijn dutchtone telefoon tegelijk meegenomen en er zaten plaatsen bij waar ik met kpn wel kon bellen en met dutchtone niet maar ook andersom.

Als je een abonnement afsluit en je woont nogal afgelegen of in ieder geval in een plaats waar weleens problemen zijn geweest dan kun je het beste van te voren even informeren naar het bereik.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 15:33

1,5 maand, toen had ik Ben, en mijn zusje die Dutchtone had een halfjaar geleden had ook een slecht bereik, eigenlijk doet in deze buurt alleen KPN het goed. Als ik in de Randstad zou wonen, en ook altijd in de bewoonde wereld zou zijn dan zou ik msischien nog wel een andere provider nemen, maar dat kan hier gewoon niet....

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 16:14

Ja als je daar alleen met kpn een goed bereik hebt dan zou ik ook zeker niets anders nemen!
Gelukkig kan ik in huissen wel goed bellen met dutchtone want dat scheelt me een hoop geld (abonnementje van de baas Knipoog )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danseresje, GoogleAdsense, JillzXDiego, Jorissie, Lugea, Lynn_Nikita, Meliaforever, Mo_86, RenskeFrea, Sabine, Siers83 en 40 bezoekers