Pony bevalt van zebra

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 14:52

Vorige week stond dit berichtje in de krant:

"De eigenaars van Tilly de shetlandpony waren dubbel verrast toen hun pasverworven paardje een veulen kreeg. Zij wisten niet dat het dier zwanger was en ze hadden al helemaal geen zebra-veulen verwacht. Bij het kleine attractiepark in Noord-Engeland wist niemand dat de pony uit een wildpark kwam en daar een veldje had gedeeld met een zebra hengst. De "zepo" of "pobra" maakt het uitstekend."

Er stond ook een fotootje bij maar ik heb helaas geen scanner(misschien zijn er Bokkers die het plaatje ook hebben en die het wel kunnen scannen?)
Het is een lichtbruin/vosachtig veulentje met zwarte maantjes en staart, donkere sokjes en echt duidelijke zebra strepen over zijn hele lichaam!!! Lovers

Echt zoooooo lief, lijkt me wel apart om zo'n paardje te hebben! Zou je daar nou later op kunnen rijden? Dat zal toch wel als de moeder een shet is?


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 14:58

ik weet niet of ze in een atractiepark op ponys rijden.. Verward
maar dit bericht is al eens geweest....

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 15:18

Ow... Sorry!!!!! Trouwens Ponypark Slagharen is ook een attractiepark en daar rijden ze toch ook op pony's???

_________________
you bring on the sun
it's you making it shine
you light up the sky
like this heart of mine

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Barokkie op 2001-07-02 17:10 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Barokkie op 2001-07-02 17:13 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Jet, Lalladidoo, Mark0919, Vinny12511 en 44 bezoekers